poniedziałek, 17 czerwca 2019

BELL - MAGICAL FAIRY TALE

Witajcie! Od 1 kwietnia w Strefie Piękna sieci sklepów Biedronka dostępna jest wyjątkowa wiosenna kolekcja kosmetyków Bell Magical Fairy Tale czyli "magiczna bajka". Motywem graficznym z całej tej kolekcji są motyle, które mają magiczny i bajkowy blask.

Nowa kolekcja Bell Magical Fairy Tale to zestawienie bajkowych kolorów poddających się grze światła, które oczarują każdego. Niezwykła moc dodatkowych efektów wyniesie twój make-up na najwyższy poziom. Daj się ponieść emocjom i przetestuj kolekcję Bell Magical Fairy tale już teraz! Zawiera ona aż szesnaście wyjątkowych produktów dzięki którym można wykonać kompletny, świetlisty makijaż odpowiedni na każdą okazję.
W kolekcji można znaleźć: rozświetlającą kredkę do oczu, intensywnie pogrubiającą mascarę, lakiery do paznokci w trzech wyjątkowych odcieniach, potrójny rozświetlacz do twarzy, sypki pigment do oczu, pomadkę do ust zmieniającą kolor, pomadkę opalizującą, kryjący korektor pod oczy, błyszczyk optycznie powiększający usta i trójwarstwowy błyszczyk do ust.


Potrójny Rozświetlacz do twarzy - All Over Glow
Opakowanie ślicznie, kuszące, ogólnie z ładną szatą graficzną. W opakowaniu znajdują się trzy kolory jasne, po środku lekko złocisty kolor, dwa kolejne to jasne róże. Można stosować je oddzielnie lub łączyć wszystkie, według potrzeb i wyobraźni. Rozświetlacz jest boski, skradł moje serducho. Ślicznie się mieni i uwaga, jest mocno napigmentowany, więc ostrożnie przy nakładaniu.


Sypkie pigmenty do oczu- Fairy dust eye pigment -sypki cień do powiek dostępny w dwóch przepięknych kolorach. 

Połyskujący róż 001 Peachy - Pink Bling i połyskujący złoty 002 Starlit Bling. Przepiękne są te pigmenty, ja jestem nimi zachwycona. Kolejny bardzo dobry produkt. U mnie świetny, jako topper na matowe cienie, bo niesamowicie podbija blask oka. Pięknie się mienią, ale nie nachalnie. Utrzymują się długo i nie osypują się.


Pomadki do ust 

W kolekcji mamy trzy pomadki do ust: Fairy Kisses - pomadka do ust zmieniająca kolor. Jest to odcień fioletowy, który po nałożeniu na usta zmienia kolor w przepiękny, delikatny róż.
Butterfly Effect Lipstick - opalizująca pomadka, która zachwyca paletą subtelnych zmian w zależności od światła. Jest to efekt zdecydowanie dla osób, które lubię bardzo słodki różowy odcień.
Magical sweet lips - kremowa pomadka w klasycznym odcieniu nude/brzoskwiniowy. Pięknie prezentuje się na ustach.
Wszystkie na uwagę zasługują śliczne opakowania i przepiękny słodko-owocowy zapach.


Trójwarstwowy błyszczyk do ust 001 BUTTERFLY KISS 002 BUTTERFLY TOUCH
Trójwarstwowe błyszczyki mają ciekawe połączenia kolorów, który nadaje ustom ciekawy odcień oraz blask. Aplikator jest lekko skośny, miękki, dobrze się nim maluje.Konsystencja dość gęsta, ale dobrze się rozprowadza. Zapach przyjemny, słodko - owocowy. Nałożone na ustach, troszkę się kleją, więc u mnie odpada, ale dla fanek błyszczyków, nie będzie to problem.
Ten przezroczysty optycznie powiększający, bardzo ładnie podkreśla usta. Błyszczy się brzoskwiniowo -różowymi drobinkami, optycznie je powiększając, więc również nie dla mnie (mam pełne usta). Po aplikacji producent pisze czuć delikatne szczypanie, ale spokojnie tak ma być.


Mascara intensywnie pogrubiająca
Tusz zamknięty jest w dość dużym, grubym fioletowo-czarnym opakowaniu z motywem jak cała reszta, srebrnego motylka. Pierwsze co mnie urzekło, to wygodna, elastyczna, sylikonowa szczoteczka która skutecznie rozdziela rzęsy, precyzyjnie nakłada tusz od nasady, aż po same końce.
Mascara nie jest intensywnie pogrubiająca, jak nam obiecuje producent, tylko delikatnie podkreślająca rzęsy, za to malowane kilka razy pod rząd, ładnie je wydłuża. W ciągu dnia nie kruszy się, nie odbija na powiekach. Piękna głęboka czerń. Wystarczy jedna warstwa dla fajnego, delikatnego efektu. Rzęsy wyglądają naturalnie, pięknie!


Rozświetlająca kredka do oczu 
Kredka jest wysuwana i bardzo wygodna w użyciu. Sztyft cieniutki, miękki co sprawia, że ładnie się nią maluje. Dodatkowo całość zapakowana jest w kartoniku, gdzie znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie. Do stosowania na linii wodnej oka o idealnym, cielistym odcieniu który ładnie rozświetli spojrzenie i optycznie powiększy oczy.


Kryjący korektor pod oczy - Magic Wand Eye Concealer
Korektor dostępny w 2 odcieniach: 001 IVORY i 002 VANILLA - idealny dla bladziochów. Aplikator jest lekko skośny, miękki, dobrze się nim maluje. Jak dla mnie są zdecydowanie za jasne, więc powędrowały dalej, z tego co wiem, są lekkie i dobrze kryjące. Korektory nie ciemnieją.


Lakiery do paznokci
To trzy niepowtarzalne odcienie lakierów do paznokci o różnych efektach wykończenia, które idealnie dopełnią letni look. Pędzelek wygodny, który umożliwi szybką i precyzyjną aplikację.
001 to lakier Fary Dust srebrno-holograficzno-brokatowy top, który w szybki sposób odmieni każde manicure i doda pięknego połysku.
Lakier o numerze 002 Magic Lake to kolor bardzo delikatny, jasnozielony z bardzo delikatnym shimmerem, który widać dopiero w słońcu. Krycie nie jest dobre, po dwóch warstwach nie widać prześwitów.
Kolorek 003 Twinkle, Twinkle... brokatowy, ma w sobie dużoooo mieniących się drobinek większe, niebieskie, różowe, żółte i mniejsze srebrne z różowymi. Po dwukrotnym przemalowaniu zagęszczenie drobinek jest najbardziej optymalne. Wystarczy, że nałożymy go na dowolny lakier, a efekt końcowy będzie zachwycający, pomalowane paznokcie ładnie błyszczą i wyróżniają się od pozostałych.



Jak widzicie kolekcja jest całkiem spora i jest naprawdę w czym wybierać. Mnie uwiodły sypkie pigmenty, potrójny rozświetlacz, rozświetlająca kredka oraz tusz do rzęs.

Jeśli chodzi o dostępność, to wszystkie produkty możecie dostać w Strefach Piękna w sieci sklepów Biedronka, w bardzo korzystnych cenach. Ręka do góry to zna?

23 komentarze:

  1. Sypkie pigmenty mnie bardzo kusiły, ale niestety nie załapałam się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam bell, ale już dawno nic od nich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale gajowe kosmetyki, ja uwielbiam błyski i blask

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigmenty szczególnie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne. Jak odwiedzisz biedronkę koniecznie, sprawdź na żywo ;)

      Usuń
    2. Niestety ta seria już nie jest dostępna w biedronce

      Usuń
  5. Przyjemne dla oka, ale nie na tyle by mnie coś skusiło do zakupu. A może mam już przesyt kolorówki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ta seria zdecydowanie BŁYSZCZY :D Polubiłam się z tymi szminkami- dyskretnie podkreślają urok. A co do błyszczyka powiększającego usta - to uczucie szczypania nie należy do najprzyjemniejszych...zdecydowanie nie dla mnie.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Zdecydowanie błyszczy. Rozświetlacz uwielbiam oraz te sypki cienie, pomadki i błyszczyki nie dla mnie, ale wiadomo kto co lubi ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Jakoś unikamy produktów w biedronki, nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że są słabszej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie podejście, ale uwierz mi i wypróbuj coś z tej kolekcji. Polecam sypkie cienie, albo rozświetlacz jak lubisz, a zobaczysz zakochasz się ;)

      Usuń
  8. no dobra ja tam mogę przyjąć wszystkie te kosmetyki i wypróbować na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pigmenty mnie zaciekawiły, chętnie zajrzę do drogerii zobaczyć z bliska te nowości

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie oczywiście najbardziej przydatne byłyby lakiery no i te rozświetlacze...bardzo fajna seria. Faktycznie bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiły mnie tylko pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna jest ta seria szkoda tylko, że tak krótko była w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej linii, ale jest ona iście księżniczkowa ;) Najbardziej spodobał mi się ten potrójny rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Szata graficzna tych produktów wpada w moje gusta w stu procentach :D
    Nie miałam okazji ich używać, jedank pigmenty zdecydowanie wpadły mi w oko najbardziej!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już nie stosowałam nic Bell..

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej serii jeszcze nic nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już chyba dawno nie ma tej serii w Biedronce ;) Szybko zmieniają te edycje limitowane w szafie Bell ;)

    OdpowiedzUsuń