poniedziałek, 19 listopada 2018

IL SALONE MILANO - PIELĘGNACJA WŁOSÓW FARBOWANYCH

Witajcie! Jakiś czas temu dostałam paczkę, nieznanej mi wcześniej marki Il Salone MilanoProdukty, które posiadam dedykowane są włosów farbowanych - The Legendary Collection: Szampon, Odżywka oraz Innowacyjny Krem Wzmacniający Kolor do Włosów w Odcieniu Brązu.

Salone Milano to legendarna marka, wywodząca się z najlepszych włoskich salonów fryzjerskich. Formuły Il Salone Milano są bogate w proteiny mleka, ryżu i pszenicy co sprawiaja, że włosy stają się doskonale odżywione i zregenerowane.


Profesjonalny szampon do włosów farbowanych. Chroni włókno włosa oraz kolor przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi takim jak: częste mycie włosów, chlor, woda morska, stylizacja w wysokich temperaturach oraz uszkodzenia oksydacyjne spowodowane promieniowaniem UV. Dla długotrwałej intensywności koloru, blasku i niezwykłej miękkości.
Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl, Betaine, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Imidazolidinyl, Urea, Phenoxyethanol, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Polyquaternium-7, Disodium EDTA, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Silicone Quaternium-8, Linalool, Laureth-2, PEG/PPG-120/10 Trimethylopropane Trioleate, Citric Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Benzoate, Glycerin, Benzophenone-4, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Hydrolyzed Rice Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa (Rice) Extract.

Maska przeznaczona jest do pielęgnacji włosów farbowanych. W składzie produktu znajduje się ekstrakt z ziaren ryżu, który w skuteczny sposób chroni przed uszkodzeniem oksydacyjnym. Produkt świetnie wzmacnia i chroni włosy, sprawiając że są elastyczne i nabłyszczone. Dzięki przyjemnej konsystencji używanie maski to sama przyjemność.
Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Strarate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Behentrimonium Chloride, Dimethicone, Amodimethicone, Quaternium-87, Parfum (Fragrance), Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Linalool, Cetrimonium Chloride, Trideceth-10, Alpha-Isomethyl Ionone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Hydrolyzed Rice Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa (Rice) Extract, Sodium Benzoate.

Odżywczy krem wzmacniający kolor włosów w odcieniu brązowym. Posiada formułę wzbogaconą pigmentami. To innowacyjny produkt, który delikatnie poprawia intensywność koloru, jednocześnie doskonale pielęgnuje włosy, dzięki ekstraktom z miodu oraz mleczka pszczelego. Rezultat to nawilżone oraz zregenerowane włosy o pięknym kolorze. Idealny zarówno do włosów farbowanych, w celu podkreślenia refleksów, jak i do włosów naturalnych, by wzbogacić je o nowe delikatne odcienie.
Skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Ethoxydiglycol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetyl Esters, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Isopropyl Alcohol, Caprylyl Trimethicone, Parfum (Fragrance), HC blue No.2, Amodimethicone, Ethylhexylglycerin, 4-Hydroxypropylamoni-3-Nitrophenol, HC Blue No. 12, HC Yellow No. 2, Benzyl Salicylate Linalool, Limonene, Cetrimonium Chloride, Trideceth-10, Coumarin, Lactic Acid, Butylene Glycol, Coco-Glucoside, Mel (Honey), Mel Extract (Honey Extracy), Royal Jelly, Propolis Extract.


Cały zestaw otrzymujemy w plastikowych, opakowaniach, zamykanych na typowy zatrzask (maska ma tylko na odkręcanie) o pojemnościach: szampon 400 ml, maska 250 ml, krem 150 ml. Kolorystyka taka sama - beżowa ze złotymi i bordowymi dodatkami. Ogólnie wygląd jest prosty, a jednocześnie przyjemny dla oczu. Z tyłu opakowań znajdziemy najważniejsze dla nas informacje co do składu i zastosowań. 
Szampon ma bardzo przyjemny, delikatny, lekko słodki zapach. Konsystencja dość rzadka, w kolorze lekko perłowym. Podczas mycia ładnie się pieni. Dobrze oczyszcza włosy, zmywa oleje. Szampon nie obciąża włosów, nie podrażnia skóry głowy i nie powoduje szybkiego przetłuszczania się. Włosy są po nim dobrze oczyszczone, bardzo gładkie, miękkie i do tego pięknie się błyszczą.
Maska jest dość gęsta, kremowa, bardzo dobrze się aplikuje i nie spływa z włosów. Zapach podobny co do szamponu, piękny, słodki,  tylko bardziej intensywniejszy. Dodatkowo na plus, zapach dość długo utrzymuje się na włosach. Zmywa się bez problemu, pozostawia włosy mięciutkie i wygładzone. Nie obciąża, nie uczula, nie podrażnia skóry.
Ciemny brązowy krem ma konsystencje gęstą, która bardzo dobrze się nakłada i trzyma na włosach - nie spływa, nie zasycha. Uwaga tylko przy aplikacji, ponieważ farbuje dłonie czy ubrania. Zapach przyjemny, intensywny, lekko kwiatowy. Krem nakładam zaraz po umyciu włosów, na dosłownie 5-10 minuty, dwa razy w tygodniu (ale można codziennie) i spłukujemy. Pigmenty zawarte w kremie sprawiają, że kolor włosów staje się bardziej intensywny i odświeżony - faktycznie ciemnieją. Do tego włosy są ładnie nawilżone, miękkie oraz pełne blasku. Dostępny jest jeszcze w wersji dla blondynek - Vanilla Blonde.



