środa, 26 czerwca 2013

Brześć - Produkty cukiernicze

Witajcie! Dziś przedstawię Wam, moje smakołyki od marki Brześć. Paluchy Francuskie, Groszek ptysiowy, Słomka ptysiowa. Zapraszam!


Moja opinia:
 Paluchy Francuskie- pychotka znikły mi w 5 minut,bardzo delikatne,rozpływają się w ustach,ciasto francuskie świeżutkie lekko słodkie,posypana z wierzchu cukrem,moje dzieci smarowały paluchy nutellą,mi zdecydowanie smakują bez dodatków.

SŁOMKA PTYSIOWA:
 Mała słodka przekąska, którą można się zajadać przy kawie lub herbacie. Sprawdza się jako samodzielny słodycz, jednak jedzona jest czasami w ciekawy sposób, uprzednio maczana w herbacie lub kawie. Zamoczenie słomki dosłownie na sekundę sprawia, że szybko chłonie aromat napoju.
 Moja opinia:
Mała słodka przekąska która może dodać tyle radości przy kawce lub herbatce.Zabrałam tą pyszną słomkę ptysiową na wycieczkę,cała rodzina "chrupała "z uśmiechem na twarzach,dzieci maczały sobie w nutelli. Bardzo dobra jest do takich właśnie dodatków jak: nutella, bita śmietana, lody jak i dżem.


GROSZEK PTYSIOWY:
 Małe kuleczki groszku ptysiowego to składnik wielu smacznych zup i kremów. Groszek sprawia, że zupy i kremy nabierają gęstszej konsystencji,  a jedzenie ich sprawia jeszcze więcej przyjemności, nie tylko dzięki walorom smakowym. Stosowany jest między innymi do takich zup jak cebulowa i pomidorowa a także kremów np. z brokuł.
Moja opinia:
Groszek ptysiowy jest kruchy, lekko słonawy, groszki są bardzo leciutkie.
Bardzo dobrze nadaje się jako dodatek do zup - kremów. Ja przedstawiam Wam moją zupę-krem serowo-cebulowa. Groszki szybko miękną, ale nie robią się "ciapowate" w zupie. Zupa z dodatkiem groszku ptysiowego smakowała przepysznie, moje dzieci były zachwycone.

Moja Zupa-Krem SEROWO-CEBULOWA z dodatkiem Groszku ptysiowego.
oraz na słodko :) 
Z posypką cukrową oraz wiórki kokosowe. SAME PYSZNOŚCI!


Wiórki kokosowe -groszek moczymy w roztopionej czekoladzie,następnie obtaczamy we wiórkach kokosowych.
Groszek ptysiowy jest przepyszny! Połączenie słodko-słony pasuje jak dla mnie bardzo dobrze,wiórki oraz czekolada daje nam słodycz,natomiast groszek lekko słonawy- Rewelacja!


Posypka cukrowa -tak samo jak wyżej,roztapiamy czekoladę mieszamy w nim groszek ptysiowy i obsypujemy posypką cukrową:)


Znacie produkty z Brześć?

2 komentarze:

  1. Smakowitości same ,chętnie skosztowałabym ,bardzo lubię słomkę oraz paluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm uwielbiam! matko...ja bym się nie mogła oprzeć :P nawet nie myślę o jakiejkolwiek współpracy, bo by moje prawie 2 miesięczne ćwiczenia poszły w niwecz:P

    OdpowiedzUsuń