poniedziałek, 20 lipca 2015

RIMMEL...OBUDŹ SWÓJ BLASK I SPOJRZENIE...

Dziś kilka słów na temat paczki ambasadorki jaką dostałam jakiś czas temu :)
RIMMEL WONDERFULL WAKE ME UP MASCARA
Z EKSTRAKTEM Z OGÓRKA
Od producenta:
Rimmel Wonderfull Wake Me Up Mascara daje efekt „rozbudzonego oka” dzięki pogrubieniu, wydłużeniu i uniesieniu rzęs. Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka sprawia, że rzęsy są gładkie i odżywione. Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są pogrubione, podniesione i rozdzielone bez grudek – dając efekt otwartego oka. 
Cena: 35 zł/ 11ml
Moja opinia:
Pierwsze na co zwróciłam uwagę zaraz po otwarciu tuszu to intensywny, świeży, przepiękny zapach ogórka, który moim zdaniem bardzo uprzyjemnia codzienny makijaż. 
Tusz dość fajnie wydłuża i unosi rzęsy, mniej zauważalny jest efekt pogrubienia. Szczoteczka, fajna, duża na plus, która rozdziela rzęsy, nie skleja i nie tworzy grudek na włoskach. Jeden minusik trzeba uważać przy aplikacji, szczególnie na dolnych powiekach, żeby się nie odbił...co czasem mi się zdarza :)
Podkład rozświetlający
 z witaminą C
 Od producenta:
Pierwszy podkład Rimmel, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy.
Dostępne odcienie:
100- IVORY
103-TRUE IVORY
200- SOFT BEIGE
203- TRUE BEIGE
3O0- SAND
400-NATURAL BEIGE.
Moja opinia:
Ma fajne opakowanie, szklane z pompką, a to ogromny plus. Wybrałam sobie kolorek 200 soft Beige- idealny do mojej cery :)
Podkład pięknie stapia się ze skórą, nie tworzy maski, wygląda naturalnie i nie podkreśla suchych skórek. Jego krycie dla mnie w okresie letnim jest idealne. Trzyma się na mojej twarzy dobrze, nie muszę go poprawiać. Skóra wygląda po nim perfekcyjnie, muśnięta słońcem. Rewelacyjnie rozświetla, mikrodrobinki dają szczególnie dobry efekt w świetle słonecznym. Skóra wydaje się być wypoczęta i gładsza.
Dodatkowo  filtr SPF 15 chroni skórę przed promieniami UV. Nie wysusza skóry, jest bardzo wydajny.
Cena: 39 zł/ 30 ml.
Tak więc z całego zestawu jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że mogłam poznać nowości od Rimmel. 

Znacie te kosmetyki ?? jakie wrażenia ??


                                                  Pozdrawiam !! 

24 komentarze:

  1. dla mnie podkład to katastrofa, nie dla mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  2. podkład wybralam za jasny, tusz za to fajnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze że tusz szału nie robi :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz chętnie bym wypróbowała :) ale najpierw trzeba powalczyć z zapasami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardziej spodobał się podkład :) Tusz jest ok, ale bez rewelacji w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskara jest bardzo fajna, chodź na początku miałam co do niej złe odczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach tuszu jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam ten zestaw :) Podkład bardzo polubiłam, natomiast tusz tak średnio :) Trochę skleja mi rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten podkład i oddałam koleżance:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego tuszu, Podkład raczej bym nie sięgnęła, ze zględu na moją tłustą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tuszem średnio się polubiłam, ale podkład jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardzo kusi ten podkład, ale póki co mam zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach tuszu i mnie się podoba. Podkład polubiłam , co prawda w upały całego nie nie utrzymuje się ale efekt daje fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tusz fajny ,tylko długo schnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny tusz ale Twoje patrzałki są po prostu ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też je testuję i miło mnie zaskoczyły chociaż podkład mógłby być jeszcze jaśniejszy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń