poniedziałek, 7 lipca 2014

Dwa produkty, które idealnie do siebie pasują!!!!

Witam!!!
Markę Laura Conti poznałam parę tygodni temu, wcześniej nie była mi znana, dlatego bardzo się ucieszyłam gdy dostałam propozycje współpracy z firmą COLORIS:)
Kilka słów o firmie:)
COLORIS zajmuje się produkcją i sprzedażą mas kosmetycznych tworzonych według własnych formuł i sprzedażą ich w formie gotowego produktu, np. zestawu do depilacji lub dowolnego półproduktu oraz prowadzeniem dwóch własnych marek:
 Velvetic – marki kosmetyków do depilacji, obejmującej np. wosk do depilacji, krem do depilacji czy plastry do depilacji,
Laura Conti – marki kosmetyków do pielęgnacji ust, dłoni i paznokci, np. maseczki do twarzy, krem do rąk, odżywka do paznokci, balsamy do ust...  

Dziś przedstawię Wam dwa produkty do pielęgnacji ust:)
Peeling do ust z witaminami!!!
 Od producenta:Niezwykle delikatny, cukrowy peeling do ust o zapachu świeżych truskawek. Unikalny preparat do pielęgnacji ust. Zawiera bardzo drobne kryształki cukru usuwające w delikatny a jednocześnie niezwykle skuteczny sposób martwe komórki naskórka. Preparat wzbogacony   kompleksem  nawilżająco-witaminowym  zapewnia wrażliwej skórze ust  skuteczną pielęgnację. Wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża skórę. Usta stają się aksamitnie miękkie, jędrne i odzyskują naturalny koloryt. Perfekcyjnie przygotowuje usta do nałożenie wszelkich kosmetyków makijażowych, a ponadto na tak przygotowanych ustach pomadka czy też błyszczyk utrzymują się znacznie dłużej. 
 Pełne, wyraziste i wypielęgnowane usta jak nigdy dotąd! 
Moja opinia:
Peeling znajduje się w praktycznej, przezroczystej tubce ze zakrętką. Aplikacja jest szybka i bezproblemowa. Produkt pachnie słodkimi, świeżymi truskawkami. Konsystencja jest typowa dla błyszczyka. Zawarte w nim drobne kryształki cukru są wyczuwalne na ustach. Rozmiar kryształków jest w sam raz, nie rani skóry, złuszcza ją w bardzo przyjemny sposób. Usta są cudownie wygładzone, zmiękczone i ujędrnione, wręcz idealnie przygotowane do nałożenia  balsamu, bądź pomadki. Ja używam po peelingu -balsamu do ust o smaku arbuza, który właśnie prezentuje. Te dwa produkty idealnie do siebie pasują dodając piękny i zdrowy wygląd naszych ust.
Laura Conti Arbuzowy witaminowy balsam do ust
 Od producenta: Chroni usta przed wysuszeniem, nawilża i wygładza. Wzbogacony biologicznie aktywnymi składnikami odżywczymi oraz witaminami E i A nawilża, regeneruje i chroni. Filtry UV zabezpieczają skórę przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych. Usta nie są podatne na  pękanie, staja się jędrne, dobrze nawilżone, aksamitne.
 Niezwykle orzeźwiający aromat świeżo pokrojonego arbuza
Moja opinia:)
Opakowanie małe zgrabne, poręczne z dobrym zamknięciem na "klik".  Zapach piękny arbuzowy mniam do zjedzenia :) Kolor na ustach-bezbarwny z lekkim połyskiem. Balsam dobrze nawilża usta i  dość długo się utrzymuje. Usta ładnie się błyszczą i są miękkie:) Idealna ochrona po zastosowaniu peelingu truskawkowego :)
Jestem bardzo zadowolona działaniem tych dwóch produktów i chętnie do nich wrócę:)

Zapraszam na stronkę:
Strona firmy oraz Facebook


21 komentarzy:

  1. tą arbuzową pomadkę chętnie bym przygarnęła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam wcześniej żadnego z nich ale już same zapachy by mnie kusiły do wypróbowania :)
    A zdjęcia z owocami są super, u mnie chyba by już nadgryzione były :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam arbuzowy znam i bardzo lubię go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy produkt znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten peeling bardzo bym chciała wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta truskawa mnie tak kusi, że chyba nie jestem w stanie się jej oprzeć!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. arbuzowa pomadka mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego arbuzowego balsamu chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Arbuzika mam i bardzo lubię ;) Świetny zapach ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. soczyste, owocowe, mmm! :D NAROBIŁAŚ MI OCHOTY :) pozdrawiam, i dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachy musza byc swietne :) sliczne zdjecia a produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z nich, a teraz aż ślinka cieknie jak pomyślę o ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten peeling mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze przyjemności z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardziej ten arbuzowy mnie do siebie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. za same zapachy brałabym :D

    OdpowiedzUsuń