poniedziałek, 1 grudnia 2014

TIP TOP - MULTI WIELOFUNKCYJNA ODŻYWKA DO ODBUDOWY PŁYTKI PAZNOKCIA

Witajcie! W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić Odżywkę do odbudowy płytki paznokcia 9 w 1 do zniszczonych, cienkich i łamliwych paznokci, marki COLORIS


Co pisze producent:
Wielofunkcyjna odżywka do odbudowy płytki paznokcia 9 1 do zniszczonych, cienkich i łamliwych paznokci. Wielofunkcyjny kompleks – pomaga w regeneracji płytki, zapobiega mikropęknięciom i rozdwajaniu się paznokci. Unikalna formuła preparatu o szerokim spektrum działania gwarantuje intensywną regenerację paznokci: wzmacnia i pogrubia w znaczący sposób płytkę paznokciową, pomaga w jej regeneracji, zapobiega rozdwajaniu i pojawieniu się mikropęknięć.
Sposób użycia: nakładać 2 warstwy na czyste i suche paznokcie. Można używać również jako bazy pod kolorowe emalie.
Efekt: pogrubione i wzmocnione paznokcie.
Uwaga!! preparat zawiera formaldehyd. Przed użyciem należy zabezpieczyć skórki oliwką lub kremem, a przed rozpoczęciem kuracji wykonać próbę uczuleniową.


Moja opinia:
Odżywka znajduje się w standardowo szklanej buteleczce, o pojemności 12ml. Posiada wygodny, wąski pędzelek, dzięki czemu dobrze rozprowadza się na paznokciach. Błyskawicznie schnie. Po nałożeniu nadaje paznokciom ładnego połysku.
Z natury moje paznokcie są w dobrej kondycji jednak mają skłonność do rozdwajania się. Preparat stosowałam przez około miesiąc i muszę przyznać, że po tym czasie paznokcie są bardziej wzmocnione i mniej podatne na rozdwajanie. Tip Top świetnie sprawdza się jako baza nałożona pod kolorowe lakiery. Cena 6,49 znajdziemy ją tu :KLIK


To już moja trzecia odżywka z tej firmy. I tak jak w przypadku poprzednich nie zawiodłam się, dlatego mogę Wam serdecznie polecić.

Jakie są Wasze ulubione odżywki do paznokci ?

32 komentarze:

  1. polecę mamie ona od dawna szuka dobrej odżywki do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeśli chodzi o odżywki to używam Eveline i u mnie się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie poznaję odżywkę na uszkodzone pazurki Sally Hansen zobaczymy czy będzie z tego miłość ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stosuję manicure japoński i już nie potrzebuję odżywek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie się sprawdza odżywka z Eveline;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubionej nie mam, tej jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej nie znam . Ale póki co używam tej z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wykańczam eveline ,ale nie chętnie bym ją sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam odżywkę z tej firmy, ale trochę inną i też była fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała wypróbować tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej odżywki nie miałam. Chętnie ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam 2 inne odzywki z tej firmy i mam nadzieję, że będę z niej równie zadowolona jak Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie stosowałam i nie stosuję takich produktów,ale dobrze,że sprawdził się u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że mopgłabym ją sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz mnie,dobra cena,działa...skusiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że odżywka działa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O to może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się za nią rozejrzeć, moje paznokcie wołają o pomstę do nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubię odżywkę z Eveline ale ta bym z chęcią wyprowala

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam odżywek do paznokci :) Ale dobrze, że ta się spisała :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi na prawdę świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje paznokcie są miękkie, łamliwe i się rozdwajają, więc ciekawa jestem jak odżywka by się sprawiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam dwie odżywki tej marki, całkiem spoko są.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie mam systematyczności w używaniu takich odżywek :))

    OdpowiedzUsuń
  25. zaciekawiłaś mnie tym produktem bo moje paznokcie potrzebują ostatnio regeneracji

    OdpowiedzUsuń