niedziela, 31 maja 2020

MESOESTETIC - TOTAL REDUCER - PREPARAT ZWALCZAJĄCY CELLULIT

Witajcie! Dzisiejszym tematem będzie produkt, marki Mesoestetic który według producenta ma za zadanie zwalczyć cellulit oraz miejscowe nagromadzenie się tkanki tłuszczowej...


Total Reducer - Preparat zwalczający cellulit oraz miejscowe nagromadzenie tkanki tłuszczowej. Preparat aktywnie i skutecznie walczy z cellulitem oraz nadmiarem tkanki tłuszczowej. Za cellulit odpowiadają komórki tłuszczowe, czyli adipocyty oraz ich nierównomierne rozmieszczenie w tkance podskórnej. Najskuteczniejszą metodą jest pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej. Preparat wspomaga rozpad adipocytów, wygładza ciało oraz modeluje sylwetkę. Dzięki kofeinie, zawartej w składzie, zwiększa się mikrokrążenie oraz przyśpiesza przemiana materii, co wpływa na skuteczniejszą detoksykacje organizmu. Dodatkowo L-Karnityna pomaga redukować tkankę tłuszczową, co wspomaga terapię antycellulitową. Dzięki temu działaniu produkt zapobiega tworzeniu się cellulitu w miejscach newralgicznych, czyli udach, pośladkach, brzuchu, biodrach. Krem zawiera również rutynę, która posiada właściwości wzmacniające naczynia krwionośne, antyoksydacyjne oraz zapobiegające gromadzenie komórek tłuszczowych. Skóra staje się ujędrniona i wyjątkowo gładka, a cellulit z każdym dniem ulega redukcji.
Skład: Aqua, Carnitine, C12-16 Alcohols, Caffeine, Niacinamide, Butyrospermum Parkii Butter, Cyclomethicone, Glycerin, Glyceryl, Stearate Citrate, Butylene Glycol, Hydrogenated Lecithin, Palmitic Ac., Propylene Glycol, Carbomer, Dimethicone, Sodium, Benzoate, Parfum, Tocopheryl Acetate, Bht, Disodium Edta, Melilotus Officinalis Extract, Silybum Marianum Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.



Produkt znajdziemy w poręcznej, plastikowej tubie z zamknięciem typu klik, o pojemności 200 ml. Konsystencja jest żelowo - kremowa, przyjemna, w odcieniu żółtym. Ładnie się nakłada i szybko wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Ogromny plus za brak efektu chłodzenia czy grzania - nie lubię tego. Zapach również na wielki plus, ponieważ jest świeży, przyjemny, delikatnie kwiatowy, mnie się bardzo podoba. A teraz najważniejsze efekty?

Mimo, że nie zauważyłam obiecywanego przez producenta walki z nadmiarem tkanki tłuszczowej oraz likwidacji cellulitu, co szczerze, nawet na to nie liczyłam, to bardzo go polubiłam. Cellulit oczywiście po kremie sam nie zniknie, bo do tego potrzebna jest długa droga i praca... dieta, intensywny ruch i masaż w moim przypadku dużo daje szczotkowanie na sucho. Natomiast balsam jest takim dodatkowym wspomagaczem. Preparat dobrze nawilża i wygładza w tych miejscach (brzuch, uda, pośladki). Skórą rzeczywiście jest napięta i jędrna. Cena dość wysoka, wynosi 283 zł/ 200 zł.

Produkt można zakupić w sklepie Topestetic, gdzie oferują szeroką gamę kosmetyków i dermokosmetyków. Warto wspomnieć, że do każdego zamówienia dołączone są próbki kosmetyków oraz ciekawe gadżety, które z pewnością wpływają pozytywnie na odbiór sklepu.

Znacie ten produkt? Jakie macie zdanie na temat preparatów zwalczających cellulit?

15 komentarzy:

  1. Ja cellulitu nie mam a cena tego kremu faktycznie wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę cena zabójcza.. Na szczęście nie mam problemu z cellulitem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie borykam się z problemem cellulitu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie borykam się z takim problemem. Cena faktycznie wysoka, ale czego nie robi się dla urody :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i fajny do nawilżenia i lekkiego ujędrnienia. Oczywiście gdy się dodatkowo ćwiczy. Ale dla mnie jest stanowczo zbyt drogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Borykam się, ale kosmetyku nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecę ten produkt ciotce, która ma problemy z cellulitem. Dziękuję za recenzję.

    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam i niestety cellulit to moja odwieczna zmora, szczególnie w okresie gdy biorę hormony :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena faktycznie spora, nie słyszałam wcześniej o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie od jakiegoś czasu ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie zajrzeć na topestetic bo coraz bardziej ciekawi mnie ich oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej kusisz mnie, by w końcu zaszaleć i wydać pół pensji na topestic. Może sobie jakieś święto zrobię? Jakiekolwiek, bo urodziny, imieniny i dzień kobiet i matki już za mną!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena powala i to bardzo! Raczej bym się na niego nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. cena dość spora, ja na cellulit stosuje olejek
    ale te produkt wygląda ciekawie- nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam kiedyś tego typu preparatów, ale przyznam szczerze, że z miernym skutkiem, może z tym kosmetykiem byłoby lepsze efekty. :)

    OdpowiedzUsuń