poniedziałek, 25 lipca 2016

Tanita - Żel do golenia z aloesem

Witajcie!
Dziś przedstawię Wam bardzo fajny żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z aloesu, dla skóry suchej i wrażliwej, marki Tanita.
Zapraszam!


Od producenta:
Unikalna formuła żelu do golenia z łagodzącym aloesem stworzona dla kobiet, które mają suchą i wrażliwą skórę. Kremowa, elastyczna pianka, powstająca po nałożeniu żelu na skórę, tworzy powłokę ochronną, zmiękcza włókna włosków i ułatwia przesuwanie maszynki. Po zabiegu żel niweluje uczucie napięcia skóry, czyniąc ją niezwykle gładką i elastyczną w dotyku.


Moja opinia:
Opakowanie standardowe jak przy wszystkich tego typu produktach. Aluminiowy pojemnik z aerozolem i plastykową zatyczką. Pompka jest solidnie wykonana, działa bez problemu. Pojemność to 200 ml.
Żel ma gęstą, zieloną konsystencję, która podczas rozprowadzania zamienia się w treściwą białą piankę.


Zapach bardzo ładny, przyjemny dla noska- aloesowy.
Jest mega wydajny, już niewielka ilość wystarczy do depilacji całej nogi.
Po nałożeniu nie spływa, ułatwia golenie, dając dość dobry poślizg, a co za tym idzie, minimalizuje ryzyko zacięć.


Po zmyciu samą wodą skóra jest gładka i miła w dotyku.
Nie podrażnia i nie występują nigdzie czerwone, suche placki.
Nie ma jakiś fenomenalnych właściwości nawilżajaco-odżywczych, ale to w końcu zwykły żel do golenia, działanie nawilżające zostawiam balsamom do ciała.


Jak najbardziej polecam ten produkt. Jest przydatny i spełnia swoje zadanie bardzo dobrze. 

Cena: 11 zł, dostępny Klik

Produkt dostałam na spotkaniu blogerek, dzięki polskiej firmie

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. U mnie pianka również spisuje się bardzo dobrze. Jej zapach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale lubię takie pianki
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja własnie zabieram się za testy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę miłych testów i czekam na recenzję :)

      Usuń
  4. Mam go i bardzo lubię :) :-zdecydowanie wolę żel niż pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zacznę go używać. Oby się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze spotykam się z tą firmą ale jak czytałam nazwę przeczytałam swoje imię hihi :) Ciekawy produkt :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  7. Żelu akurat nie miałam, ale lubię kremy do depilacji tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też spisuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pianki z aloesem :) Chętnie wypróbuję moja aktualna właśnie się kończy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że X lat temu ją stosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś kupowałam tylko piankę do golenia, teraz używam zwykłego żelu pod prysznic lub odżywki do włosów, która równie dobrze zmiękcza moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam podobny żel z innej firmy i bardzo go polubiłam. Ciekawe czy ten by się u mnie sprawdził :).

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jak zwykle kupię jakieś pianki czy żele do golenia to i tak sięgam po zwykły żel pod prysznic hah :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zazwyczaj kupuję męski pianki do golenia :-) ta wygląda bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kończy mi się pianka,żelu jeszcze nie używałam,więc chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go lubię :)


    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kremy do depilacji tej marki, ale kiepsko się sprawdzały. Aktualnie używam żelu do golenia Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie lepiej sprawdzają się męskie żele Gillette :D

    OdpowiedzUsuń