wtorek, 2 sierpnia 2016

Produkty w użyciu cz. 3

Witajcie!
Jakiś czas temu na moim blogu prowadziłam tzw. "produkty w użyciu" czyli co używam pomiędzy innymi produktami, a nie do końca potrzebują oddzielnego posta. Dla przypomnienia zapraszam Was TU.


A-DERMA SURGRAS -ŻEL POD PRYSZNIC
"Oczyszcza, odżywia i chroni. Do suchej skóry. Wyjątkowy i unikalny roślinny składnik, wyciąg z owsa Rhealba ma działanie łagodzące i zmniejszające podrażnienia. W 100% naturalny składnik z owsa uprawianego w południowo-zachodniej Francji zgodnie z normami Rolnictwa Ekologicznego.
Żel pod prysznic stosować pod prysznicem lub podczas kąpieli w wannie nanosząc żel najpierw na dłonie, a następnie na wilgotną skórę. Spłukać i delikatnie osuszyć. Do twarzy i ciała. [...] Nie zawiera mydła - Nie zawiera parabenów."


Opakowanie to plastikowa, miękka tubka zamykana na klik. Konsystencja żelowa, można zaliczyć ją do tych rzadszych. Zapach przyjemny, lekko cytrusowy. Jeżeli chodzi o działanie, to spełnia podstawową funkcję żelu, czyli dokładnie oczyszcza i odżywia skórę, nie wysuszając przy tym jej. Jest delikatny, dlatego idealnie nadaje się dla osób z AZS. Można stosować go również do twarzy.
Cena około 25 zł/200 ml.

OCEANIA ŻEL POD PRYSZNIC WANILIA RABARBAR
"Oczyszczające żele pod prysznic z linii Oceania w różnych wersjach zapachowych. Żel pod prysznic Oceania oparty jest na delikatnych środkach myjących. Formuła żelu dodatkowo wzbogacona została w ekstrakty roślinne. Zele doskonałe właściwości pielęgnujące, odżywcze i zmiękczające skórę, nadają jej miękkość i gładkość."


Muszę napisać, że bardzo lubię żele biedronkowe, przetestowałam już chyba wszystkie wersje zapachowe. Najlepsza póki co, to właśnie wanilia rabarbar. Zapach jest słodko-kwaśny, intensywny i bardzo ciekawy -mi przypomina zapach świeżego kompotu. Oprócz pięknego zapachu otrzymamy 'dobre samopoczucie'. Jeżeli chodzi o działanie to żele doskonale spełniają swoje zadanie - skóra po użyciu jest dobrze oczyszczona, odświeżona i pachnąca.
Do tego cena bardzo zachwycająca 2,99 zł/500 ml.

LATOPIC- ŻEL DO MYCIA CIAŁA I WŁOSÓW
"Żel do mycia ciała i włosów kompleksowo pielęgnuje, chroni i odżywia skórę atopową suchą i skłonną do podrażnień. Dzięki bogatej formule delikatnie  myje, nie naruszając płaszcza hydrolipidowego naskórka. Długotrwale nawilża i niweluje uczucie napięcia skóry. Działa kojąco, łagodzi świąd i podrażnienia skóry ciała i głowy. Włosy po użyciu żelu są miękkie, gładkie, łatwo się rozczesują i dobrze układają. Przeznaczony jest od 1. dnia życia dla niemowląt, dzieci i osób dorosłych. Wskazania: do skóry atopowej, suchej, skłonnej do podrażnień."


Produkt dostajemy w dużej plastikowej butelce z pompką, którą bardzo dobrze się aplikuje. Konsystencja żelowa, przezroczysta. Zapach niezbyt przyjemny choć mało wyczuwalny.
Po regularnym stosowaniu żelu, skóra dziecka jest dobrze nawilżona i natłuszczona, a przy Atopii to jest najważniejsze. Zapalenie skóry produkt nie wyleczył, ale na pewno zmniejszył szorstkość skóry i złagodził swędzenie. Żel na włosach również się spisał(u dzieci). Tak jak pisze producent, włosy po użyciu były miękkie, gładkie i dobrze się układały. Produkt nie podrażnia, delikatnie myje i bardzo delikatnie się pieni. Cena 21 zł/400 ml.

