środa, 21 maja 2014

ARGANOWY PEELING SOLNY Z MASŁEM SHEA O ZAPACHU POZIOMKI!!!

Witam!!!
W ramach współpracy z firmą EtnoBazar
dostałam do testów, a raczej sama miałam przyjemność sobie wybrać jeden produkt... 
Wybór kosmetyków był ogromny (wszystkie produkty były bardzo ciekawe i wszystkie bym chciała mieć:D)..ale cóż po długim szukaniu wybrałam:
ARGANOWY PEELING SOLNY Z MASŁEM SHEA O ZAPACHU POZIOMki!! 
I nie żałuję wyboru bo miałam bardzo trafny :))
Peeling pobudza krążenie krwi, wygładza i oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Po peelingu skóra nabiera blasku, ma świeży koloryt i wolniej się starzeje.
SKŁAD: sól, masło shea, olej arganowy, olej kokosowy, wit e ,zapach.
Od producenta:
Systematyczne złuszczanie naskórka to podstawa nowoczesnej pielęgnacji skóry. Peeling (scrub, piling) usuwa obumarły naskórek przy pomocy składnika peelingującego odsłaniając nową, zdrową skórę.
W ten sposób głębsze warstwy skóry otrzymują sygnał do wzmożenia produkcji kolagenu i elastyny.
Masło shea-karite intensywnie nawilża, zapobiega utracie wody przez skórę. Dzięki niemu skóra jest miękka i odżywiona.
•    Przyśpiesza regenerację i zapobiega starzeniu się.
•    Posiada niezwykłe właściwości odmładzające i kojące, które wykorzystywane były już od niepamiętnych czasów.
•    Goi rany i zmiękcza skórę, a poza tym posiada witaminy E i F.
•    Potwierdzone naukowo zalety shea to wysoka skuteczność liftingująca, duża stabilność, szybkie wchłanianie.
Przywraca elastyczność i jest dobrym składnikiem na rozstępy, cellulit i wysuszenie skóry. Masło jest naturalnym filtrem słonecznym UVA i UVB, chroni przed czynnikami atmosferycznymi oraz zanieczyszczeniami powietrza i wody.
Olej arganowy - jest jednym z najdroższych i najbardziej cenionych olejów na świecie. Posiada niesamowicie bogate właściwości kosmetyczne. 
- nawilża skórę i przywraca jej równowagę,
- łagodzi stany zapalne skóry
- wybiela i wypłyca blizny po trądziku lub odrze,
- regeneruje skórę oraz odbudowuje warstwę hydrolipidową,
- chroni przed wolnymi rodnikami
- dogłębnie nawilża przez co napina i ujędrnia skórę,
-zmniejsza rozstępy.
Olej kokosowy- niesamowicie nawilża całe ciało
•    idealnie nadaje się na pękające stopy
•    szybko się wchłania- po zastosowaniu skóra staje się nawilżona, delikatna i jedwabista
•    do cery skłonnej do podrażnień, uczuleń oraz stanów zapalnych
•    hamuje pojawianie się przebarwień
Witamina E- witamina młodości
Moja opinia:
Peeling znajduję się w małym plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemność 200 g.
Zapach bardzo śliczny- same poziomki coś cudownego !!!
Konsystencja gęsta- drobna sól zmieszana z olejem.
Peeling nie należy do mocnych zdzieraków raczej jest delikatny- bardzo przyjemny.
Po zastosowaniu peelingu nie trzeba używać dodatkowo balsamu, produkt ma w składzie masło Shea, co daje nam ogromne nawilżenie.
Skóra jest po nim lekko tłustawa, zostawia tak jakby film ochronny, co mi bardzo odpowiada.
 Jestem zachwycona tym produktem i z pewnością do niego wrócę.
Firmie dziękuję za współpracę i zaufanie:)
Stronka producenta oraz Facebook



26 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego zapachu, nie miałam do czynienia z wieloma poziomkowymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być idealny, zobaczę co jeszcze mają w ofercie i chyba złożę zamówienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się skusze ,uwielbiam zapach poziomek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. POZIOMKOWY PEELING TO MUSZE GO MIEC!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kosmetyk, no i zapach! zajrzałam do nich na stronę - mają super ofertę, chyba znalazłam kolejny sklep do odwiedzenia po wypłacie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelakie peelingi, więc i ten na pewno również polubiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak coś pozostawia tłusty film na skórze to dla mnie odpada :( Nienawidzę tego uczucia :(
    Na pewno w skladzie nie ma parafiny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parafiny nie ma w składzie...Składnik natłuszczający to masło shea!!!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się skład :) Pewnie bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kuszący kosmetyk i chętnie skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna konsystencja ;) lubię jak zostawia taki filtr :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze poziomkowego peelingu nie miałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. yhmmmmm chętnie bym się skusiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie. Musi też super pachnieć :).

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym go :D
    u mnie trochę nowości :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie! :) Wszędzie te peelingi cukrowe, teraz to już nie wiem na który się zdecydować, ale ten przemawia do mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie peelingi chociaż zazwyczaj używam mocnych zdzieraków :) Fajnie, że pozostawia nawilżoną skórę taką tłustą - wiem, że nie każdemu to odpowiada ale ja takie produkty lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię takie produkty,które pozostawiają b.dobrze nawilżoną skórę:)Pozdrawiam.

      Usuń
  17. O wydaje się fajny :D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny produkt, zapach poziomki kusi ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny produkt :))
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń