piątek, 19 lipca 2019

ISANA - ŻELE POD PRYSZNIC

Witajcie! Markę własną Rossmann, Isana, znają chyba wszyscy. W ich asortymencie znajdziemy kosmetyki pielęgnacyjne do ciała i włosów. Ja często sięgam po olejki do ciała, produkty do pielęgnacji włosów, sole do kąpieli oraz po limitowane żele do kąpieli o których będzie dziś mowa. Zapraszam!


 Żele znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 300 ml. Zamykane są szczelnie na zatrzask typu 'klik' .
Na jego tylnej stronie znajdziemy informacje na temat produktu, co do składu, działania czy dacie ważności.
Szata graficzna jest przyjemna dla oka, kolorowa i rzucająca się w oczy, zachęca wizualnie do zakupu.


Wersja czerwona z limitowanej edycji Mohn-Blume, czyli kwiat maku, pachnie cudnie, delikatnie, słodko - owocowo. Zapach odpręża, relaksuje.
Wersja niebieska czyli Frangipani z wyciągiem z plumerii, pięknie pachnie świeżymi kwiatami.
Wersja ciemno różowa Yoghurt&Fruit pachnie dokładnie tak, jak wskazuje na to opakowanie, czyli jogurtowo-owocowo. Aromat jest przyjemny, delikatny, ale wyczuwalny.


Różowa wersja Rainbow Cake to zapach świeżego puszystego ciasta tęczowego. Aromat jest wspaniały, słodki i bardzo kuszący. 
Środkowy zapach to Lemon Lime to wersja cytrusowa. Mocno cytrusowa. Jest orzeźwiająca, idealna na lato.
Wersja żółta Coconut Water, pachnie jak koktajl kokosowy z domieszką mango. Podoba mi się!

Wszystkie zapachy są intensywne zarówno z opakowania jak i w trakcie kąpieli, ale niestety na skórze już nie, co mnie bardzo smuci. Jeżeli chodzi o działanie, to doskonale spełnia je - skóra po użyciu jest dobrze oczyszczona i odświeżona. Nie wysusza, ale też dobrze nie nawilża skóry. Ale w końcu to tylko żele pod prysznic, działanie nawilżające zostawiam balsamom/olejkom do ciała.
Cena aktualnie w promocji 2-3 zł/ 300 ml.

Lubicie żele z Isany ?Jaki zapach najbardziej?

24 komentarze:

  1. Coconut Water kocham nad życie :) Ostatnio pod prysznicem u mnie króluje kawa i wanilia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te żele. Jedne z moich ulubionych. Miałam już różowy, niebieski i żółty, a teraz mam pomarańczowy. Uwielbiam ich zapach. U mnie są bardzo wydajne. Ja odnoszę wrażenie, że na mojej skórze zapach jest długo wyczuwalny szczególnie tego pomarańczowego🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tak dużo żeli pod prysznic, a Ty tak kusisz Isaną :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę wybrać się do Rossmanna po te. Żele

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale imponująca kolekcja :D Lemon lime mnie kusi lubię takie orzeźwiające żele na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo je lubię :)
    Teraz w trakcie promocji także skusiłam się na nie , szkoda tylko że nie udało mi się upolować lawendowego ale za to mam kawę z wanilią i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej atrakcyjna jest cena tych produktów 👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te żele ! szczególnie za zapach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio chciałam kupić Frangipani i kokosa, ale nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele pod prysznic Isana ( za wygląd opakowań, cenę zapach ). Mam z nimi tylko jeden problem - niektóre wersje potrafią mi strasznie przesuszyć skórę. Nie mam zielonego pojęcia od czego to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele Isany, aktualnie używam Rainbow Cake :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich żele chociaż po niektórych trochę za bardzo swędzi mnie skóra. Wczoraj skusiłam się na nową Isana Paris a dziś na don't worry beach happy ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Żeli pod prysznic nie próbowałam, ale szampon kiedyś miałam i był całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te żele :) Mają fajną konsystencję i nie wysuszają mi skóry

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziała, że mają aż tyle różnych zapachów. Dawno nic nie kupowałam z Isana, ale często warto po nią sięgnąć, bo po co przepłacać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ich żele chociaż mam wrażenie, że ostatnio się pogorszyły.. Najczęściej wracam do tego owocowego żelu, ale bardzo lubię też wodę kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi ostatnio się trochę znudziły te żele, chce zużyć to co mam i dać szansę innym markom. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna kolekcja. Znam tylko yogurth&fruit.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie ten żel o zapachu ciasta tęczowego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy je tak zachwalają, muszę się na jakiś skusić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię te żele, obecnie używam o zapachu wanilii i kawy, jest świetnym :-D

    OdpowiedzUsuń