piątek, 14 października 2016

BIO - REGENERUJĄCY PEELING DO CIAŁA

Witam!
Marka Eveline od jakiegoś czasu kusi nowymi produktami do ciała z linii SPA! PROFESSIONAL. W ofercie dostępne są trzy wersje peelingu: Ultranawilżający -Wanilia, Bio-regenerujący-Trawa Cytrynowa, oraz Intensywnie ujędrniający - Kawa. Dzisiaj opowiem Wam o wersji Trawa Cytrynowa. Zapraszam!


Bio-regenerujący peeling do ciała Trawa Cytrynowa Eveline z rozświetlającymi mikroperełkami, dzięki zawartości naturalnych wyciągów roślinnych z wąkrot ki azjatyckiej, guarany i kawy oraz unikalnej kompozycji składników aktywnych, dotlenia i stymuluje biologiczną odnowę skóry. Ziarnista formuła o świeżym zapachu trawy cytrynowej usuwa zrogowaciały naskórek, regeneruje i wygładza skórę. Drobinki delikatnie masują, pobudzają mikrokrążenie i ujędrniają ciało.


Produkt otrzymujemy w poręcznej, miękkiej, plastikowej i zielonej tubce o pojemności 250 ml. Zamknięcie typu klik, które działa bez zarzutu. Peeling ma jasno zieloną barwę i cudny, orzeźwiający, lekko cytrynowy zapach. Konsystencja jest żelowy, dość gęsta, a drobinki peelingujące są małe, ale wyczuwalne na ciele, do tego możemy dostrzec rozświetlające mikroperełki, które po umyciu nie pozostają na skórze.


Nie jest to typowy peeling -zdzierak, jak jak pisałam działa bardzo delikatnie.
Skóra jest pozbawiona martwego naskórka, gładka i przygotowana do dalszej pielęgnacji. Ujędrnienia nie zauważyłam, ale na to akurat nie liczyłam. Nie ma dużych problemów z wypłukaniem go z wanny czy prysznicu.
Nie nawilża także, ale też nie wysusza. Taki z niego, o średniaczek bez efektów wow, ale za to z pięknym zapachem. Cena 16,90 / 250 ml.

Znacie ten peeling ?

Pozdrawiam i jak zawsze w piątek, piątunio, piąteczek życzę Wam udanego weekendu!



27 komentarzy:

  1. ja nie znam, dawno nie mialam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadł mi w oczy ;) Firmę lubię więc chętnie bym zakupiła, nawet dlatego, ze do twarzy lubie zdzieraki a do ciała, peelingi, które działają delikatniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jaki fajny limonkowy kolorek ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten peeling - miałam go bardzo dawno :) z tego co, pamiętam to miał przyjemny zapach. Bardzo lubię takie peelingi do ciała, po nich ma się wrażenie nie tylko czystej skóry ale też lekko napiętej i gładkiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty do ciała Eveline, ale jeśli chodzi o peelingi to stawiam na mocniejsze zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale wolę nieco mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak średniaczek to chyba nie koniecznie za te cene jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne odczucia na jego temat :) Nie jest zły, ale do rewelacji sporo mu brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak go pierwszy raz wycisnęłam na dłoń, to sobie pomyślałam - na co w nim ten brokat??? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę mocniejsze zdzieraki, ale zaciekawił mnie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie ich produkty ale tego jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. interesująco sie prezentuję :o)Chętnie po niego sięgnę :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do ciała lubię mocne zdzieraki, ale peelingi robię sama w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do peelingów Eveline jestem bardzo przekonana, więc chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś ochotę na ten peeling, w szczególnośi kusi mnie jego zapach. Lubię takie orzeźwiające zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dostałam go dziś, zobaczymy :) miłego weekendu"

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię i te mocne zdzieraki i te słabsze :) w sumie mimo że jest to taki średniak to i tak mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze go mam,użyłam kilka razy,lekka forma,wolę coś mocniejszego,ale zły nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam go jeszcze, ale mega mnie ciekawi :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Renia! Bardzo nas cieszy, że spodobał Ci się zapach naszego peelingu do ciała. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem czy by mi zapach podszedł :)

    OdpowiedzUsuń