piątek, 6 września 2013

Koszyk pełen niespodzianek....

Moje wygrane oraz zakupy- czyli pachnące kosmetyki które zamieszkały w mojej łazience:)

Parę słów na temat kosmetyków które Wam zaraz pokaże,niektóre są kupione (mniejsza ilość)i wygranych(większość). Robiłam małe porządki w łazience i postanowiłam troszkę im dodać słońca tzn. zabrałam je na krótki "spacer" :) 
Przedstawiam koszyk"pełen niespodzianek" :) A znajdziemy w nim dobre i cenione marki jak: Nivea,Scholl,Garnier,Dax,Mustella,Emolient,Got2b,Kiko(włoska marka bardzo dobra),Happy,Bi-es oraz Rimel.


Woda Perfumowana BI-ES OSHI 
Zapach dyskretny i subtelny, połączenie delikatnych nut kwiatowych z ciepłem przypraw i akordów drzewnych.Polecany dla wszystkich kobiet na każdą porę dnia.
Nuta głowy: frezja, liczi, piwonia, pieprz brazylijski
Nuta serca: konwalia, magnolia, fioletowe róże
Nuta podstawy: nuty pudrowe, drzewo cedrowe, białe piżmo
Pojemność :50 ml
Zapach trwa do 2 godz.Cena flakoniku o.k 17 zł.

Cienie do powiek KIKO powiem szczerze,że bardzo dobry produkt,zakupiłam go we Włoszech.Cienie są bardzo trwałe,nie kruszą się i ładnie pachną,na powiekach pozostaje lekki brokatowy połysk.Jestem z nich bardzo zadowolona,podobno to ceniona marka w Rzymie.Kolorki jakie znajdują się to: czarny (troszkę brokatowy),niebieski,zielony oraz beżowy.Kolorki są bardzo żywe i ładnie wyglądają na powiekach.
Cena za nie to o.k 13 euro.

Resztę kosmetyków mam już opisanych na blogu (znajdziecie niżej)...

I JAK PODOBAJĄ WAM SIĘ??KTO JUŻ UŻYWAŁ TYCH KOSMETYKÓW?CZY ZADOWOLENI JESTEŚCIE ?
PISZCIE JESTEM BARDZO CIEKAWA WASZEJ OPINII !!
POZDRAWIAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz