piątek, 3 kwietnia 2020

CLOCHEE - ROZJAŚNIAJĄCO - ENERGETYZUJĄCY KREM POD OCZY

Witajcie! Nie wiem czy pamiętacie, ale ja uwielbiam testować produkty pod oczy, a krem który dziś przedstawię rozjaśniająco -energetyzujący, marki Clochee ciekawił mnie od bardzo dawna. Według producenta produkt ma przywrócić blasku skórze, ujędrnić i opóźnić efekt starzenia oraz zniwelować obrzęk cieni pod oczami oraz efekty zmęczenia. Brzmi świetnie, prawda? A jak było w rzeczywistości? Zapraszam dalej...


Krem pod oczy redukuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami i obrzęki. Zapobiega ich powstawaniu. Przywraca skórze blask. Ujędrnia i opóźnia efekty starzenia. Hypoalergiczny, dla wszystkich typów skóry, szczególnie skóry wrażliwej. Zawiera kofeinę, która działa drenująco, pobudza mikrokrążenie oraz obkurcza naczynia krwionośne. Zawiera również sterlicję białą, która pomaga poprawić ton skóry, zmniejsza cienie oraz opuchliznę pod oczami. Nawilża, poprawia jędrność oraz gładkość skóry.
Skład: Aqua, Caprylic/ Capric Triglyceride, Theobroma, Cacao Seed Butter, Glycerin, Mangifera Indica Seed Butter, Polyglyceryl- 3 Methylglucose Distearate, Strelitzia, Nicolai Seed Aril Extract, Caffeine, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Culture Extract, Sodium Hyaluronate, Bakuchiol, Phytic Acid, Salicylic Acid, Sorbic Acid, Seed Oil, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Parfum.



Produkt zamknięty jest w bardzo ładnej, malutkiej oraz szklanej buteleczce z wygodną pompką, która dozuje idealną ilość produktu. Pojemność typowa jak w przypadku kremu pod oczy 15 ml.
Konsystencja lekka, przyjemna o zabarwieniu białym. Ładnie się wchłania i nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy na skórze. Pachnie bardzo ładnie, przyjemnie, taki kwiatowy, bardzo milusi zapach. Aromat ten, długo utrzymuje się na skórze, więc tu może nie każdemu się spodobać.  
Jeżeli chodzi o działanie, to okolica oczu jest bardzo dobrze nawilżona i lekko wygładzona.
Skóra jest gładka i miła w dotyku. Nie podrażnia, nie uczula i nie zapycha. Nic nie piecze, nie czerwieni się. Kosmetyk również doskonale nadaje się pod makijaż, nic się nie waży i nie roluje.
Jeśli chodzi o rozjaśnienie cieni, obrzęki czy zasinień to nie było żadnego działania w tym kierunku.
Ja od kremów pod oczy oczekuje tylko dwóch rzeczy, najważniejszego dobrego nawilżenia i tu super sprawdził się oraz co proponuje producent czyli rozjaśnienia, chociaż delikatnego, a tu niestety tego nie ma. Wydajność na wielki plus. Kosmetyk wegański.
Cena kremu 129 zł/15 ml i jest dostępna na stronie topestetic.
Znacie ten krem? Co o nim sądzicie?

21 komentarzy:

  1. Dobrze, że wydajność jest dobra, ale dla mnie cena jest za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało znam markę, ale kilka kosmetyków miałam i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremów pod oczy nie używam póki co, a i marka nie jest mi znana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kremu ale póki co znalazłam genialny produkt rownież ze sklepu top estetic

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam próbkę tego kremu i tak samo nie zauważyłam rozjaśnienia, na którym mi najbardziej zależało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jednak nie w pełni zadziałał tak, jak oczekujesz. Dla mnie aktualnie najważniejsze jest nawilżenie oraz odżywienie skóry, z cieniami nie mam większego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kremy tej marki i nie powiem że były złe, ale jednak nie sprawdziły się na tyle żebym chciała do nich wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie rozjasnia. tez zawsze tego szukam w kremach pod oczy ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam kremów jeszcze od tej marki, dlatego nie wypowiem się, jednak jakoś średnio mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tą markę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tę markę, mają cudowne produkty. Najbardziej zachwycił mnie krem-maska pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam tego produktu, ale cena jak dla mnie jest zbyt wysoka.. Chociaż samą markę bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej firmy miałam maseczkę wygładzającą, była świetna ;) chętnie sięgnę i po taki produkt.

    wracam do pisania bloga po paru latach, miło by mi było gdybyś zajrzała do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    http://a-gajewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli lubicie tego typu kosmetyki polecam wam stronę https://forever-produkty.pl/, na której można znaleźć świetne produkty do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena trochę zaporowa, by testować w ciemno, ale kto wie, może poczytam o nim więcej w necie i się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem na kupnie że tak powiem i dobrze się składa że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń