wtorek, 14 października 2014

Velvetic- Łagodny krem do depilacji miejsc wrażliwych

Witajcie Kochani!!
Dzisiaj przedstawię Wam bardzo dobry krem do depilacji miejsc wrażliwych, który poznałam jakiś czas temu dzięki firmie Coloris :)
Zapraszam na recenzji.
Od producenta:
Łagodny krem o unikalnej recepturze przeznaczony do depilacji miejsc szczególnie wrażliwych jak pachy i okolice bikini. Delikatnie i skutecznie usuwa zbędne owłosienie. Działa wyjątkowo łagodnie, bardzo dokładnie usuwając nawet najkrótsze włoski. Aby zminimalizować ryzyko podrażnień krem zawiera bogaty zestaw substancji łagodzących, nawilżających i zmiękczających. 

Skóra po zabiegu staje się gładka i miękka jak po doskonałym peelingu.
 Delikatny kwiatowy zapach daje poczucie relaksu i odprężenia.
Sposób użycia:
Przed depilacją wykonałam test, czy kosmetyk mnie nie uczula-nic takiego się nie stało więc przystąpiłam do depilacji:oczyściłam i wysuszyłam skórę, nałożyłam przy pomocy szpatułki cienką warstwę kremu(NIE WOLNO WCIERAĆ).Pozostawić krem na skórze przez 5-10 min.(NIE DOPUŚCIĆ DO WYSCHNIĘCIA SKÓRY).Krem ściągamy szpatułką pionowo z dołu do góry.Zmywamy ciepłą wodą.Proste prawda??
Moja opinia:
 W papierowym kartoniku znajdziemy tubkę kremu o pojemności 100 ml, ulotkę informacyjną oraz plastikową szpatułkę która ma pomóc nam zaaplikować kosmetyk na skórę.Krem ma białą, dość gęstą konsystencję o delikatnym kwiatowym zapachu.
Łatwo się rozprowadza i doskonale radzi sobie ze wszystkimi włoskami, nie podrażniając przy tym skóry.
Produkt nie wysusza skóry, ani nie uczula.Skóra po depilacji jest miękka i miła w dotyku.Efekt utrzymuje się około 5-6 dni.Dodatkowo produkt jest bardzo wydajny, starczy na wiele użyć.Jak dla mnie krem jest rewelacyjny i godny polecenia, a cena świetna bo kosztuje niecałe 7 zł.Znajdziemy go tu:KLIK
 Zapraszam na:
Strona producenta oraz Facebook



19 komentarzy:

  1. Do kremów się zraziłam, już wolę maszynki bo u mnie efekt jest ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli działa to muszę go mieć :) próbowałam różnych kremów, również tych DROGICH które okazały się totalną porażką

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam właśnie dobrego kremu chyba się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam wielu kremów do depilacji i raczej żaden się nie sprawdził :( Dlatego nie wiem czy się na niego skuszę, ale skoro dobry to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za kremami do depilacji, nie mam do nich przekonania, choć nie powiem czasem sięgam, ale to raczej w celu wykończenia tego co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez jestem zrazona do kremów, ale kto wie może kiedyś trafię na ideał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie miałam żadnego kremu. Odzwyczaiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie będzie recenzja tego kremu w piątek:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zaglądne,bo jestem ciekawa Twojej opini :P

      Usuń
  9. O zapomniałam już o kremach :D Dzięki za przypomnienie i polecenie - bo za taką cenę chętnie wypróbuję! :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jednak wolę depilator, albo maszynkę, ale fajnie, że krem też się może sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie najlepiej jak dotąd sprawdził się krem z Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś używałam kremów do depilacji, ale jakoś mi nie pasują...

    OdpowiedzUsuń