poniedziałek, 18 sierpnia 2014

LUXURE PARFUMES

Witam!!
Dziś przedstawię dwa uwodzicielskie zapachy od marki Luxure. Mowa będzie o wodach perfumowanych EVERGREEN oraz TITANIUM.

"Każda z nas bez względu na to czy jest romantyczna czy zmysłowa, dynamiczna czy melancholijna, bez względu na wiek i pozycję społeczną lub zawodową ma swój ulubiony zapach zaklęty we flakonie perfum.Zapach tak wyjątkowy, jak ona sama.Jaka Ty jesteś?Niewidzialna, wonna mgiełka może świetnie odpowiedzieć na to pytanie.Odpowiednio wybrany zapach odzwierciedla Twoją osobowość.Czasem gorąca atmosfera, wakacyjna swoboda lub choćby wyjątkowa okazja inspirują do zmiany stylu i subtelnej ekstrawagancji. Ale zapach jaki wybierzesz zawsze będzie tylko Twój.Uzupełni garderobę i pozwoli wyrazić siebie, poprawiając jednocześnie samopoczucie."

Zatem warto po niego sięgnąć....po temperament zaklęty w zapachu.

EVERGREEN 

Woda Perfumowana-damska
ZAPACH SZYPROWO-KWIATOWY
Nuta głowy: cedr, cytryna
Nuta serca: jaśmin, hiacynt wodny, różowy pieprz
Nuta spodu: irys, drzewo tekowe, paczula, ambra, wetyweria, białe piżmo.
 

Moja opinia:
Buteleczka piękna, kusząca i elegancka, o pojemności 100 ml.
Moje pierwsze wrażenie było - męski!? Ale dałam mu szansę się rozwinąć. Po kilku minutach nie mogłam oderwać się od nadgarstka, od razu pomyślałam ma to coś...
Niesamowity aromat cytryny i paczuli, czuć delikatną słodycz, ale taka sucha, szlachetna, rodem z rozgrzanego upalnym słońcem kramu z ziołami i korzennymi przyprawami.
Zapach idealny na rano, na wieczór, do pracy i na imprezę.
Wszędzie! jest jak kameleon, który dostosowuje się do otoczenia...to coś, to zdecydowanie klasa.



TITANIUM ECLIPSE 
Woda Toaletowa-męska
ZAPACH DRZEWNO-KWIATOWO-PIŻMOWY
Nuta głowy: rozmaryn, lawenda, neroli, petitgrain
Nuta serca: galbanum, szałwia muszkatołowa, jaśmin i geranium
Nuta spodu: ambra, drzewo sandałowe, mech dębowy, wetiweria i cedr



Moja opinia:
Piękny i bardzo zmysłowy męski zapach. Pełen sprzeczności, a jednocześnie bardzo elegancki. Pięknie rozwija się na skórze, otulając delikatną mgiełką zmysłowości.
Kojące nuty lawendy i jaśminu uwolnią ciało i zmysły. Ziemiste esencje drzewa sandałowego dodają perfumom męską podstawę i sexappeal. Uwielbiam, gdy mąż nim pachnie. Jest to zapach ciepły, zmysłowy, elegancki i baaardzo męski. To połączenie świeżości, zmysłowości i pożądania. Nadaje się zarówno na lato jak i zimę. Zapach bardzo trwały, pięknie rozwija się na skórze.
W sumie to ja się zachwyciłam nim bardziej, niż mój mąż.


Zapraszam Serdecznie na stronkę producenta, gdzie można wybrać swój i dla swojej drugiej połówki, wyjątkowy zapach.

35 komentarzy:

  1. Myślę, że Evergreen mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten zapach ;) Aż chcę go powąchać!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kusisz! :) Najlepsze recenzje to sa te od zapachów! <- Ja je kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, chyba żaden z nich nie przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym na żywo obwąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak gdzieś spotkasz w sklepie koniecznie obwąchaj je :D:D

      Usuń
  6. Chyba pierwszy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ostatnio taka bieda w perfumach, że koniecznie muszę się za czymś rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem zapachów, pewnie przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie te zapachy;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pierwszy zapach zdecydowanie bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często się zdarza, że mężczyznom podobają się inne zapachy niż kobietom. Ja mam nadzieję, że uwiodę go nowym zapachem, a on mi mówi, że strasznie mdłe te nowe perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te też mnie bardzo ciekawią...

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat ten zapach jakoś mnie nie ciekawi zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie moje nuty zapachowe:)
    Zapraszam serdecznie do mnie na konkursik w którym do wygrania poduszka sowa i zestaw kosmetyków :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak sie nie da powąchać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentują się całkiem nieźle:) Uwielbiam męskie perfumy, więc wcale się Tobie nie dziwię,że Ci się spodobał:) Chętnie bym go powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe :) Piękne zdjęcia wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej... dlaczego przez Internet nie da się powąchać :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych perfum, chciałabym powąchać i może zakupić ; ) Dawno jakiejś perfumki nie zakupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja ostatnio mam kłopot z doborem perfum. Zazwyczaj lubie ciężkie zapachy, takie aż gęste ale na wiosnę/lato chciałam coś lżejszego. Przez chwilę zachwycił mnie Art Mosaic, potem Peace and love ale to wszystko tylko do drugiego niucha... Chyba pozostane wierna mojej ukochanej Habanicie Molinarda i Czarnej Orchidei Toma Forda ;)

    OdpowiedzUsuń