środa, 17 października 2018

BIELENDA HYDRA CARE - NAWILŻAJĄCA MGIEŁKA DO TWARZY I CIAŁA KOKOS & ALOES

Witajcie! Dziś mam dla Was bardzo fajną i łagodną mgiełkę do twarzy i ciała z serii Hydra Care, przeznaczoną w szczególności do pielęgnacji cery odwodnionej, od marki Bielenda. Zapraszam!


Lekki preparat w postaci MGIEŁKI do twarzy i ciała, wspomagający rewitalizację, odświeżenie i nawilżenie skóry zarówno po procesie oczyszczania, jak i w trakcie dnia. Działa tonizująco i kondycjonująco na naskórek.
Mgiełka jest bezalkoholowa i delikatna, o pH neutralnym dla skóry. To idealny sposób na odświeżenie i nawilżenie naskórka przy zminimalizowaniu ryzyka podrażnień. Preparat przeznaczony jest do codziennego tonizowania i nawilżania cery suchej i odwodnionej, jest delikatny i łagodny.
Skład: Aqua (Water),Glycerin,Cocos Nucifera (Coconut) Water,Trehalose,Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*,Sodium Hyaluronate,Panthenol,PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides,Critic Acid,Polysorbate 20, Tapioca Starch,Disodium EDTA,Ethylhexylglycerin,Phenoxyethanol,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate,Benzyl Alcohol,Parafum (fragrance),Butylphenyl Methylpropional,Hexyl Cinnamal,Limonene,Linalool.

  
Mgiełka posiada piękną szatę graficzną, która zdecydowanie przyciąga uwagę. Butelka jest plastikowa, przezroczysta, z atomizerem o pojemności 200 ml. Rozpylenie jest dobre, równomierne, mgiełkowe. Atomizer nie zacina się.
Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informację, co do składu, zastosowań oraz dacie ważności. Zapach bardzo przyjemny, delikatny, ale wyczuwalny. Pachnie słodko kokosem i świeżością aloesu, tworzą idealny subtelny duet. 
Preparat zawiera wodę kokosową, sok z liści aloesu, kwas hialuronowy oraz trehalozę, dzięki czemu posiada działanie intensywnie tonizujące, nawilżające, odżywiające, wygładzające, a nawet wzmacniające. Aplikacja mgiełki jest szybka i łatwa, wystarczy rozpylić kilkoma pryśnięciami na ciele bądź twarzy (z odległości 30 cm).
Produkt przywraca naturalne pH skóry. Odświeża, delikatnie nawilża, działa tonizująco i przygotowuje skórę do przyjęcia kolejnej dawki kosmetyków pielęgnacyjnych. Idealna na podróże, na lato, by lekko się schłodzić i nadać cerze świeżego powiewu. Ale również świetnie się sprawdza podczas wieczornej i rannej pielęgnacji np. przed makijażem oraz przy stosowaniu wszelakich maseczek czy glinek - nie dopuszcza do ich zastygnięcia, jednocześnie nawilża skórę twarzy, szyi, dekoltu. Nie podrażnia, nie wysusza, nie szczypie. Wydajna! Ja jestem zadowolona, więc polecam.

Dostępność na stronie ezebra w cenie 15,99 zł/ 200 ml.

Znacie tą mgiełkę? Lubicie!

40 komentarzy:

  1. Oj tej mgiełki nie mam, ale mam olejek z tej serii :) Fajnie, że jesteś z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją, ale średnio mi przypadła, zostawiała klejący film na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie :). Wizualnie bardzo ładna i ten zapach, ciekawa go jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii uwielbiam płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, lecz lubię tego typu produkty ...chociaż nie koniecznie w wersji kokosowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, ja testowałam maseczkę z tej serii i nie przypadła mi do gustu. Z kokosem miała niewiele wspólnego, a ja uwielbiam kokos! Czy ta mgiełka faktycznie pachnie kokoskiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie kokosem i świeżością aloesu. Jest to przyjemny, świeży i delikatny aromat :)

      Usuń
  8. na 100% kupię, kwestia czasu
    cała seria mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie lekkie odświeżacze do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją i bardzo się lubiłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kosmetyki o zapachu kokosa, kojarzą mi się tak egoztycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ją, jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tej mgiełki jeszcze nie miałam ale używam tego typu kosmetyków przy scalaniu warstw makijażu mineralnego, spryskuję twarz aby uniknąć efektu pudrowości

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie ona od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam jej, ale ogolnie mgielki bardzo lubie, ta musi pachniec oblednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziła choć ostatnio męczy mnie zapach kokosa

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej mgiełce, sama jej jednak nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham tego typu mgiełki, zawsze musi się znaleźć jakaś w mojej kosmetyczce. Teraz czas i na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wąchałam ostatnio tę mgiełkę u mojej koleżanki i bardzo mi się spodobał jej zapach :) Kiedyś na pewno po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie mgiełki, chętnie po nią sięgnę gdy skończę tę, którą mam obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię egzotyczne zapachy ale tylko w sezonie letnim :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do ciała chętnie bym używała, nie miałam jeszcze tej mgiełki. Jak tylko moje zużyje to chętnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. prezentuje się na prawdę dobrze! myślę, że chętnie bym ją używała!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie mgiełki latem w upalne dni. Schładzam się nimi

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię zapachu kokosu więc nie kusi mnie aż tak mocno.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam ale chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Juz szata graficzna kusi, aby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko co ma w sobie kokos - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Skoro lubię mgiełkę waniliową, to i ta pewnie by mi zapachem przypasowała.

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo polubiłam się z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie mgiełki, głównie latem, ale nie tylko.

    OdpowiedzUsuń