czwartek, 13 sierpnia 2020

LAKIERY HYBRYDOWE CLAVIER

 Witajcie! Dzięki ambasadorce kosmetycznej, jakiś czas temu, dostałam się do kampanii lakierów hybrydowych Clavier.

Zestaw został zapakowany w piękne eleganckie pudełko, a w nim: Lakier hybrydowy Clavier Luxury, Lakier hybrydowy Clavier ProHybrid, Pilniki do paznokci o różnych kształtach i gradacji Clavier oraz Holograficzna folia transferowa.

Oba lakiery mają konsystencję średnio-gęstą, co umożliwia łatwą aplikację. Pędzelek jest stosunkowo długi i łatwo mi się nimi pracuje. Kolorek jaki posiadam 073 to zgaszony fiolet o pojemności 7.5 ml oraz kolor 34 srebrno o pojemności 10 ml. Jeżeli chodzi o krycie, to spokojnie dwie warstwy wystarczą by kolor był wyraźnie nasycony i żeby nie prześwitywał. Pod lampą lakier zachowywał się bez zastrzeżeń, nie rozwarstwiał się, nie spływał i nie przebarwiał.
W końcowym efekcie paznokcie błyszczą i wyglądają estetycznie. Lakier na pazurkach miałam dwa tygodnie i gdyby nie widoczne już odrosty, czas byłby dłuższy.
Wybór kolorów jest ogromny, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Od klasyków po hity sezonu, od pasteli po neony. Znajdź swój ulubiony kolor i ciesz się pięknym manicure’m przez długi czas. Cena lakierów to około 10- 15 zł.
Znacie markę ?

18 komentarzy:

  1. Hybrydy robię od trzech lat ale lakierów tej marki jeszcze nie znam. Cena lakierów dość niska jak na lakiery hybrydowe wiec może się skuszę ;) Tym bardziej, że muszę uzupełnić moją kolekcję lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne mani, połączenie kolorów dobre na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wybrałabym jakiś fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba kiedyś słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy ich produktów. Ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pudełko wygląda bosko:) Ciekawy manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej marki nie miałam jeszcze, ale śliczny ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam hybryd tej marki, ale na razie jestem wierna hybrydom z biedronki i nie planuję zmian ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekają na mnie po powrocie z wakacji. Mam nadzieję, że i u mnie sprawdzą się dobrze. Moje odrosty aż się proszą o nowy manicure, więc coś czuję, że szybko będę się nimi chwalić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, czy się lakiery u Ciebie sprawdzą, ale myślę że tak :)

      Usuń
  10. Nie słyszałem nazwy hybryda Clavier, ponieważ nie krąży ona w moim kraju. Opakowanie jest atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Robię sobie hybrydy sama w domu, więc za tą cenę pewnie się skuszę i wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie oba lakiery całkiem fajnie się sprawdziły. Szczególnie polubiłam fiolet - jest taki uniwersalny. :) Podsyłam linki do moich recenzji, jeśli chcesz poczytać więcej. ;) https://www.instagram.com/p/CD0m2l5JY-T/ https://www.instagram.com/p/CElbyicF8BQ/

    OdpowiedzUsuń