SKONCENTROWANE SERUM ANTYCELLULITOWE -MEZOTERAPIA ULTRADŹWIĘKI
"Innowacyjna formuła zwalcza powstawanie cellulitu na każdym etapie i zapewnia kompleksowe ujędrnianie 360°. Wykorzystując technologię Phytosonic™, działa na komórki tłuszczowe jak ultradźwięki, rozbija je, stymuluje mikrokrążenie oraz zdecydowanie redukuje tkankę tłuszczową
dzięki rewolucyjnej technologii MESOtherapy Anti-Age Complex™ starannie wyselekcjonowane składniki antycellulitowe bezinwazyjnie przenikają do głębokich warstw skóry.
- zmniejsza obwód uda nawet o 3 cm
- ujędrnia i wygładza skórę – 84%
- redukuje cellulit – 78%
bez parabenów'


Balsam ma przyjemną, białą konsystencję, dzięki której łatwo rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie tłustej warstwy. 
Zapach jest delikatny, świeży. Efekt chłodzenia, bardzo odczuwalny. Czy "zmniejsza obwód uda nawet o 3 cm" Nie! nic nam raczej nie ubędzie, ale przy regularnym stosowaniu balsamu skóra stała się widocznie nawilżona, wygładzona, ujędrniona i napięta. Cena ok 20 zł/250 ml.

FOR YOU WOMAN
"Perfumy alternatywne (33ml) Bruno Banani Pure Woman* to piękny zapach, który miesza lekką frezje z zieloną mandarynką i czarną porzeczką. Mango podkreśli ognistą namiętność i zmysłowość zapachu. Pikantna i upajająca wanilia z ambrą napełni Cię uczuciem radości i zachęci do upajania się zapachem.
Nuta głowy: frezja, czarna porzeczka, zielona mandarynka
Nuta serca: cyklamen, piwonia
Nuta bazy: ambra, wanilia"


Słodki i świeży, a jednocześnie ma w sobie nutkę zadziorności. Bardzo przyjemny zapach na każdą okazję. Nie męczy, ale jest wyczuwalny, nie zachwyca, ale w jakiś sposób przyciąga. Do tego fajny, mały flakonik który idealny nadaje się do torebki. Cena 13 zł/ 33 ml.

WHITE FLOWERS PEELING SOLNO-BŁOTNY
Peeling solno-błotny z Morza Martwego dogłębnie usuwa martwy naskórek, jednocześnie poprawia krążenie i stymuluje skórną przemianę materii. Wspomaga wytwarzanie tzw. płaszcza solnego, który przez działanie osmotyczne sprzyja nawilżeniu skóry, ułatwiając jednocześnie wchłanianie całego bogactwa minerałów Morza Martwego. Peeling ten to doskonały element kuracji ANTYCELLULITOWEJ. Zawarty w peelingu olej kokosowy dzięki dużej zawartości antyoksydantów spowalnia starzenie skóry i opóźnia powstawanie zmarszczek, efekt ten jest wzmocniony dodatkiem oleju z pestek winogron, który znany jest z wysokiej zawartości witaminy E – „witaminy młodości „, oraz oleju arganowego. Efektem stosowania peelingu solno-błotnego będzie jedwabiście gładka i odżywiona skóra a jej niedoskonałości zredukowane. Egzotyczna nuta zapachowa olejków eterycznych – pomarańczy i goździka sprawią, że cały zabieg stanie się odprężający i relaksujący.


Konsystencja zdecydowanie za rzadka, ziarna na grube, przy nałożeniu połowa spadła mi z ciała. Prysznic cały umazany z błota, a działanie? Nawet dobre, choć skóra troszkę piekła i była czerwona, za to pachniała ładnie -olejkami. Skóra po zastosowaniu była gładka, miękka i dość dobrze nawilżona Wydajność kiepska, sporo się marnuje. Cena 10 zł / 300 ml.

EVELINE -BIG VOLUME LASH
"Ponadczasowa głębia spojrzenia. Maskara intensyfikuje efekt makijażu wraz z każdym pociągnięciem szczoteczki BIGBRASH. Jednocześnie zapewnia idealne rozdzielenie rzęs i prawdziwie hipnotyzujące spojrzenie.
Kremowa konsystencja wzbogacona Proteiną B5, oraz naturalnymi woskami Carnauba pogrubia rzęsy od nasady aż po same końce, pozwalając na indywidualne kreowanie objętości. Nie pozostawia grudek.
- spektakularnie zwiększona objętość rzęs,
- perfekcyjne rozdzielenie,
- idealne podkręcenie,
- długotrwały efekt sztucznych rzęs."


Tusz nie kruszy się, nie pozostawia grudek. Bardzo fajna szczoteczka, nie ma problemów z jej użyciem. A jeżeli chodzi o działanie, to może nie jest to efekt wow, ale przy 2 warstwach wygląda ładnie. Cena około 10 zł.

EVELINE MAGICAL GEL
"Dwukrokowy system Eveline Nail Therapy Professional Magical Gel 2 Step System dla długotrwałego profesjonalnego manicure. Zestaw składa się z kolorowego żelu oraz utwardzacza. Pozwala osiągnąć piękne żelowe paznokcie bez użycia lampy UV/LED."


