środa, 25 lutego 2015

MANHATTAN- EASY MATCH MAKE UP

Witajcie!!
Dziś parę słów na temat fajnego i lekkiego podkładu EASY MATCH MAKE UP marki Manhattan. Kolorek SOFT BEIGE 34.
Zapraszam!!
Od producenta:
Idealnie dopasowuje się do koloru i struktury skóry. Pozwala skórze oddychać, daje uczucie nawilżenia i zapewnia nieskazitelne naturalne wykończenie. Długotrwały. Testowany dermatologicznie.
Posiada filtr SPF 18.
Moja opinia:
Opakowanie bardzo ładne, poręczne. Fajny mechanizm pompki który podnosi się do góry -możemy produkt zużyć do końca. Przyjemnie się go nakłada. Konsystencja bardzo lekka, na lato będzie idealny (ale teraz w okresie zimowym, również radzi sobie bardzo dobrze, ja nie narzekam:). Nie zapycha, fajnie dopasowuje się do skóry, po paru minutach od nałożenia skóra wygląda lepiej, zdrowiej. Nie robi plam czy smug. Zapach, powiem szczerzę że pierwszy raz spotykam się z tak ładnym, przyjemnym, świeżym zapachem. Wykończenie jest matowe, na mojej mieszanej cerze utrzymuje mat przez 6 godz.potem wymaga już poprawek.
Krycie jest raczej średnie, daje natomiast tak jak wcześniej pisałam naturalny, gładki, zdrowy wygląd- ja bardzo to cenię, ponieważ nie potrzebuję dużego krycia. Oczywiście lekkie niedoskonałości czy też drobne wypryski zakrywa (bez użycia korektora).
Raczej nie polecam osobom z dużymi problemami z cerą, bo nie da rady wszystkiego „zakryć”.
Mega wydajny!!!
Jeżeli szukacie podkładu który ma zakryć nierównomierny koloryt skóry czy małe niedoskonałości to polecam jak najbardziej- ja jestem z niego bardzo zadowolona :)
Dostępny jest w 5 odcieniach - mój kolorek to ten środkowy, nie za jasny ani nie za ciemny.
Cena ok.30 zł - w promocji można go dostać za 15.90 zł.
Znacie ten podkład, lubicie ??


30 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś składu INCI, bo w takiej promocyjnej cenie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy. Fajnie, że jesteś zadowolona :) teraz używam Revlona.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze gdzie taka promocja ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmannie widziałam, ale było to na początku stycznia.

      Usuń
  5. Super, muszę go sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  6. W promocji można kupić i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie ten kolorek byłby zapewne za ciemny:( poza tym znalazłam swój ideał z astora

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na razie uzywam podkładów mineralnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Na lepsze dni mojej cery byłby dobry:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. może kiedyś go zakupię, na razie w domu mam niezłą kolekcję podkładów i nie mogę ich zużyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze kiedyś wypróbować, nie miałam nigdy nic z tej marki.....w sensie podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię podkłady z pompka chociaż ostatnio używam kremów BB a tam cieżko o tego typu dozownik. Spotkałam tylko w jednym - Its skin ze śluzem ślimaka- świetny ale ta cena...;(

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet nie wiedziałam, że Manhattan ma w swojej ofercie podkłady

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam go,ale szukam jakiegoś podkładu bo mój się skończył i może się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że ten podkład może być tak dobry :) Kiedy zużyję co mam to może w lato po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie świetny, ale tak jak pisałam, ja nie potrzebuje dużego krycia.
      Ojjj tak, na lato będzie idealny :)

      Usuń
  16. wydaje się być całkiem fajnym, widzę że i kolorek byłabym w stanie wybrać z dostępnej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja krycia nie potrzebuje, więc może i przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie sie prezentuje, ja na razie zuzywam zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. już słyszałam o nim w sobotę haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda :D:D nawet widziałaś jak go nakładam :))

      Usuń
  20. Też go lubię ,daje naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie wydaje się zbyt ciemny jak dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam go. Podoba mi się opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham Bourjois podkłady i nie mogę od lat się uwolnić od nich :) Ale myślę, ze na mineralne się przerzucę nareszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W moim Rossmannie niestety zlikwidowali ich szafę więc nie pooglądam na żywo testerów nawet,

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam go, ale szczerze jestem zainteresowana :) Szczególnie kolory mi się podobają. Widzę tam odpowiedni dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń