środa, 7 stycznia 2015

ANATOMICALS- BALSAM DO UST

Hej dziewczyny !!!
Dziś przygotowałam dla Was Balsam do ust wiśniowy z SPF 8 który zachwycił mnie tak bardzo, że nie wyobrażam sobie nie mieć go w swojej kosmetyczne :)

Kilka słów o firmie:
Anatomicals - to Angielska marka kosmetyków dla młodzieży i nie tylko. Kosmetyki charakteryzują się kolorowymi opakowaniami oraz prześmiesznymi historyjkami na każdym z nich. Kolorystyka jak i angielski humor przyciągają uwagę każdego. Ale nie tylko wizualnie lecz również od strony użytkowej kosmetyki przyciągają swoim zapachem jak i jakością w użytkowaniu. Brak SLS oraz parabenów stawia je pośród kosmetyków przyjaznych dla każdej cery i dla alergików. Głównym motto Anatomicals to "Chcemy Ciebie Tylko Dla Twojego Ciała".
Od producenta 
Nasz balsam to prawdziwa wisienka na Twoich ustach. Będzie dzielnie ochraniał Twoje wargi, nie pozwoli, by stało im się coś złego. Tobie pozostaje tylko troska o to, komu poza Tobą będzie dane się nimi cieszyć… :)
Balsam do ust przeznaczony do pielęgnacji suchych i pękających ust. Bardzo dobrze nawilża skórę zapobiegając jej  pierzchnięciu. Usta będą gładkie i miękkie. Wiśniowy smak sprawi że poczujesz się jak wisieńka na torcie. Balsam do ust zamknięty jest w wygodnej tubie, która ułatwia dozowanie. Dodatkowo witamina E i filtr SPF 8 dodatkowo chronią usta przed szkodliwymi promieniami UV. 
Moja opinia:
Opakowanie to plastikowa, miękka tubka ze skośnie ściętym aplikatorem z dziurką o pojemności 15 ml. Konsystencja gęsta, żelowa dzięki czemu dłużej trzymają się na ustach. Nie skleja ust, nie spływa.
Dużym jego atutem jest oczywiście zapach, który zdecydowanie pachnie wisienką, niesamowicie apetycznie- uwielbiam!! A jego działanie?!
Błyskawicznie nawilża usta, świetnie je pielęgnuje, bardzo długo utrzymuje się na ustach. Poza tym ładnie je nabłyszcza. Kosmetyk zakupimy na stronie http://sklep.anatomicals.pl/pl/ w cenie 8 zł.
Balsam Anatomicals  możemy dostać w 5 różnych kolorach jak i zapachach. Owocowym, bananowym, miętowym, wiśniowym i zwykłym.
Balsam do ust oraz uroczą kaczuszkę otrzymałam na spotkaniu blogerek dzięki firmie anatomicals.
Znacie ten produkt?? jeżeli nie to Polecam wypróbować, bo naprawdę warto...ja mam ochotę poznać jeszcze wersję bananową oraz miętową !!!
POZDRAWIAM !!



40 komentarzy:

  1. Mam od dawna ochotę na kosmetyki tej marki, teraz się skuszę chyba na miętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ja bym chciała bananowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena bardzo atrakcyjna, być może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój zwędziła córka ale trochę narzeka że przesusza usta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo szkoda, że córce przesusza usta :( ...ja jestem zadowolona z tego błyszczyka :)

      Usuń
  5. zainteresowała mnie najbardziej wersja bananowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny błyszczyk, uwielbiam wiśniowe mazidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skuszę się na niego ;-) Podoba mi się!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja to bym kilka smaków wypróbowała:-)
    Czaję się juz tyle czasu na produkty tej firmy ze chyba w końcu się skusze:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbuję, jeszcze go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. patrząc na konsystencję miałabym wrażenie, że nie sprawdziłby się na ustach, a tu takie zaskoczenie, Chętnie wypróbowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa wersji bananowej :) Pewnie też pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam bezsmakową wersję i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiedziałam,że są balsamy do ust z SPF :) ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam z nim do czynienia. Moje zapasy produktów do ust są ogromne więc szybko go i tak nie wypróbuję :). Cena przyjemna, dobrze, że działanie też.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym go wypróbowała, przydałby mi się do pracy bo tam balsamy w słoiczkach nie są zbyt dobrym wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super recenzja, poszukuję takiego błyszczyku od dłuższego czasu, ale zazwyczaj od wszystkich pieką mnie usta. Czy przy użyciu tego kosmetyku też jest takie uczucie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie przy żadnych błyszczykach czy balsamach nie pieką usta - może jesteś na jakiś składnik uczulona bądź masz wrażliwe :)

      Usuń
  18. kuszą mnie produkty tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny, delikatny balsam a kaczusia urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wygląda i oczywiście grunt,że pielęgnuje usta:)
    Ps maoja córka też ma taką kaczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że polubiłabym się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten błyszczyk i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzadko używam balsamow do ust, ale ten z chęcią bym wypróbowała :D i jeszcze kilka innych wersji zapachowych :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kosmetyki tej firmy są świetne, mieli dobry pomysł na opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodka kaczucha :) Nie znam produktów tej marki, to znaczy widywałam je na sklepowych półkach jak mi się wydaje i wśród blogowych recenzji, ale jeszcze nie miałam z nimi osobistej styczności. Nie wiem czy kiedykolwiek się skuszę, nie przepadam obecnie za produktami do ust w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie, można je gdzieś w sklepach dostać a nie online ? I mają genialnego edytora tekstów ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tych kosmetyków w sklepach stacjonarnych, więc chyba tylko przez internet można je zamówić :)

      Usuń
  27. Nie znam,ale lubię takie mazidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie lubię takiej formy aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze chętnie próbuję nowe produkty do ust więc całkiem możliwe że i ten wpadnie w moje ręce :)
    Właśnie założyłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak wiśniowy to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocza kaczuszka:)
    Nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kuszą mnie te kosmetyki. Hehe fajna kaczucha :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  33. lubie wisniowe produkty,taki balsam to dla mnie gratka :)

    OdpowiedzUsuń