W opakowaniu znajdują się dwie buteleczki o pojemności 5 ml. Lakier jest w kolorze pięknej czerwieni. Kryje po dwóch warstwach i schnie również dość szybko. Pędzel szeroki więc maluje się dobrze i szybko.
Top Coat ma konsystencje nieco gęstszą niż lakier. Pędzel taki sam jak w przypadku lakieru. Wysycha po 10 minutach. Po pomalowaniu mamy piękne, błyszczące pazurki.
A teraz najważniejsze jak z trwałością? Zaznaczę, że na opakowaniu pisze: do 10 dni.  U mnie wytrzymały dwa dni, buuu. Starte końcówki i lekkie odpryski na obu dłoniach. Cena zestawu to około 16 zł

NATURALNY OLEJ MAKADAMIA
"Otrzymywany w wyniku tłoczenia orzeszków makadamii (Macadamia Integrifolia). Olej oferowany przez nas pochodzi z południowej Afryki. Koncentracja w produkcie kosmetycznym. Postać-olej tłusty, żółty do brązowego o charakterystycznym orzechowym zapachu. Odporny na ciepło. Zawiera: -kwasy nienasycone: 57% kwasu olejowego, 25% kwasu oleopalmitynowy, -15% nasyconych kwasów tłuszczowych, -bogaty w witaminy A, B, E - składniki mineralne." 


Olej macadamia dostałam na spotkaniu blogerek, dzięki http://oladi.pl/.
Jest mi bardzo znany, lubiany i przydatny produkt na wszystko.
Ciało- mega pomocny jest na suchą skórę -natychmiast nawilża, zmiękcza oraz natłuszcza. Skóra jest odżywiona, miękka i gładka. Łagodzi również podrażnienia po goleniu.
Pazurki- dobry również na suche skórki.
Włosy- tu również ma świetne działanie. Dodaję najczęściej do masek czy odżywek. Ładnie nabłyszcza włosy i odżywia je. Zapach bardzo ładny, delikatny- pachnie orzeszkami, do tego wydajny. Cena około 6 zł.

EVELINE - PEDICURE ZABIEG KAWOWY ORAZ Z ALGAMI ATLANTYCKIMI
Na początku zaznaczę, że nie jestem fanką saszetek, najczęściej je rozdaję albo leżą w głęboko w pudełku. Te oto dwa małe saszetkowe produkty, zabrałam ze sobą na wakacje, z myślą- a może zużyje?! Renia zużyła i jest zadowolona, ale po kolei..


"KROK 1. KAWOWY PEELING REDUKUJĄCY ZROGOWACENIA
Rozdrobnione ziarna kawy usuwają martwy i twardy naskórek oraz intensywnie wygładza stopy. Oczar wirginijski i wyciąg z jedwabiu wspomagają odnowę i likwidują zgrubienia skóry, jak również znakomicie odświeżają i regenerują
KROK 2. MULTIODŻYWCZA MASKA DO STÓP
Dzięki 15-procentowej zawartości urea maska zmiękcza, regeneruje oraz likwiduje szorstkość skóry. Wyciąg z rumianku i naturalna betaina długotrwale zapobiegają pękaniu naskórka i redukują zrogowacenia".


 Produkt składa się z dwóch saszetek po 6 ml, gdzie w jednej z nich jest peeling, a w drugiej multiodżywcza maska do stóp. Peeling pachnie pięknie kawą, jest to zapach bardzo mocny i przyjemny. Konsystencja jest gęsta, w kolorze brązu, a w niej znajdują się drobne kawowe drobinki peelingujące, które świetnie ścierają martwy i twardy naskórek. Maska jest również gęsta, koloru białego, niestety już nie pachnie kawowo, a mentolowo. Jest treściwa, dobrze nawilża, zostawia taką silikonową warstewkę.

"KROK 1. GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PEELING Z NATURALNYM PUMEKSEM
Innowacyjna formuła oparta na naturalnym pumeksie skutecznie usuwa martwe komórki naskórka, oczyszcza skórę i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji nawilżającej. Unikalna kompozycja składników aktywnych wzbogacona wyciągiem z szałwii, olejkiem arganowym oraz kwasem hialuronowym regeneruje i likwiduje szorstkość stóp.
KROK 2. NAWILŻAJĄCA MASKA-KOMPRES Z ALGAMI ATLANTYCKIMI
Ultranawilżająca formuła, z wysoką zawartością ekstraktu z alg atlantyckich skutecznie zmiękcza i wygładza skórę stóp. Maska, bogata w urea oraz witaminę E, działa jak kompres, dzięki czemu przywraca utracony komfort, koi podrażnienia i głęboko nawilża."