Zestaw do włosów farbowanych spisał się u mnie bardzo dobrze. Zadbał o moje włosy, dodał im blasku, a efekt koloryzacji zachował się pięknie i na długo. Dodatkowo działają termoochronnie, chronią włosy przed działaniem promieni UV. Cena szamponu wynosi 32,99 zł/400 ml, maski 29,90 zł/250 ml, kremu 43,99 zł/150 ml. Dostępność w drogerii Super-Pharm jak i Hebe czy Rossmann.

Czy znacie markę IL Salone Milano? Stosowałyście kiedyś te produkty?

29 komentarzy:

  1. tych kosmetyków jeszcze nie miałam okazji stosować. Ja bym musiała wybrać zestaw do blond wlosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka produktów tej marki ale dopiero będę zaczynała testowanie. Pachną nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów tej marki i miło je wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą markę. Jednak szampon, który miałam oddałam, ponieważ miał SlS, które mnie podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam linię keratynową i była bardzo dobra dla moich suchych włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarze firmę, ale nic z niej nie miałam. Ta akurat linia nie dla mnie, nie mam farbowanych ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dobrego czytałam o produktach tej marki ale sama nie miałam z nimi styczności. Świetnie że zestaw się u Ciebie sprawdził, ja nie mam farbowanych włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam już kosmetyki do pielęgnacji włosów tej marki i także byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O marce już słyszałam a teraz wiem, że muszę koniecznie zainwestować w te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marla ciekawi mnie już od dawna. Pora po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ich produkty, ale szczerze mówiąc już nie pamiętam jak się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety tej marki u nas nie widzialam, ale wszystkim kosmetykom dbajacym o wlosy mowie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu testowałam ich zestaw, zły nie był, ale już chyba do nich nie wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam ta serie jakiś czas temu i fajnie sie u mnie sprawdziła,

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tej marki, ale zerknę na serię dla blondynek, już czuję jak pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam z tej firmy tylko odżywkę do włosów farbowanych, jest ok, choć przyznam, że spodziewałam się, że będzie lepiej działać. ;) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam jakąś odżywkę tej marki, ale była bublem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam kosmetyków tej marki. Fajnie ze sie sprawdził ten zestaw u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie farbuję włosów, ale pewnie gdyby farbowała, zainteresowałabym się tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie używam maski do włosów tej marki i muszę przyznać, że bardzo się polubiłyśmy :) W przyszłości, z chęcią sięgnę po inne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta marka dla mnie to kompletna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie miałam do czynienia z tą marką, ale produkty wyglądają naprawdę zachęcająco :) jestem skłonna się im bliżej przyjrzeć! Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tych produktów, ale być może dlatego, że nie mam w tej chwili włosów farbowanych. Marka mnie ciekawi od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kilka produktów tej marki w zapasach, ale jeszcze nie próbowałam :) Skoro fajnie się sprawdzają to przełożę je na początek kolejki do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam okazję poznać jedynie szampon. Byłam bardzo zadowolona z jego rezultatów, więc na pewno będę chciała wypróbować całą serię.

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Po Twojej opinii jestem skłonna je wypróbować, choć na co dzień stawiam na bardziej naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te kosmetyki. Testowałam większość z nich i na prawdę jestem całkiem zadowolona z rezultatów. Śmiało polecę każdemu całą serię. Zapraszam Cie na moją stronę: do pięknych kosmetyków i ładnego wyglądu potrzeba również modnych ciuszków z https://sosimply.pl. Myślę, że mogłyby dopełnić całokształtu.

    OdpowiedzUsuń