poniedziałek, 23 września 2019

SEA AIR - YANKEE CANDLE

Witam! Dziś pachnący post, ponieważ będzie wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle, z serii Classic o nazwie Sea Air!



Wosk z rześkiej linii zapachowej o odświeżającym zapachu, lekko słonego nadmorskiego powietrza splecionego z zapachem cyklamenu perskiego i róży - opis ze strony goodies.pl


Wosk dostajemy w przepięknym niebieskim kolorze z naklejką, która przedstawia fale morza.
Sea Air to zapach świeży i jednocześnie orzeźwiający.
Podczas palenia uwalnia się piękny, intensywny zapach świeżej bryzy. Lekkości nadają mu słodkie nuty kwiatowe - aromat konwalii oraz lekko słonego nadmorskiego powietrza. Dla mnie bombaWprowadza do mieszkania przyjemny chłód i czystość. Troszkę kojarzy mi się z płynami do płukania, ale tych bardziej perfumeryjnych. 
Szybko roznosi się po całym pokoju i dość długo się w nim utrzymuję. Dlatego uwaga w małych pomieszczeniach, ostrożnie z kruszeniem, wystarczy naprawdę malutki kawałeczek.

Sea Air jak i inne zapachy Yankee Candle dostępne są na stronie goodies.pl w cenie 9 zł.

Znacie ten zapach? Podoba się Wam?

17 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale już sobie ten zapach wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu, ale to zupełnie nie moja kategoria zapachowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi coś pachnie proszkiem do prania to raczej nie dla mnie. Ale kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale dla mnie nadaje się idealnie do.. łazienki :D W innych pomieszczeniach jest zbyt intensywny i zbyt "proszkowy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, dla mnie to ładny i przyjemny zapach i nie czuje nic "proszkowego" jedynie nutka płynów do płukania...jak pisałam tych perfumowanych/kobiecych.

      Usuń
  5. Znam i zgadzam się - należy uważać z ilością ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyszła jesień i będziemy szaleć z woskami :) Ja poszukuję teraz jakichś typowo jesiennych zapachów: ciepłych i otulających :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbuje sobie wlasnie wyobrazic ten zapach. Chętnie bym go wypróbowała teraz jak pogoda jest jesienna, zeby przenieść sie do ciepłych letnich dni nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dzisiaj dzień morza czy coś...także z wpisem wstrzeliłaś się idealnie!:D Nie miałam tego zapachu jeszcze. Po lecie muszę odszukać mój kominek, bo jesienią uwielbiam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię woski od YC, ale nie znam tego wosku.

    OdpowiedzUsuń