sobota, 27 grudnia 2014

Odżywczy krem nawilżający do rąk z mlekiem owczym

Witajcie!!
Święta , święta i po świętach.
Kochani, jak minęły u Was święta? U mnie bardzo rodzinnie, spokojnie, dużo prezentów i parę kilo więcej- od jutro zaczynam bieganie :D:D
 Przy okazji dziękuję wszystkim za życzenia świąteczne.


Dzisiaj przychodzę do Was w recenzją kremu odżywczego do rąk z Mlekiem Owczym firmy TianDe który dostałam na spotkaniu blogerek w Rybniku.
Od producenta:
Skutecznie nawilża, zmiękcza, wygładza skórę, sprawia że jest miękka i aksamitna. Mleko owcy dostarcza komórkom skóry cennych składników odżywczych. Wzmacnia paznokcie regeneruję uszkodzony naskórek . Przeznaczony do codziennej pielęgnacji rąk, można stosować również do stóp, dla każdego rodzaju skóry niezależnie od wieku.
Skład:mleko owcze, woda, wazelina, gliceryna, PEG-400 stearynian, oleje roślinne, lanolina, olej rycynowy.
Wybrane składniki kosmetyku.
Skład chemiczny lanoliny jest podobny do naturalnej wydzieliny gruczołów łojowych - sebum. Doskonale wchłania się w skórę, uzupełnia jej barierę lipidową i hamuje utratę wody, dzięki czemu działa zmiękczająco i nawilżająco. Powoduje gładkość i zmniejszenie szorstkości skóry. Stosowana jako środek oczyszczający, wygładzający, natłuszczający, uelastyczniający skórę.
Moja opinia:
Zacznę standardowo od opakowania, dostajemy tubkę wykonaną z miękkiego białego plastiku z efektami złota. Krem zamknięty jest za pomocą zwyczajnego zakręcanego korka o pojemności 80 ml. Konsystencja dość gęsty krem, który wchłania się błyskawicznie nie zostawiając tłustej powłoki. Moje dłonie wręcz piją ten krem i pozostają miękkie, miłe w dotyku i dobrze nawilżone. Zapach piękny, słodko- mleczny, który utrzymuję się na dłoni dość długo. Wydajność bardzo dobra- wystarczy na długo, ponieważ na rozprowadzenie na całych dłoniach nie potrzeba zbyt dużej ilości. 
Minusów nie widzę -Polecam :)
Cena 16 zł.
Znacie ten kremik?? 

31 komentarzy:

  1. Nie znam ale zapach musi byc piekny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta i po świętach. Szkoda ze tak szybko skoczyły się.
    Hmmm co to za nowość. Bardzo mnie zaciekawił ten kremik
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wypróbuję ten produkt ;) Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale muszę przyznać, że bardzo mi się tutaj podoba i mam zamiar zaglądać częściej ;) ps. zapraszam na swojego nowopowstałego bloga: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś będzie okazja to go przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wersję z mlekiem krowim. Jest ok, ale miałam już lepsze i tańsze kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takim składem kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie dostał się ich kremik oliwkowy, też na dniach skrobnę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam ale sam zapach mnie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje łapki nie sa zbyt wymagajace i wystarcza mi zwykły krem jednak nawet i o nim zapominam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz go widzę. Na razie mam jeszcze zapas kremików do rąk, Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam ani nie widziałam tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny Blog miły dla oka :) Taki konkretny ;) i bardzo ciekawy ;)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam ale chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja jeszcze swojego kremu od TianDe nie zaczęłam używać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam z tej firmy maseczki w saszetkach, ten kremik ma fajne opakowanie z owieczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, ze zapach ma słodki, bo nie za bardzo takie lubię :P No ale i tak jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog bardzo ciekawy: ) Miło tu u Ciebie : ) Będę tu częściej zaglądać bo warto : )Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz widzę i już chce go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam go, ale zaskoczyło mnie to mleko owcze, niespotykany składnik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany znowu marka , która pierwszy raz widzę ☺☺☺ zapowiada się ten krem na całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zapach musi być cudny.:)
    Cena nie taka straszna.
    Ogólnie nie znam tego kremiku.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dostałam wersję z mlekiem krowim, ładnie pachnie i nie pozostawia tłustej warstwy, jednak nie zauważyłam aby długotrwale nawilżał. Owszem, zaraz po aplikacji dłonie są gładkie, jednak już po ich umyciu należy znowu krem zaaplikować, przez co, moim zdaniem, marnie wypadnie na wydajności.

    OdpowiedzUsuń