poniedziałek, 9 września 2019

MEET BLOGGERS - UPOMINKI

Witajcie! W poprzednim poście obiecałam pokazać Wam upominki, jakie przywiozłam ze spotkania Meet Bloggers, gdzie miało miejsce w Rybniku w karczmie Kassandra. Zatem nie przedłużając, zapraszam do oglądania.

Pierwszy i bardzo uroczy upominek jest od naszej organizatorki Oli
Kubeczek z nadrukiem Meet Bloggers. W środku są płatki pod oczy oraz słodkości. Dziękuję :*

Laura Conti pełen worek dobroci produktów do pielęgnacji ust, brwi, stóp oraz pazurków.

7th Heaven mix maseczek do twarzy

Ducray PolskaA-Derma naturalna zdrowa skóra. Od marek dostaliśmy, żel pod prysznic, szampon, odżywka, płyn micelarny, krem na noc, fluid przeciw niedoskonałościom i krem ultra-regenerujący.  

 Organic Life SaFB dostałam płyn micelarny, serum odmładzający oraz smoczą krew.

Bielenda mleczko do demakijażu oraz płyn do higieny intymnej

Medaqua Prodermic Silver mgiełka do ciała.

ZojoElixirspl Food Suplement

Arashe Perfums zapaszek o nazwie Hadar

Madonis kosmetyki do pielęgnacji twarzy płyn, mgiełka oraz żel

Tahe Polska szampon oraz maska do włosów 

BasicLab kosmetyki pielęgnacyjne

Tołpa mix kosmetyków pielęgnacyjnych, do twarzy

Cellabic seria Laktea do pielęgnacji skóry trądzikowej oraz Purinea żel do mycia twarzy

Revers mix kosmetyków kolorowych oraz lakier do paznokci, krem do rąk oraz mgiełka zapachowa.

Farmapol pomadka do ust

A to wszystko od naszych wspaniałych sponsorów, za co bardzo dziękujemy!

24 komentarze:

  1. Sporo testowana mam nadzieję, że będą udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy nam wpadły do kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że sponsorzy naprawdę się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura conti znam bardzo dobrze ale chętnie zajrze do innych producentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno od nich nic nie miałam, więc cieszę się, że będę mogła nowości poznać :)

      Usuń
  5. Wow, sporo tego wszystkiego. Masz co testować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowności :) Bardzo fajne rzeczy Wam wpadły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo nowości :) Miłego testowania :) Najbardziej ciekawi mnie Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dam znać jak przetestuje coś z Tołpy :

      Usuń
  9. Sporo tego :) ja bym chętnie wypróbowała te kosmetyki marki Tołpa. Dużo pozytywnych rzeczy o nich czytałam i planuje niedługo sie na nie skusić. I kuszą mnie te balsamu do ust bo nie rozstaje sie z nimi. Zawsze musze mieć jakis przy sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa produktów z Tołpa. Dam znać jak przetestuję :)

      Usuń
  10. Dużo wspaniałości i wiele kosmetyków, których zupełnie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dużo nowości, więc mam co testować ;)

      Usuń
  11. Te kremy z Basic Lab są super. Świetne dary losu dostałyście:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, kremy z tej marki są super. Dzięki :)

      Usuń