piątek, 16 maja 2014

MYDLARNIA-Mydło z WOSKIEM PSZCZELIM

Witajcie!!!!
Nie dawno pisałam recenzje o mydełku z BOROWINĄ I BURSZTYNEM:)

Teraz czas na następną recenzje kolejnego mydełka,a jest nim
100% NATURALNE MYDŁO Z WOSKIEM PSZCZELIM
Od producenta: 
100% naturalne mydło hipoalergiczne z woskiem pszczelim. Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry. Wosk pszczeli posiada właściwości bakteriobójcze oraz wygładzające,uelastycznia i zmiękcza skórę. Zawiera proteiny, lipidy, witaminy oraz cenne sole mineralne. Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców. Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych i barwiących. Opakowanie 100g.
Moja opinia:
Mydełko ma ładny delikatny zapach. 
Dobrze się pieni, łatwo zmywa, nie tworzy osadu na wannie.
 Działanie takie jak powinno być, czyli bardzo dobrze oczyszcza skórę nie podrażnia, nie wysusza, nie uczula.
Kolejny plus to wydajność, kostka starcza na bardzo długo (dłużej niż zwykłe mydło).
Skóra po umyciu jest gładka i odżywiona.
Szkoda tylko że zapach nie utrzymuje się długo na skórze.
To moje drugie mydełko które przetestowałam dzięki Mydlarni i z uśmiechem na twarzy mogę go Wam polecić.
Dziękuje Firmie za współpracę i zaufanie!!!
Kochani lubicie, używacie mydełek naturalnych?

11 komentarzy:

  1. Kiedyś lata temu używałam z polecenia kosmetyczki, ale mam zakaz od dermatologa, niestety, bo niektóre (nie pamiętam jakie, bo to z 7 czy 8 lat temu było) pozostawiają skórę jak u niemowlaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego mydełka. Fajnie, że jesteś zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawi mnie to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię mydeł jednak to wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miodowe? najlepsze!
    zapraszam do mnie! http://karolinamalickaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a zapach pewnie obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co naturalne jest u mnie wysoko oceniane ;)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń