czwartek, 12 marca 2020

AUTUMN PEARL - YANKEE CANDLE

Witajcie! Dziś mam dla Was zapaszek od Yankee Candle, Autumn Pearl czyli jesienna perła.
Brzmi fajnie prawda? Ale czy tak samo pachnie? Tego dowiecie się czytając dalej. Zapraszam!


Kremowe połączenie kwiatu orchidei z wanilią i delikatną frezją, z dodatkiem odrobiny słodyczy - opis ze strony goodies.pl


Wosk dostajemy w lekko niebieskim kolorze i z ładną etykietą kolorowych piórek z kroplą rosą.
Całość prezentuje się elegancko i kobieco.
Autumn Pearl to zapach rześki, słodki otulający, taki perfumeryjny, ale bardzo przyjemny. Czuć wanilię i bardzo delikatne kwiaty. Aromat jest bardzo przyjemny, delikatny (na sucho jest bardziej wyczuwalny) lekki, nie męczy nosa i na pewno świeży. Idealnie sprawdzi się w małych pomieszczeniach. Nie ma drażniących nut, nie powoduje bólu głowy.
Tak więc, jeżeli lubicie lekko słodkie, delikatne, otulające i lekko perfumeryjne zapachy, to myślę, że ten zapach może się wam spodobać.


Autumn Pearl jak i inne zapachy Yankee Candle znajdziecie na stronie goodies.pl w cenie 9 zł.
Znacie ten zapaszek?

19 komentarzy:

  1. Lubie rześkie zapachy. Z poczatku mi sie wydawało, że to może być cieżki zapach a tu jednak zaskoczenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nie jest mocny i nie powoduje bólu głowy. U mnie wiele zapachów to robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak czuć wanilię to już jestem kupiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie zapachy od ktorych glowa nie boli. ja u siebie teraz pale Yankee Bundle Up

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach, szkoda, że jest tak mało wyczuwalny w dużej świecy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę, w świecy zawsze aromat jest mniej wyczuwalny, tak samo jak w samplerach :)

      Usuń
  6. Przyznam, że swego czasu mnie kusił, ale tak wolno idzie mi wypalanie wosków, że odpuściłam zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak czuć wanilię, to pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To był bardzo przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie właśnie unosi się w kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach może mi się spodobać, tym bardziej, że nie lubię mocnych, powodujących ból głowy zapachów...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo! ciekawa jestem teog zapahcu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie się prezentuje, ten zapach to zdecydowanie coś dla mnie! <3
    Pozdrawiam:)
    https://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń