czwartek, 20 czerwca 2013

LUKSJA-mleczko pod prysznic

Witajcie!Właśnie odebrałam mleczko po prysznic LUKSJA  -Care pro Enrich


Słowa Producenta: z olejkiem sezamowymi i balsamem do ciała
  *idealne rozwiązanie dla zabieganych kobiet
  *wielofunkcyjny
  *unikalna formuła
Nowa Luksja Care Pro łączy kremowe mleczko pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała, dzięki czemu jest gwarancją pielęgnacji na najwyższym poziomie. Poczuj jak Twoja skóra zostaje nawilżona i staje się jedwabiście gładka już w momencie mycia. Jest to kosmetyk nowoczesny i wielofunkcyjny, który już podczas kąpieli zadba o odpowiednią pielęgnację skóry.
 Aktywne składniki
             *Olej Sezamowy - pozyskiwany jest ze starannie wyselekcjonowanych nasion sezamu. Tworzy na powierzchni skóry naturalny film ochronny, wpływa na gładkość i elastyczność skóry.
*Emolienty - substancje natłuszczające zabezpieczające przed utratą wody.
*Humektanty - substancje posiadające zdolność wiązania wody i jej zatrzymywania w skórze - a wśród nich:
*Glicerynę - naturalną substancję silnie nawilżającą.
*Kwas mlekowy - występujący naturalnie w naszej skórze, odpowiedzialny za jej odpowiednie nawilżenie. *Poliquaternium - składnik nawilżający i kondycjonujący skórę (wygładzający).

  
Moja opinia: W ten czerwcowy upał za oknem(ok. 33*C),skorzystałam z orzeźwienia pod prysznicem z Care-pro-Enrich z olejem sezamowym,powiem szczerzę,że od razu poczułam się świeżo i pachnąco.Skóra jest bardzo nawilżona i jedwabiście gładka."Ze składnikami balsamu do ciała o właściwościach pielęgnujących"-tak pisze na opakowaniu- i ja się z tym zgodzę,ponieważ moja skóra nie potrzebuję po "mleczku pod prysznic" żadnego balsamu:)Bardzo wydajny,lekko gęsty i znakomity długotrwały zapach. Pojemność 250 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz