piątek, 19 lutego 2016

KRINGLE CANDLE - GORĄCA CZEKOLADA

Witajcie
Dziś na post zapraszam wszystkich smakoszy gorącej czekolady :)
Przedstawiam duży słoik świecy KRINGLE CANDLE który pochodzi ze sklepu Zapach Domu 


"Perfekcyjnie skomponowana mieszanka aromatów przyjemnie rozgrzewająca w chłodne wieczory. Otul się głębią i bogactwem zapachu gorących ziaren kakaowca z dodatkiem subtelnej nuty słodyczy." - Opis ze strony ZAPACH DOMU
Czas palenia: 100 h
Waga woski: 623 g
Wymiary: 9 cm x 16 cm.
Liczba knotów: 2 
Seria: aromatyczne 


Moja opinia:
Świece dostajemy w dużym, szklanym słoju. Słoik wykonany jest z grubego szkła, jest ciężki, dodatkowo jest przykryty szklanym wieczkiem.
Szafa graficzna przykuwa oko, aż ma się ochotę na kubek gorącej czekolady.
Zapach- już po zdjęciu wieczka otacza nas intensywny aromat czekolady, czuć prawdziwym kakao. Po zapaleniu dwóch knotów wydobywa się bardzo intensywny zapach czekolady z dodatkiem subtelnej nuty słodyczy.
Ta nutka słodyczy to zdecydowanie kubek gorącej czekolady z mlekiem, cukrem, bitą śmietaną czy też słodkimi piankami marshmallow. 
Hot Chocolate to zapach głęboko czekoladowy, ciepły, słodki, ale nie mdły.
Dla fanatyków czekolady pod każdą postaci - a must have.
To zapach idealny na długie, chłodne wieczory.


Szybko rozprzestrzenia się po całym pomieszczeniu, a po zgaszeniu świecy, zapach utrzymuje się jeszcze przez długi czas.


Świece w pięknym szkle znajdziecie KLIK w cenie 109,00 zł. Cena jest bardzo wysoka, dlatego warto na początku sprawdzić zapach, czy w ogóle przypadnie Wam do gustu. Hot Chocolate jest również dostępny w małych słoiczkach, świeczkach czy też w postaci wosku.

Lubicie zapach gorącej czekolady ??

Pozdrawiam i życzę spokojnego weekendu !!


36 komentarzy:

  1. cena jest szokująca, ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena szokująca to prawda, jak gdzieś spotkasz to koniecznie powąchaj :D

      Usuń
  2. Wow, jaka cena! Bardziej niż o świeczce marzę o tych piankach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, coś czuję, że to zapach dla mnie. Czekoladę uwielbiam pod każdą postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja.... ale mi zrobiłaś smaka i na zapach i na czekoladę i na pianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już sam wygląd tej świecy cieszy oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie bym go pokochała, ale nie bardziej niż prawdziwą gorącą czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość kubka wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach na pewno by mnie nie zachwycił, ale jest mnóstwo innych które skradły moje serce. tylko ta cena ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zapachy, na pewno jest piękny ;)
    a pianki wyglądają znakomicie <3

    ps. Mogę prosić o kliknięcie chociaż jeden link, bardzo mi to pomoże ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html
    z góry dziękuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sporo świeczek ale rzadko je zapalam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te świeczki, sama mam kilka w domu, duże i małe <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale n widok pianek zaczynam się ślinić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To mnie zaskoczyłaś z tą cenę :) Świece uwielbiam i ta pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach musi być cudny.
    Reniu piękne zdjęcia.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam i czuję, że w moim przypadku to byłby strzał w 10;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena jest naprawdę wysoka, ale jeżeli wystarczy na 100h, to ok. Muszę sprawdzić, jakie jeszcze są zapachy, bo czekolada to zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a tam świeca, co Ty masz w kubku?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Musi pachnieć przepięknie, jednak nie jestem zwolenniczką czekoladowych zapachów. Często bywa tak, że świeczki zniekształcają tę woń. Musiałabym sprawdzić żeby się przekonać czy jest tak jak mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że zapachy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam gorącą czekoladę, choć wybieram wersję z prawdziwą bitą smietaną niż amerykańską z piankami. Myślę, że i zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Musi pachnieć cudownie... Narobiłaś mi też ochoty na pianki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. to mój najukochańszy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeden z moich ulubionych zapachów!

    http://ladycharm1.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale mi smaka narobiłaś na te pianki :))
    mmmm <3
    a świeczka świetna !
    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń