poniedziałek, 9 lutego 2015

ABSOLUTE ORGANIC

Witajcie!!!
Dziś tematem będzie Organiczny Dwufazowy Preparat do Demakijażu, który dostałam do testów jakiś czas temu dzięki marce Absolute ORGANIC
Od producenta:
Dwufazowy preparat do demakijażu jest opracowany na bazie organicznego Aloe Vera i naturalnego skwalenu, dając efekt natychmiastowej tonizacji i odświeżenia oraz długotrwałego nawilżenia. Chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi i zapobiega procesowi starzenia się.
Preparat do demakijażu jest dwufazowy: faza wody zawiera składniki oczyszczające oraz Aloe-Vera. Faza olejku obejmuje zaś skwalen i olejek makadamia, sprawiając, że skóra jest miękka i gładka. Preparat nie zawiera alkoholu, dlatego też jest on odpowiedni nawet do skóry bardzo wrażliwej.
Naturalny i organiczny kosmetyk posiadający certyfikat Ecocert.
-w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników,
- bez silikonu,
- bez Phenoxyethanolu,
- bez PEG i SLS,
- bez składników GMO,
- fizjologiczne pH,
- hypoalergiczny
Kluczowe składniki:
Aloe Barbadensis Leaf Juice - miąższ uzyskany z aloesu wspaniale uspakaja i nawilża skórę. Jest jednym z najlepszych środków naturalnych na podrażnienia skóry.
Squalane – Skwalan - nasycony węglowodór obecny w ludzkim sebum, dodawany do kosmetyków dzięki właściwościom zmiękczającym i bakteriobójczym.
Macadamia Ternifolia Oil - Olej z Orzechów Macadamia - działa nawilżająco i ochronnie na skórę.  Bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Jego naturalne podobieństwo do ludzkiego sebum czyni go doskonałym składnikiem do pielęgnacji skóry.
Moja opinia:
Produkt umieszczony w plastikowej, wysokiej butelce o pojemności 150 ml, która wizualnie ładnie się prezentuję. Po otwarciu, wylewając na wacik ukazuje się bezbarwny płyn o naturalnym zapachu.
Preparat dobrze spełnia swoje zadanie. Bez problemu usuwa pozostałości po makijażu, dobrze radzi sobie również z tuszami, nie podrażniając przy tym okolice oka.
Jest tłustawy i pozostawia lekko tłustą warstewkę na skórze, która daje odczucie naprężenia i nawilżenia skóry. Warstwa szybko się wchłania co nie daje nam uczucie ciężkości. Pozostawia skórę twarzy gładką i nawilżoną. Skóra jest miła w dotyku. Jest wydajny. Jestem na Tak za wspaniały i naturalny skład. Lubię wszystko co naturalne i dobre :) Polecam.
Znajdziemy go w sklepie  Bio-Beauty 
Zapraszam również na stronkę: Facebook
 Cena ok. 42 zł.



25 komentarzy:

  1. Cena trochę za wysoka, ale jak ktoś ma ochotę to wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jak się sprawdził u ciebie, nie miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale nie da się ukryć że zachęciłaś :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ja jestem na tak za dobry kosmetyk trzeba zapłacić bo składniki są droższe ale to się przekłada na jakość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi świetnie, ale ze względu na cenę na pewno sie nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się fajny, ale cena wysoka jak za płyn, za tę cenę już można upolować fajny krem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że to dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za dwufazowymi micelkami, jeszcze ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za dwufazówkami, ale ciekawi mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dwufazówki nie są dla mnie, ale kiedyś bardzo lubiłam tą formę demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, ze jest taki naturalny, przydałby się i mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie widziałam. Szkoda, że taki drogi

    OdpowiedzUsuń
  13. no jak dla mnie też za drogi :P

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjemny, choć za skład trzeba płacić

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy, ale szkoda, że taki drogi...

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze ta cena.. kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za tego typu preparatami. Ale Renia- wodę brzozową kupiłam! Czekam az przyjdzie i smaruje skalp. Po tym co zmajstrowałam z włosami...:(. Wyglądają dzis tak: http://kasiotla.blogspot.com/2015/02/organic-curl-system-po-raz-trzeci-czyli.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ja już moją wodę zużyłam, dobrze że mi przypomniałaś muszę kupić kolejną butelkę (chyba będzie to moja 3 -4).
      Daj znać jak będą widoczne efekty i trzymam kciuki, aby coś pomogło :)

      Usuń
  18. Cena mnie jednak zniechęca, drogeryjny np. Garnier się u mnie dobrze sprawdza więc nie ma sensu przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena jednak dość mocno zniechęcająca. Ps. Widzę, że teraz na topie jest aloes, pakują go niemal wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń