środa, 4 listopada 2015

PULANNA - PEELINGUJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC oraz BALSAM DO CIAŁA

Witajcie
Dziś przygotowałam, zestaw dwóch kosmetyków do pielęgnacji ciała z serii Perfect Body. Jest nim Peelingujący żel pod prysznic oraz balsam do ciała marki PULANNA zapraszam..

PULANNA - PIENIĄCY PEELING - ŻEL DO CIAŁA
Co pisze producent:
Idealny preparat do wygładzania ciała. Szybko pieniący się peeling – żel, który dokładnie oczyszcza i ożywia skórę. Jest pierwszym krokiem w pielęgnacji ciała. Delikatnie złuszcza, łagodzi i tonizuję skórę. Stymuluje proces naturalnej odbudowy komórkowej. Eliminując zanieczyszczenia i martwe komórki, nawilża skórę delikatnie ją natłuszczając i pozostawiając na skórze film ochronny. Pieniący Peeling – Żel neutralizuje wysuszające działanie twardej wody. Produkt usprawnia mikrocyrkulację i procesy oddychania zwiększając wchłanianie i skuteczność preparatów pielęgnacyjnych stosowanym po nim.
Skład:
Moja opinia:
Produkt dostajemy w plastykowej miękkiej, pomarańczowej tubie o pojemności 200 g. Zapach bardzo ładny, orzeźwiający, lekko cytrusowy z domieszką kwiatów. Konsystencja żelu peelingującego jest odpowiednia. Nie jest za rzadki, ani nie za gęsty, nie spływa z ręki czy z ciała, dobrze się rozsmarowuje, nieźle się pieni. Mikrogranulki peelingujące nie są za ostre, raczej przyjemne, delikatne które świetnie myją, ale i również świetnie masują.
Po użyciu skóra jest gładka, miła w dotyku i delikatnie pachnąca.
 Ziarenka w żaden sposób nie podrażniają skóry, dlatego żel idealnie nadaje się do codziennego stosowania.
Cena: 19,90 zł dostępne na stronce KLIK

PULANNA - BALSAM DO CIAŁA
Co pisze producent:
Wzmacniający balsam do ciała o delikatnym i subtelnym zapachu. Szybko się wchłaniający, zapewnia wyjątkowy komfort i miękkość. Intensywnie odżywia i nawilża skórę, zachowując równowagę w zachodzących procesach komórek skóry. Pobudza odnowę komórkową, odtwarza płaszcz hydrolipidowy i przyczynia się do przywrócenia optymalnego poziomu nawilżenia. Tonizuje i wygładza naskórek, skóra staje się jędrna i bardziej elastyczna.
Skład:
Moja opinia:
Balsam należy do serii Perfect Body i tak jak pozostałe kosmetyki z tej grupy znajdują się w miękkiej tubie w kolorze pomarańczowym. Opakowanie jest wygodne i ułatwia aplikacje preparatu. Ma idealną konsystencję, łatwo się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania.
Zapach bardzo charakterystyczny, relaksujący, intensywny, ale przyjemny, wyczuwam w nim nutkę cytrusów, kwiatów oraz lekką nutkę perfumerii męskiej. Skóra po zastosowaniu jest gładka, miękka, dobrze nawilżona, odżywiona i na długo pachnąca. Efekt jest naprawdę przyjemny i trwały.
 Cena: 23 zł i jest dostępne na stronce internetowej KLIK
Jak widzicie oba produkty spisały się u mnie idealnie i jestem z nich zadowolona :) Polecam!!

A Wy znacie produkty marki Pulanna ?

18 komentarzy:

  1. Peeling jeszcze czeka, a balsam jak dla mnie ma niezbyt ciekawy zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma mnie kusi od dawna, podobają mi się ich opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel mnie bardzo kusi. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duecik jak dla mnie idealny :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten peeling - żel chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ma soczysty kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie ta firma jest średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale myślę, że dla mnie peeling byłby za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może na peeling mogłabym się skusić, jeśli ma ładny ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie lubię peelingujących żeli ale balsamu jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowość jesli chodzi o markę, ale peeling z chęcią przygarnę;D

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz słyszę wg o takiej firmie, ale peeling to ja chętnie :D

    OdpowiedzUsuń