poniedziałek, 16 marca 2015

SHAVE-LAB ZERO

Witajcie!!
Dziś przedstawię Wam maszynkę do golenia, stworzoną z myślą o Twoim komforcie.
SHAVE-LAB to maszynki zaprojektowane przez niemieckich projektantów w roku 2011, wykonane z należytą precyzją z najwyższej jakości materiałów. Golarki dla  indywidualistów, estetów  i minimalistów, dla miłośników piękna oraz prawdziwych wartości. SHAVE-LAB to perfekcyjne rozwiązanie odpowiadające zróżnicowanym wymaganiom i potrzebom zarówno kobiet jak i mężczyzn.
 Od producenta:
Styl sam w sobie -ZERO to ponadczasowa „all-rounder” dla miłośniczek ceniących sobie wysoką jakość oraz piękny design w połączeniu z atrakcyjną ceną.
Linia ZERO charakteryzuje się minimalistycznym kształtem, dając gwarancję pewnego prowadzenia maszynki. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu naturalnej gumy kauczukowej, dzięki czemu golarka pewnie przylega do dłoni i sprawia, że golenie jest jeszcze bardziej przyjemne i precyzyjne zarazem.
Linia ZERO– wysoka jakość dająca poczucie bezpieczeństwa, nawet przy goleniu wrażliwych części ciała.
Specyfikacja maszynki do golenia:
  • Zestaw startowy: 1 uchwyt + 4 ostrza typu PL4
  • Kolor: Biały
  • Technologia: Chromowane aluminium z wstawkami z naturalnego kauczuku
  • Komfort: Listek nawilżający ( Witamina E, aloes, olejek lawendowy )
  • Uniwersalność: Uchwyt kompatybilny ze wszystkimi ostrzami SHAVE-LAB
Moja opinia:
Zacznę od opakowania, bardzo ładna, estetyczna stylowa rączka. Zapakowana w bardzo eleganckim białym pudełeczku.
Rączka dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się, główka- ładnie się wygina.
Maszynka dzięki dobrze wyprofilowanej główce, nie ma mowy o podrażnieniach czy zadrapaniach, sunie po skórze tak delikatnie, że praktycznie nie czuć. Skóra jest gładka po jednym pociągnięciu.
Dzięki tej maszynce golenie staje się przyjemne i znacznie szybsze.
Mimo dość wysokiej ceny 38,00 zł, myślę że warto zainwestować. Jest bardzo praktyczna i trwała.
Produkt dostałam na spotkaniu blogerek dzięki http://shave-lab.pl/
Pozdrawiam!!

21 komentarzy:

  1. Super maszynka, naprawdę godna uwagi :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa maszynka, wygląda bardzo porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maszynka wygląda bardzo ładnie i elegancko. Uważam, ze cena jak za takie cudo nie jest za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam te firm. Ja używam maszynki z Gillette i jestem bardzo zadowolona;*
    Ta również zapowiada się bardzo ciekawie;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna. Ja krade mojemu mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie używam bo po maszynkach mi sie robią przebarwienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna to ona jest, ale ja wygladam jak niedźwiedź i owłosiona jestem jako i niedźwiedź wiec nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, dobrze, że się wygina :) ja używa rożnych maszynek, a czasami depilatora

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo korzystnie się prezentuje :) Pomimo tej ceny i tak zapewne niedługo ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z racji choroby używam wyłącznie jednorazówek, które od razu lądują w koszu po jednym zetknieciu ze skórą

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny produkt. Ja właśnie najchętnie używam maszynek i wiem, że dobra sztuka warta jest takiej ceny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W porządną maszynkę warto zainwestować. Różnicę czuć i widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja jestem pod jej ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz się spotykam z tą marką, u mnie zazwyczaj goszczą zwykłe jednorazówki ale od jakiegoś czasu myślę o czymś lepszym :)

    OdpowiedzUsuń