poniedziałek, 12 sierpnia 2019

DUCRAY - DERMOKOSMETYKI DLA BARDZO SUCHEJ SKÓRY

Witajcie! Marka Ducray jest mi bardzo znana i bardzo lubiana. Produkty tej marki przeznaczone są do skóry bardzo wrażliwej, suchej i skłonnej do atopii. Dziś mam dla Was duet, który jest bardzo delikatny, ale mega skuteczny w swoim działaniu. Mowa będzie o balsamie do ciała oraz o ultra- bogatym żelu oczyszczającym, przeznaczonym zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Zapraszam!


Dexyane ultra-bogaty żel oczyszczający przeznaczony jest do skóry bardzo suchej i skłonnej do atopii. Oczyszcza, zapobiega wysuszaniu się skóry oraz łagodzi podrażnienia. Nie zawiera parabenów, mydła ani substancji zapachowych. Posiada fizjologiczne pH. Produkt hipoalergiczny*. Do twarzy i ciała. Dla niemowląt, dzieci i dorosłych. 
SKŁAD: WATER (AQUA). CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL. COCO-GLUCOSIDE. ZINC COCETH SULFATE. SODIUM COCOAMPHOACETATE. POLYSORBATE 20. GLYCERIN. CITRIC ACID. ASCORBYL PALMITATE. DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE. GLYCERYL OLEATE. HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE. ISOLEUCINE. LAURETH-3. LECITHIN. MALEIC ACID. SODIUM BENZOATE. SODIUM CHLORIDE. SODIUM HYDROXIDE. TOCOPHEROL.


Dexyane emolient balsam przeciw drapaniu, odżywia, regeneruje i koi bardzo suchą i skłonną do atopii skórę, która charakteryzuje się zmienioną barierą naskórkową oraz zwiększonym ryzykiem wystąpienia reakcji skórnych takich jak podrażnienia czy dyskomfort. Rezultat: skóra bardzo sucha i skłonna do atopii odzyskuje elastyczność oraz komfort. Innowacyjna, bogata konsystencja, składająca się z ponad 50% fazy odżywczej, nie klei się, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie zawiera substancji zapachowych, ani parabenów. Produkt hipoalergiczny*. Dla dzieci oraz dorosłych.
SKŁAD: WATER (AQUA). CARARHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER). SEED OIL (CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL). ISODECYL NEOPENTANOATE. MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). CETEARYL ETHYLHEXANOATE. COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL (COCOS NUCIFERA OIL). GLYCERIN. 10-HYDROXYDECENOIC ACID. BATYL ALCOHOL. BHT. CETEARYL ALCOHOL. CETYL ALCOHOL. DISODIUM EDTA. DISODIUM PHOSPHATE. GLYCYRRHETINIC ACID. ISOPROPYL MYRISTATE. PHENOXYETHANOL. POLYACRYLATE-13. POLYISOBUTENE. POLYSORBATE 20. POTASSIUM PHOSPHATE. SODIUM CETEARYL SULFATE. SODIUM HYDROXIDE. SORBIC ACID. SORBITAN ISOSTEARATE.


Oba produkty dostajemy w bardzo ładnych, dużych i ciężkich butelkach o pojemności 400 ml z pompką, która bardzo ułatwia dozowanie. Szata graficzna typowa dla marki Ducray - biała z niebieskimi dodatkami, proste, a jednocześnie przyjemne dla oczy.
Oczyszczający żel ma przyjemną, gęstą, przezroczystą konsystencję i delikatny aromat. Produkt stosuję ja, jak i moje dzieciaczki, które jak już nie raz wspomniałam, cierpią na AZS. Męczącym objawem tego jest, wysuszona, szorstka i swędząca skóra. Żel ładnie oczyszcza skórę twarzy jak i ciała. Dobrze łagodzi i koi podrażnioną skórę.
Balsam przeciw drapaniu do bardzo suchej skóry również świetnie się sprawdził. Jest bezzapachowy. Ma typowo kremową, dosyć gęstą i treściwą konsystencję, przy czym łatwo się rozprowadza, dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustych śladów. Działanie, przy AZS najważniejsze jest aby skóra była cały czas nawilżona i tutaj sprawdza się znakomicie. Nawilża, na bardzo długo, odżywia i uspokaja wrażliwą, podrażnioną skórę. Skóra po zastosowaniu jest delikatna i gładka. Zauważyłam również, że dzieci mniej się drapią czyli świąd został uciszony, a to jest najważniejsze. Balsam używam również, po depilacji nóg - idealnie wycisza podrażnioną skórę, dobrze ją nawilżając.

Cena żelu około 45 zł/ 400 ml, balsamu 55 zł/400 ml. Dostępność tylko w aptekach, bądź w aptekach internetowych.

Znacie markę? Lubicie ich produkty?

23 komentarze:

  1. Taki balsam po depilacji nóg to rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie nie mam problemów ze skórą, ale zawsze warto stosować nawilżające i łagodzące produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki te znam z blogów :) Mojej skórze przydałoby się porządne nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Ja na szczęście zbytnich problemów ze skórą nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam, czasami natrafiam na blogach na ich produkty, ale w sumie nic nie miałam. Szczerze mówiąc, jakoś do tej pory zupełnie mnie nie ciekawiły, ale balsam przeciw drapaniu wygląda fajnie. Nie spodziewałam się, że będzie tak skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś żel pod prysznic tej firmy i mam dobre skojarzenia jeśli chodzi o samą markę..

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydały by mi się te kosmetyki... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej marki jeszcze niczego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to zupełna nowość, chętnie sprawdzę jak na mnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing post, I follow you on gfc 652, follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O marce już słyszałam. Produkty wydają się fajne, takie delikatne żele oczyszczające sprawdzają mi się idealnie, są dobre do każdego rodzaju skóry. Jestem ciekawa też balsamu, nie mam ani AZS ani bardzo suchej skóry, ale po kąpieli swędzi tak, że robię sobie szramy podczas drapania...

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się zastanowię nad inwestycją w te kosmetyki, bo ostatnio nic mi nie pomaga :\

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki zupełnie ale zapowiada się ciekawie dlatego chętnie ją poznam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat nie mam z tym problemu ale polecę znajomej która sie boryka z bardzo sucha skóra

    OdpowiedzUsuń
  15. ta marka rzeczywiście ma super kosmetyki do suchej skóry, miałam ich linię do pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam szampon z tej marki i byłam zadowolona, a tych produktów nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie kojarzę czy miałam już do czynienia z tą marką, ale bardzo często sięgam po tego typu produkty w pielęgnacji Juniorka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze widzę tą markę u Ciebie. Coś mi się wydaje, że to są takie kosmetyki do zadań specjalnych Pielęgnacja w takim wydaniu z pewnością jest najwyższej jakości!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ja nie znam marki! a w sumie chyba miałam jakieś próbki i byłam dość zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z obu produktów byłam mega zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię tą markę. Szczególnie kocham ich płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń