wtorek, 21 maja 2019

MOJA FARMA URODY - NAGIETEK DO TWARZY, PIĘKNE OCZY

Witajcie! Dziś przedstawię Wam dwa olejkowe produkty do pielęgnacji twarzy. Pierwszy to Piękne oczy "eliksir do twarzy" - koniczyna, marchew, pietruszka, a drugi olejek do twarzy - nagietek, od marki Moja Farma Urody. Zapraszam!



„Od nasionka do słoiczka” – to filozofia przyświecająca firmie. Zbierane ręcznie i suszone naturalnie produkty tworzą eliksiry, które można zamówić na Farmie. Idea firmy zachwyciła mnie i nie mogłam się doczekać, aż trafią do mnie ich kosmetyki. Farma tworzy produkty w 100% z naturalnych składników.


Eliksir przeznaczony do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu. Składa się on z roślin zielarskich kocanki, koniczyny, nagietka oraz oleju z rokitnika.
Lnianka – zawiera bardzo duże ilości witaminy E. Ma działanie przeciwstarzeniowe, zmniejsza utratę wody przez naskórek i zwiększa elastyczność skóry. 
Nagietek przyspiesza ziarninowanie i bliznowacenie wszelkich uszkodzeń skóry. Stosowany jest do gojenia się ran oraz blizn pozostałych po zabiegach operacyjnych. 
Koniczyna działa przeciwzapalnie i regeneracyjnie.
Babka lancetowata bardzo korzystnie działa na naczynka „uszczelniając” skórę przed czynnikami zewnętrznymi.
Marchew dodatkowo doda pięknego kolorytu ale przede wszystkim zregeneruje skórę po wszelkich uszkodzeniach np. opalaniu.  
Pietruszka doskonale regeneruje skórę, odżywia.



Wyciąg olejowy z kwiatów nagietka. Nagietek przyspiesza ziarninowanie i bliznowacenie wszelkich uszkodzeń skóry. Stosowany jest do gojenia się ran oraz blizn pozostałych po zabiegach operacyjnych. Podwyższa w skórze poziom kolagenu, hydroksyproliny i heksozoaminy. Działa również przeciwzapalnie.


Oba produkty dostajemy w małych, szklanych buteleczkach, o pojemnościach 10 ml. Produkt posiada pipetkę, która jest rewelacyjnym rozwiązaniem przy takich olejach. Sposób użycia jest łatwy, nakładamy na dłoń tyle kropelek ile potrzebujemy, bez obawy, że się nam coś wyleje. Przy jednej takiej aplikacji zużywam 2-3 kropelki (twarz, szyja, dekolt). Sam olej ma przyjemną, lekką konsystencję, która dość szybko się wchłania. Nie zostawia tłustego filmu, więc jest również dobry pod podkład, choć ja używam go tylko na noc. Eliksiry/olejki są wolne od jakichkolwiek dodatków zapachowych. Zapach każdego eliksiru wynika tylko z pięknych naturalnych zapachów olejów. W zależności od receptury w eliksirach wyczuwalne są nuty zapachowe. W moim przypadki koniczyna, marchew, pietruszki, nagietek.

Nagietek to roślina cudowna, jej właściwości łagodzące znamy już od bardzo dawna. Stosowane były przez nasze prababki w formie wszelakich okładów. Olej szybko przynosi skórze ukojenie oraz pobudza proces odnowy naskórka zmienionego przez silne słońce, wiatr czy mróz. Pomaga również z walce z zaskórnikami, trądzikiem, likwiduje szorstkość skóry, nawilża ją i zmiękcza. Ma też właściwości antyoksydacyjne.
Jeżeli chodzi o efekty to nie trzeba długo czekać. Już po kilku dniach stosowania, widać, że cera ma ładny, wyrównany koloryt, jest bardzo dobrze nawilżona, elastyczna, odżywiona i gładka. Pomaga również w gojeniu się małych ran w okresie "ciężkich dni" Nie zapycha porów.

Stosowany na okolice oczu, piękne oczy przynosi również świetne efekty. Bardzo mocno nawilża, wygładza, napina skórę. Spojrzenie wygląda na bardziej wypoczęte i świeże. Zmarszczki czy cienie pod oczami nie znikły, nie rozjaśniły się, bo wiadomo nie ma cudów na to, ale jak wspomniałam wyżej świetnie spełnia zadanie nawilżenia skóry.


Podsumowując: Ziołowe olejki do pielęgnacji twarzy to propozycja dla każdego. W szczególności polecam go osobom zmagającym się z problemem zmęczonej, suchej, wrażliwej czy dojrzałej skóry. To środek zapewniający dobre nawilżenie i piękną skórę przez cały rok.

Olejki jak i inne cuda do pielęgnacji ciała, twarzy jak i włosów znajdziecie na stronie Moja Farma Urody w bardzo korzystnych cenach.

Znacie? Lubicie olejkową pielęgnację do twarzy, włosów czy ciała?

17 komentarzy:

  1. Myślę, że bym się z tym olejkiem polubiła 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie podobają mi się składniki aktywne, z przyjemnością bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie olejki, a w składzie tych widzę ewidentnie samo dobro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego olejku jeszcze nie miałam. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę te olejki :) chętnie zobaczę stronę Moja Farma Urody bo olejki lubię do pielęgnacji włosów :) na twarz już raczej średnio.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie olejki, chętnie zajrzę do nich na stronkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olejki. Z chęcią i te przetestuję na swojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię olejki. Jeszcze nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleje ubóstwiam ;) moje wieczorna pielęgnacja głównie jest olejowa. Miałam od nich kilka produktów, a oleje czy sera olejowe były mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Piękne oczy" - cóż za obiecująca nazwa :D To chyba marzenie każdej z nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, świetne zdjęcia. To inspiracja z wypadu nadmorskiego? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. OO...nie znam tych produktów i nie miałam nic z tej firmy. Ale olejki w pielęgnacji uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marka jest mi obca, czas ją poznać. Podoba mi się jek motto.
    Eliksir na okolice oczu mimo, ze tylko nawilża to mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne oczy to coś dla mnie. Moja skóra pod oczami potrzebuje nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno wspaniale działa, przy takim składzie - musi :-)

    OdpowiedzUsuń