W pierwszej saszetce znajduje się peeling z naturalnym pumeksem, który zawiera drobne, lecz przyjemnie oczyszczające drobinki. Kremowa, dość gęsta lekko szarawa konsystencja nie spływa z stóp. Zapach jest świeży i delikatny, lekko cytrynowy.
 W drugiej saszetce znajduje się nawilżająca maska która również jest kremowa, lecz biała i gęsta. Zapach podobny do peelingu. Dobrze nawilża, wygładza i zmiękcza skórę, Efekt można odczuć już na drugi dzień.
Oba produkty spisały się dobrze, ale najbardziej do gustu wpadła mi wersja KAWOWA.

Kolejny mini produkt jaki zabrałam ze sobą na wakacje to HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY Z EKSTRAKTEM Z KAWIORU -EXCLUSIVE
"Sl Świt Hydrożelowe płatki pod oczy z ekstraktem z kawioru Exclusive zostały stworzone w trosce o skórę pod oczami z wyraźnie występującymi zmarszczkami. Składniki aktywne zawarte w płatkach likwidują zmarszczki, wygładzają skórę. Składniki aktywne: ekstrakt z kawioru, pantenol. Bez dodatków zapachowych."


Hydrożelowe płatki przyjemnie chłodzą, zmniejszają obrzęk pod oczami. Po nałożeniu nie spadają, nie podrażniają oczu. Po zdjęciu płatków i wmasowaniu resztki produktu w skórę nie ma uczucia "ściągniętej" skóry. Efekty jakie zauważyłam to lekkie wygładzenie i dość ładne nawilżenie skóry pod oczami. Cena 4,5 zł/2 szt.

To by było na tyle, jeżeli chodzi o produkty w użyciu. A teraz pochwalę się moimi zakupami.
-Od sklepu goodies.pl zamówiłam pięć wosków.


Na ostatnim spotkaniu blogerek dostałam bon podarunkowy od http://europacentralna.eu/ na kwotę 50 zł.
Oto moje zakupy, oczywiście musiałam dopłacić, jakby nie było, ale warto było.


Na koniec moja mała zmiana :)
 przed/po

I to by było na tyle. A jak u Was z nowościami ?
Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. Ale ładna zmiana :)
    Lubiłam to serum Eveline. a ten tusz Eveline właśnie dzisiaj pokazałam w denku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) już lecę do Ciebie zobaczyć denko ;)

      Usuń
  2. Nie znam żadnego z tych produktów :) Zakupy super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel z biedronki bardzo lubię .

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka nowości i testuję:) podoba mi się włosowa przemiana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś tego żelu z A-derma ale jak dla mnie miał za ciężką konsystencje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla tego jest idealna dla osób cierpiących na AZS :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. haha, dobre, dobre pod kolor bluzeczki zakupiłam :D

      Usuń
  7. Aja do Europy nie mam czasu się wybrać..buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty z Biedronki są bardzo fajne - zarówno pod względem ceny jak i jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty z Biedronki, a woski pachną cudownie! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ten żel z biedronki czaję się i czaję, w mojej niestety go nie było :( Zakupki z EC suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczę u mnie w biedronce, czy jeszcze są, jak tak, to Ci kupię :) dzięki!

      Usuń
  11. dobrze wspominam ten peeling błotny, chociaż faktycznie wydajność była kiepska :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiana w cięciu nieduża a efekty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, a od razu lepiej się w nich czuję ;)

      Usuń
  13. Poza woskami YC nie miałam nic ;) ciekawi mnie jednak peeling solno-błotny i saszetki do stóp z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling solny bardzo lubię :) i Też to klasyczne błoto z tej firmy jest fajne :) u mnie teraz brak nowości. Bo oszczędzam i zrobiłam wyzwanie aby zużyć wszystkie kosmetyki do pielęgnacji zanim kupię nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyczne błotko uwielbiam, ten peeling dobry, ale wydajność mega kiepska. Wiem , wiem i trzymam kciuki z oszczędzaniem, oby się marzenia szybko spełniły ;)

      Usuń
  15. Masz piękne włosy Kochana:)
    Też jestem fanką tych wosków - muszę lecieć do sklepu uzupełnić braki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 ja uwielbiam woski, świece, świeczunie, olejki eteryczne -wszystko co pięknie pachnie :)

      Usuń
  16. Peeling solno- błotny lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj sporo tego! Renia cuuudne włoski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. woski My Serenity oraz Cassis bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam naturalne oleje :) Mają szerokie zastosowanie i zawsze skuszę się na jaki,s inny, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym wypróbowała tę perfumę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. więcej tego nie potrafisz używać? :D

    OdpowiedzUsuń