sobota, 28 września 2013

JFENZI-CITY TUNE

Przedstawiam Wam nowy zapach marki JFENZI PERFUME PROFESSIONAL CITY TUNE w pięknym, zmysłowym oraz w eleganckim flakoniku. Zapraszam!
Nuta Głowy: Cytryna,Bergamotka,Neroli,Gruszka,Śliwka
Nuta Serca: Liście Fiołka,Gardenia,Różowy Pieprz
Nuta Bazy: Cedr,Kadzidło,Wetiwer,Piżmo


Niezwykle dziewczęca kompozycja kwiatowo-owocowa o świeżym i słodkawym zapachu. Perfum dla kobiet, które wiedzą co piękne i dobre, świadomych swoich walorów i wdzięku. Zapach jest pociągający i pobudzający zmysły, urzeka swoimi nutami zapachowymi.


Uwielbiam... Po prostu uwielbiam ten zapach jest niezwykle kobiecy, seksowny i słodki. Idealny na każdą porę roku atakuje kwiatową-owocową słodyczą, od razu poprawia mi humor.Zapach ładnie się rozwija przez co nie staje się nudnym zapachem,nie jest tandetny ani męczący. Jestem pozytywnie zaskoczona,ta kompozycja zapachowa jest naprawdę fajna.Pojemność 100 ml.

Więcej o perfumach tej marki na stronce :https://www.facebook.com/JFENZI


4 komentarze:

  1. Kusisz ,oj kusisz kochana - zapach w sam raz dla mnie - tak mi się przynajmniej wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dobrze Ci się wydaje - zapach na pewno by Ci się spodobał::)))

      Usuń
  2. Wow mega trwale i musze przyznac ciekawe nuty zapachowe,choc piżmo bywa cięzkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystając z okazji chciałam zaprosić na trwajace rozdanie,jesli sie jeszcze nie skusilas ;)

    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2014/06/mini-rozdanie-na-lata-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń