czwartek, 24 lipca 2014

Laura Conti

Witam!!!
Dzisiaj przedstawię Wam kolejny produkt od Firmy Coloris, który mam przyjemność testować:)
Krem kompleksowa pielęgnacja do rąk i paznokci.
Od producenta:
Skoncentrowane, aktywne składniki (kolagen z elastyną ,olej ze słodkich migdałów, alantoina, olej rycynowy, wit. C, E) o działaniu silnie odmładzającym wyraźnie regenerują skórę, głęboko odżywiają. Krem przywraca sprężystość skóry, likwiduje oznaki wiotczenia, widocznie rozjaśnia plamy i przebarwienia. Niweluje uczucie szorstkości, łagodzi podrażnienia. Zabezpiecza przed wysuszeniem i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Krem działa również wzmacniająco na paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.
Moja opinia:
Krem znajduje się wygodnej plastikowej zakręcanej tubie o pojemności 70ml.
Cena kremiku bardzo przystępna bo kosztuje niewiele ok.4 zł.
Konsystencja kremu biała dosyć gęsta-bardzo dobrze się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Zapach szczerze mówiąc kojarzy mi się troszkę z cytrynowymi kremami do rąk,  jakoś nie czuję" słodkich migdałów".Efekt jaki otrzymuję po zastosowaniu kremu to natychmiastowo nawilżona,wygładzona i jędrna skóra dłoni. Tak jak zapewnia producent, krem rzeczywiście zapobiega szorstkości skóry dłoni i ujednolica koloryt. 
               Znacie ten kremik??Jaki jest Wasz ulubiony krem do rąk i paznokci??
                                                                   
                                            Zapraszam na stronkę:

14 komentarzy:

  1. nie znam tego kremu i jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogli dać coś ciekawszego w składzie niż parafina zaraz po wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu, ale chętnie wrzucę go do koszyka przy następnych zakupach. Za taką cenę grzech nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie wypróbowac ten krem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie mam krem do rąk którego nie zamienię :] Ale ten ładnie się prezentuje :]

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna cena, ciekawe jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie mi. Cena atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miała kiedyś krem do stóp z tej firmy i sobie go chwalę choć miał dziwny zapach. Co do kremów do rąk to lubię wszelkiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że tak dobrze się u Ciebie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo polubiłam produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń