czwartek, 21 sierpnia 2014

Szczoteczki do zębów..

 WITAM!!!
Dziś przedstawię Wam szczoteczki do zębów jakie dostałam w ramach współpracy od marki  paro®
Oraz zestaw szczoteczek do konkursów które są do wygrania u mnie na blogu..KLIK
Cena jednej szczoteczki to o.k 15 zł 
Serdecznie zapraszam....
A teraz parę słów o firmie:
paro® to marka należąca do Szwajcarskiej firmy Esro AG, która od 1969 roku specjalizuje się w kreowaniu nowych rozwiązań oraz w produkcji profesjonalnych produktów do higieny jamy ustnej.

Od 45 lat współpracujemy ze Stomatologami, specjalistami Ortodoncji oraz ośrodkami naukowymi na terenie Szwajcarii oraz Niemiec. 

W 2014 roku rozpoczęliśmy dystrybucję naszych produktów na terenie Polski. 


1.Innowacyjną szczoteczkę paro® exS39 ultra soft nr. kat. 714  (oraz S39 soft) x3- połączenie tradycyjnej szczoteczki ze szczoteczką jednopęczkową. Można w niej zamontować aż 13 końcówek do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych.
                paro® exS39 ma 5 rzędów wyjątkowo gęstego i  ultra miękkiego włosia
 2.Szczoteczkę paro medic nr. kat. 726 – szczoteczka dla osób z wrażliwymi dziąsłami. paro® medic to nowa generacja szczoteczek z miękkimi i zwężającymi się włóknami KONEX ultra elastycznymi i jedwabiście delikatnymi, które są nawet 8 razy delikatniejsze od tradycyjnego miękkiego włókna.
3.Zestaw startowy 3 końcówek do szczoteczki paro® exS39 , S30 oraz M39 – zestaw zawiera końcówki:
a)Końcówka 1051 - Opatentowana końcówka z trójkątnym, anatomicznym kształtem włosia - pasuje do szczoteczek exS39, S39, M39, 1003,1040, paro® sonic.  Metalowy uchwyt końcówki jest powlekany plastikiem – rozwiązanie także chronione   
Patentem.
b)Końcówka 1052 -Opatentowana końcówka z trójkątnym, anatomicznym kształtem włosia - pasuje do szczoteczek exS39, S39, M39, 1003,1040, paro® sonic. Metalowy uchwyt końcówki jest powlekany plastikiem – rozwiązanie także chronione
Patentem
c)paro® micro brush stick F nr. kat.1060 - Opatentowana wymienna końcówka w kształcie wykałaczki z aksamitną powłoką, pasuje do szczoteczek exS39, S39, M39, 1003,1040, paro® sonic. Umożliwia łatwiejsze i dokładniejsze usuwanie płytki  
bakteryjnej.
 4.Pastę do zębów dla dorosłych - paro® amin nr. kat.2668 - jedna z nielicznych past na Polskim rynku bez szkodliwych  związków SLS (Sodium Lauryl Sulfat). 
 Pasta przeznaczona dla dorosłych o zawartości fluoru 1250 ppmF. Zawarty w niej  aminofluorek chroni przed próchnicą, zmniejsza możliwość osadzania się kamienia oraz utwardza szkliwo zębów. 
 Moja opinia:
 Głównym zadaniem szczoteczki do zębów jest usunięcie płytki nazębnej i resztek pokarmowych. Miejsca łatwo dostępne jesteśmy w stanie umyć przy pomocy klasycznych manualnych szczoteczek. Do czyszczenia miejsc trudno dostępnych zalecamy stosowanie specjalistycznych szczoteczek.Należą do nich m.in.szczoteczki jednopęczkowe, szczoteczki do protez, szczoteczki międzyzębowe, szczoteczki ortodontyczne, szczoteczki do implantów czy szczoteczki pooperacyjne, a znajdziemy je tu....KLIK
Ja dostałam szczoteczki do testów manualne które są bezkonkurencyjne w walce z próchnicą. Zęby są czyste i zdrowe dzięki wymiennych końcówkach które gwarantują najwyższą jakość czyszczenia trudno dostępnych przestrzeni międzyzębowych i szczelin.
Szczoteczka exS39 ma 5 rzędów wyjątkowo gęstego i  ultra miękkiego włosia(czyli moja ciemno niebieska i ciemno zielona).
Szczoteczka o wrażliwych dziąsłach paro® S39(moja to szczoteczka zielona i pomarańczowa) ma 5 rzędów wyjątkowo gęstego i miękkiego włosia.
Pasta do zębów przeciw próchnicy w plastikowej tubie o pojemności 75ml.Konsystencja biała, dość gęsta o zapachu mocno miętowym.Bardzo dobrze myje zęby i pozostawia przyjemny zapach na wiele godzin.Zawarty w niej  aminofluore chroni przed próchnicą,zmniejsza możliwość osadzania się kamienia oraz utwardza szkliwo zębów. Pasta paro® amin nie zawiera szkodliwych związków.

Firmie ślicznie dziękuje i zapraszam na :

A JA KOCHANI PRZYPOMINAM O ROZDANIU GDZIE MOŻNA WYGRAĆ WŁAŚNIE TE SZCZOTECZKI:)    KLIK
POZDRAWIAM!!



13 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe szczoteczki ,już nie długo bedę je testować

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam takich szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam szczoteczki elektrycznej i ciężko by mi teraz było przerzucić się na zwykłą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja otrzymałam pastę dla dzieci i córeczka chętnie jej używa w duecie ze swoją różową szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te szczoteczki :) nigdy takich nie miałam, ale jestem oddana elektrycznej :)) Pozdrawiam!
    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te końcówki są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te szczoteczki - dla moich wrażliwych dziąseł chyba by się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obecnie używam szczoteczki sonicznej :) Kiedyś używałam podobnych końcówek, gdy nosiłam aparat ortodontyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tylko szczoteczka soniczna :) a wcześniej najbardziej lubiłam takie z dużą główką, szerokie :)

    OdpowiedzUsuń