piątek, 21 kwietnia 2017

MOJA NIVEA - ANTYPERSPIRANT INVISIBLE BLACK&WHITE FRESH

Witajcie! Jakiś czas temu dołączyłam do grona przyjaciółek Nivea i dzięki temu mogłam poznać dwa antyperspiranty, dla niej i dla niego. Kto jest ciekawy, jak produkty się u nas spisały, to zapraszam dalej...


NIVEA Antyperspirant INVISIBLE Pure spray for Black&White to antyperspirant opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Spray nie pozostawia białych plam na czarnych ubraniach ani żółtych na białych. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. Antyperspirant opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.



NIVEA Men ® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Przebarwienia i smugi pod pachami to już przeszłość! Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. Został opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.



Oba antyperspiranty mają bardzo klasyczny, przyjemny dla oczu desing. Ich pojemność wynosi 150 ml.
Spray działa bez zarzutu. Podoba mi się również to, że atomizer dzięki przekręcanej główce, posiada blokadę.
Super, a zarazem przydatna ochrona przed małymi dziećmi. Są też bardzo wydajne, bo aplikują odpowiednim strumieniem. Zapach w wersji damskiej jest ładny, delikatny i świeży. Jeżeli chodzi o działanie to przede wszystkim, produkt jest bardzo skuteczny. Robi to co ma robić, czyli ogranicza pocenie i maskuje nieprzyjemny zapach.
Jest też bardzo delikatny dla skóry, nawet po depilacji. Nie pozostawia białych śladów na ubraniach, co jest dużym plusem. Natomiast wersja męska podobnie jak damska, ma przyjemny, męski zapach i również chroni przed potem przez cały dzień, do tego nie odbija się pod pachami. Zarówno ja, jak i mój mężulek jesteśmy z działania bardzo zadowoleni i chętnie polecamy!



Damska wersja jak i męska kosztuje około 10 zł i jest dostępna np. w Rossmannie.
Pozdrawiam i życzę Wam udanego i ciepłego weekendu :)

18 komentarzy:

  1. U mnie Nivea nie sprawdza się zbyt dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale niestety tak czasem bywa ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Lubie nivea, ale tylko w kulce ponieważ nie podrażnia mi skóry pod pachami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyki swoje zadanie spełnia, a to najważnijesze

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo go lubię, świetnie się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten spray i jestem nim pozytywnie zaskoczona,jak żadne Nivea się nie sprawdzały, tak ten odpowiada mi na równi z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze antyperspirantów Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  7. Także lubię antyperspiranty z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zgłosiłam się do włosowych testów może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki NIVEA zawsze się u mnie sprawdzają - są super :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tę markę, mam akurat szampony i żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nivea to klasyk - ja dostałam do włosów produkty :]

    OdpowiedzUsuń
  12. ja muszę raz na jakiś czas dać odpocząć skórze od tego antyperspirantu.
    zapraszam do siebie :)
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń