środa, 16 sierpnia 2017

LUXURE PERFUMES - JAMILA FUNNY

Witajcie! Dziś przedstawię Wam mój kolejny zapach z Luxure perfumes. Tym razem mowa będzie o owocowo-jaśminowo-piżmowym zapachu Jamila Funny. Zapraszam!



ZAPACH OWOCOWO-JAŚMINOWO-PIŻMOWY
nuta głowy: pomarańcza z Kalabrii, różowy pieprz, zielone jabłko, truskawka, biała brzoskwinia
nuta serca: róża, kwiat pomarańczy, jaśmin, ylang-ylang
nuta spodu: wanilia z Madagaskaru, białe piżmo, drzewo sandałowe.
Linia zapachowa: Christian Dior Jadore In Joy



Wodę otrzymujemy zapakowaną w białe, kartonowe pudełko z dodatkami złota. W środku oprócz flakonu znajdziemy uroczy dodatek- białe piórko. Flakon ładny, prosty, szklany i przezroczysty, a korek plastikowy, złoty. Pojemność 100 ml. Atomizer dozuje odpowiednią ilość perfum i nic się nie zacina.
Jamila Funny jest zapachem eleganckim, owocowo-kwiatowym i świeżym. Nie dusi, jest bardzo kobiecy. Na początku czuć słodkie owocowe nutki, słodka pomarańcza, brzoskwinka czy truskawka, potem jaśmin i różę, a pod koniec wybija delikatna wanilia z piżmem. Wszystkie nuty są ze sobą dobrze zmieszane, płynnie i elegancko. Uniwersalny, trwały (do 3-4 godz) idealny na każdą okazję. Myślę, że z podoba się każdej kobiecie w każdym wieku.



Dostępność produktów Luxure: Najlepiej szukać je w małych drogeriach lub w sklepach internetowych. Ja najczęściej kupuję na allegro, a ich cena w większości to około 25 zł, więc warto poznać te zapachy, bo są naprawdę ciekawe i utrzymują się dosyć długo.

Znacie jakieś zapachy tej marki??

16 komentarzy:

  1. mają szeroki wybór zapachów, polubiłam się z tą marką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wizualnie podobne do j'adore Diora :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dla mnie, uwielbiam zapach jaśminu!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że aromaty ze sobą współgrają. Nie lubię, gdy róża jest na pierwszym planie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Producent inspirowała się J'adore Dior.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie znam, ale skoro taki fajny i tani to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. J`adore Dior lubię, więc może i te perfumy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki, za rok J'adore Dior uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się wizualnie kojarzą z j'adore jak pisała jedna z dziewczyn. Jeśli zapach jest podobny to nie jest to moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. J'adore uwielbiam, jednak wszelkie odpowiedniki nie sa dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo jak inne dziewczyny od razu skojarzyłam ten perfum z j'adore ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo są podobne do siebie :)
      Ja od dawna obserwuję Twój blog ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. pierwszy raz widzę ten zapach...
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń