poniedziałek, 19 maja 2014

Lakiery piaskowe:)Wow AllePaznokcie!!!!!

Witam!!!!
 Dziś przestawiam Wam kolejne lakiery które dostałam w ramach współpracy od AllePaznokcie. 
Lakiery piaskowy nr.17 i 03 czyli róż i neonowy pomarańcz:)
Nowy trend w stylizacji paznokci !!!
Od producenta:
Lakiery piaskowe to matowe lakiery, które dzięki małym drobinkom daje po wyschnięciu niesamowity efekt piaskowej struktury.Idealnie kryję płytkę tworząc długotrwałą strukturę imitująca cukrową posypkę.Niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor.Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw.Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejna warstwę. 

Lakier piaskowy różowy.
Bardzo mi się podoba kolorek, mój ulubiony:)
Na pazurkach mam dwie warstwy.
Lakier znajdziemy tu: Lakier różowy nr. 17
Lakier piaskowy neonowy pomarańcz:)Ten kolorek jest naprawdę ostry :D:D:D aż rzucający się w "oczy"
Lakier znajdziemy tu: Neonowy pomarańcz nr.03
 Moja opinia.
Moje pierwsze malowanie tego typu lakierów, lecz nie ostatnie. Bardzo spodobały mi się i chętnie sięgnę po inne kolorki...
Lakier bardzo łatwo rozprowadza się na paznokciach, konsystencja odpowiednia (nie za gęsta i nie za rzadka:).
Po nałożeniu dwóch warstw (przy jednej grubszej warstwie również...) mamy ładny efekt z tysiącami delikatnych ziarenek:).
Lakier bardzo szybko wysycha i trzyma się naprawdę długo, byłam zaskoczona bo utrzymywał się 5 dni, a potem tylko lekko się ścierał na końcach paznokci.
Inne zalety to takie, że nie barwi płytki paznokcia i nie widać na nim smug...
Cóż więcej mogę napisać?hmm spróbujcie i przekonajcie się sami:)
Zapraszam: 
AllePaznokcie oraz  Facebook
I JAK PODOBAJĄ SIĘ  LAKIERY Z POSYPKĄ CUKRU???KTÓRY KOLOREK WAM SIĘ PODOBA???

32 komentarze:

  1. bardzo ładne kolory - mnie urzekł różowy

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, że to mówię, ale bardzo podoba mi się pomarańcz (bo ja nie znoszę pomarańczu) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie fantastyczne kolorki, zazdroszczę pięknych paznokci ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam blade róże i inne ciepłe kolory na paznokciach, ale chyba wolę jednak gładką powierzchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowy jest świetny. Różowy bardzo delikatny :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wyglądają, choć ten pomarańczowy jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio bardzo podoba mi się kolor pomarańczowy! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy mój komentarz się dodał :( właśnie dzisiaj mam piaski od allepaznokcie na pazurkach;) pomarańcz i niebieski :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodał,dziękuje:)niebieski również lubię:)

      Usuń
  9. kolorki super, ale róż bardziej mi się podoba :)
    mam "piasek"z Wibo - jakoś ta faktura do mnie nie przemawia... ale na Twoich paznokciach świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plus za to, że tak długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolor ja niestety nie lubię efektu piasku na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam różowy :D
    *.*
    http://life-oluka.blogspot.com NOWY BLOG każdy komentarz się liczy !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki tyklo niebieski, spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się różowy bardzo spodobał, fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolory, zwłaszcza pomarańczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nic nie kupowałam u tego producenta, nie wiedziałam, że wprowadzili takie fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na bloga: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/ mozna tam znalezc wszystkie konkursy kosmetyczne w jednym miejscu i zgłosić swój konkurs czy rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. no proszę. od nich piasków jeszcze nie miałam, ale też współpracuje :) mają super produkty

    OdpowiedzUsuń
  19. Renatko ty marzysz abym zeszła na zawał z tego świata? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Poluję na lakiery piaskowe,ale nigdzie nie mogę ich znaleźć :( No cóż, muszę poczekać, może i moje drogerie w końcu się w nie zaopatrzą...

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomarańczowy wygląda zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Róż jest zdecydowanie mim faworytem :)
    Ja mam czerwień i nude z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń