wtorek, 18 lutego 2020

IL SALONE MILANO - DETOX Z CZARNĄ FORMUŁĄ

Witajcie! IL Salone Milano, to już moja kolejna przygoda z asortymentem tej marki. Miałam już dwa zestawy, dedykowane do włosów farbowanych i do włosów suchych, zniszczonych i byłam zadowolona.
Dziś mam kolejne dwa produkty, tym razem wersja DETOX dedykowane dla wszystkich rodzai włosów. Ich formuła została wzbogacona węglem drzewnym, którego zadaniem jest wchłanianie nieczystości oraz ochrona włókna włosa. Zapraszam!


Szampon zawiera formułę wzbogaconą węglem drzewnym wchłaniającym nieczystości. Detoksykującym i chroniącym włókno włosa przed zanieczyszczeniami, podczas gdy specjalna mieszanka składników aktywnych pomaga skórze i włosom odnaleźć naturalną równowagę.
Szampon: AQUA (WATER), SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PARFUM (FRAGRANCE), PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, GLYCOL DISTEARATE, POLYQUATERNIUM-10, COCAMIDE MEA, POLYQUATERNIUM-7, SODIUM BENZOATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, BENZYL SALICYLATE, LACTIC ACID, LAURETH-2, PEG/PPG-120/10 TRIMETHYLOLPROPANE TRIOLEATE, CITRONELLOL, CI 16035 (RED 40), CI 15985 (YELLOW 6), CI 42090 (BLUE 1), CI 17200 (RED 33), CI 19140 (YELLOW 5), CHARCOAL POWDER, GLYCERIN, AESCULUS HIPPOCASTANIUM (HORSE CHESTNUT) SEED EXTRACT, YEAST EXTRACT, NIACINAMIDE, AMMONIUM GLYCYRRHIZATE, PANTHENOL, ZINC GLUCONATE, PROPYLENE GLYCOL, MORINGA PTERYGOSPERMA SEED EXTRACT, CAFFAINE, BIOTIN

Profesjonalna, czarna odżywka do wszystkich rodzajów włosów. Zawiera formułę wzbogaconą węglem roślinnym zdolnym do pochłaniania zanieczyszczeń, odtruwa włosy i chroni je przed zanieczyszczeniami. Dzięki specjalnej mieszance składników aktywnych regeneruje włosy i skórę głowy.
Balsam: AQUA (WATER), CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, PARFUM (FRAGRANCE), QUATERNIUM-87, ISOPROPYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, CHARCOAL POWDER, LACTIC ACID, PROPYLNE GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, AESCULUS HIPPOCASTANIUM (HORSE CHESTNUT) SEED EXTRACT, YEAST EXTRACT, NIACINAMIDE, GLYCERIN, AMMONIUM GLYCYRRHIZATE, PANTHENOL, ZINC GLUCONATE, CAFFAINE, BIOTIN, MORINGA PTERYGOSPERMA SEED EXTRACT


Oba produkty otrzymujemy w plastikowych opakowaniach, zamykanych na typowy zatrzask, o pojemnościach 500 ml. Kolorystyka taka sama - beżowa ze złotymi i niebieskimi dodatkami. Ogólnie wygląd jest prosty, a jednocześnie przyjemny dla oczu. Z tyłu opakowań znajdziemy najważniejsze dla nas informacje co do składu i zastosowań. 
Szampon ma bardzo piękny i świeży zapach. Podoba mi się! Konsystencja dość rzadka, w kolorze czarnym, ale spokojnie w żaden sposób nie farbuje włosów i nie brudzi wanny. Podczas mycia ładnie się pieni. Dobrze oczyszcza włosy, zmywa oleje. Szampon nie obciąża włosów, nie podrażnia skóry głowy i nie powoduje szybkiego przetłuszczania się. Włosy są po nim dobrze oczyszczone, lekko nawilżone, bardzo gładkie i miękkie. Troszkę plącze włosy, ale tu z pomocą przychodzi... Balsam który jest bardziej gęsty, zbity od szamponu i również jest w odcieniu czarnym -to za sprawą węgla roślinnego. Bardzo dobrze się aplikuje i nie spływa z włosów. Zapach podobny co do szamponu, piękny, tylko bardziej intensywniejszy i na plus aromat ten pozostaje długo na włosach. Zmywa się bez problemu. Pozostawia włosy mięciutkie i lekko wygładzone. Ułatwia rozczesywanie. Nie obciąża, nie uczula, nie podrażnia skóry.

Podsumowując moje włosy po kosmetykach DETOX od IL SALONE MILANO są mięciutkie, wygładzone, zregenerowane i pięknie pachnące. Jak dla mnie, bardzo fajna seria, warta wypróbowania. Znacie?

18 komentarzy:

  1. Ciekawa seria. Lubię mieć tak zadbane włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka miga mi na blogach, zas sama nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii nie znam, ale miałam kilka innych ich produktów i niestety moje włosy się z nimi nie polubiły ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, ale przecież każdy ma inny włos :D

      Usuń
  4. Miałam serię zieloną, jestem bardzo ciekawa innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu miałam zestaw ich produktów, nie były złe, ale jakiegoś wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiły i nie wróciłam już do ich produktów :). Zresztą mam wrażenie, że są to produkty jakich wiele w drogeriach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty tej marki i sięgam po nie umiarkowanie często. tej serii jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten szampon. Jako jedyny nie plącze mi włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś fajnego. Nie miałam jeszcze okazji testowania tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę poznać tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  10. tych akurat nie zła ale miałam te do włosów blond i były świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsam chętnie bym wypróbowała :) Na szampony ze względu na specyfikę skóry głowy muszę bardzo uważać i nie lubię ich zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria nie dla mnie za dużo widze tutaj szkodliwej chemii. Omijam takie kosmetyki szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety wcześniej o nich nie słyszałam, ale chętnie przydałaby mi się regeneracja włosów, bo trochę po lokach mi się zniszczyły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosowałam te kosmetyki. Fajnie się u mnie sprawdzała a ten spray jest genialy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprayu nie znam, ale kiedyś chętnie poznam :D

      Usuń