poniedziałek, 18 lipca 2016

Vellie- Szampony przeciwłupieżowe

Witajcie!
Właśnie wróciłam z tygodniowych wczasów. Pogoda nawet dopisała, nie ma co narzekać, można powiedzieć, że było więcej słońca niż deszczu, więc spoko. W każdym razie jestem opalona i mega wypoczęta i co najważniejsze, dzieciaczki również zadowolone, a to ważne ;)

Dziś zapraszam Was na recenzję szamponów przeciwłupieżowych serii Vellie Cosmetics od V.Laboratories.
Dostępne są w czterech wersjach:
-do włosów przetłuszczających się Pure Citrus Energy
-do włosów farbowanych Hair Colour Protection
-do codziennego użytku Everyday Care
-dla wszystkich rodzajów włosów Ice & Fresh Menthol


Szampony otrzymujemy w plastikowych butelkach zamykanych na tradycyjny klik. Pojemność ich to 300 ml. Na tylnej części znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.


Wszystkie cztery rodzaje mają tą samą konsystencje, lekko gęstą. Różnią się od siebie dodatkami, kolorkiem jak i również zapachem.


Aromat we wszystkich szamponach jest bardzo ładny, delikatny i przyjemny -mi najbardziej do gustu przypadł szampon pachnący świeżą miętą czyli ten zielony, dla wszystkich rodzajów włosów.
Szampony bardzo dobrze się pienią i dokładnie oczyszczają włosy z wszelkich zanieczyszczeń jak również dobrze radzą sobie ze zmywaniem olejków. Oczywiście bez odżywki ani rusz, ponieważ plączą moje włosy, ale jak już pewnie wiecie, nie znalazłam jeszcze takiego szamponu który by tego nie robił.


Co do działania przeciwłupieżowego to muszę zaznaczyć, że łupieżu nie mam, jednak gdy moja skóra głowy zostanie przesuszona, pojawiają się na niej sporadycznie malutkie białe płatki. Nie są widoczne, jednak nie lubię ich mieć.
Po szamponach Vellie nie dostałam żadnego ataku łupieżu (bo bywało, że po szamponach przeciwłupieżowych miałam mega wysyp, mimo, że wcześniej ich nie miałam). Skóra głowy nie swędziała, ani nie była podrażniona.
Ogółem włosy po szamponach są puszyste, błyszczące i sypkie.


Szampony na swój sposób sprawdzają się i są do siebie podobne. Moja rodzina jest z nich zadowolona więc polecam je wypróbować samemu na swoich włosach.

Cena około 6 zł/300 ml.
Dostępność: Drogerie Polskie, Dayli oraz na stronce http://www.vlaboratories.pl/pl/

Pozdrawiam!


19 komentarzy:

  1. Seria zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fajnie;) Lubię sięgać po te przeciwłupieżowe, kiedy włosy się bardziej przetłuszczają;) Fajnie że wyjazd udany, ja wybieram się za 2 tyg i też liczę na pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę Tobie mega słonecznej pogody :)

      Usuń
  3. Ciekawe produkty, nie słyszałam o nich wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam problemu z łupieżem, ale będę wiedziała komu je polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdzie ich nie widziałam ale przyznam szczerze że w takich kolorach szaponow nie miałam nigdy zazwyczaj białe lub przeźroczysty w postaci żelu :) ciekawe są

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, na pewno wypróbuję

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tych szamponów, ale kolory mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kolorki mają, do włosów farbowanych to ja chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotąd nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wyglądają, ale nie dla mnie one.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz się z nimi spotkałam. Swego czasu miałam spory problem z łupieżem i konieczna była wizyta u lekarza. Skończyło się na szamponie aptecznym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbuję,moje dzieciaki też używają przeciwłupieżowych,a ja sama sięgam raz w tygodniu,bo bardzo dobrze oczyszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o też na jakiś czas mam problemy z przesuszaniem :( kiedyś miałam problemy z łupieżem, ale odeszły same i od kilku lat spokój (y)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu witam po urlopie.
    Szampony prezentują się bardzo ciekawie i na dodatek kosztują grosze.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście nie mam łupieżu ;)

    OdpowiedzUsuń