piątek, 15 czerwca 2018

FLOS-LEK BALANCE T-ZONE, SKÓRA MIESZANA POD KONTROLĄ

Witajcie! Dziś przedstawię Wam nową serię kosmetyków do cery mieszanej Balance T-zone od Flos-Lek.
Balance T-zone to kompleksowa kuracja która oparta jest na kwasach owocowych. W skład jej wchodzą: Gommage Peeling z kwasami AHA, Instant detox 2w1 Glinka myjąca, Krem normalizujący SPF 10 i Krem korygujący z kwasami AHA i PHA. Zapraszam!


Gommage Peeling z kwasami AHA - to ekspresowy peeling, który już po pierwszym użyciu głęboko oczyszcza, usuwa zrogowaciały naskórek i zmniejsza uczucie szorstkości. Regularnie stosowany odblokowuje i zmniejsza pory, redukuje natłuszczenie oraz poprawia kondycję skóry. Gommage Peeling z kwasami AHA (pH 1,75 – 2,4) zawiera odpowiednio dobrane kwasy owocowe, które działają wybiórczo na skórę, doprowadzając do jej łagodnego złuszczenia. Sposób złuszczania nazywany jest często „gumkowaniem”. Kwasy owocowe AHA skutecznie złuszczają martwy naskórek, dzięki czemu skóra jest odświeżona a niedoskonałości widocznie wygładzone. Kwas migdałowy (1%) sprawia, że cera staje się jaśniejsza, bardziej napięta, lepiej nawilżona. Wpływa również korzystnie na zwężenie porów oraz zmniejsza łojotok. Nie powoduje przy tym zaczerwienienia ani podrażnień. Ekstrakt z aceroli przyspiesza regenerację naskórka, głęboko nawilża i ujędrnia skórę.
Skład: Aqua, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Pentylene Glycol, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol, Mandelic Acid, Biosaccharide Gum-1, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Tartaric Acid, Malic Acid, Citric Acid, Salicylic Acid, Ascorbic Acid, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Viola Tricolor Extract, Malpighia Glabra Fruit Extract, Dipropylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin


Instant detox 2 w 1 Glinka myjąca 2 – funkcyjny preparat oczyszczająco-pielęgnacyjny do cery tłustej i mieszanej na twarz, szyję i dekolt. Codzienne mycie (1/) daje efekt idealnie czystej i matowej skóry, a aplikacja w postaci maski (2/) wygładza, detoksykuje i wyraźnie poprawia jej kondycję. Polecany osobom w każdym wieku. Glinka kaolinowa skutecznie redukuje nadprodukcję sebum, detoksykuje i dotlenia oraz reguluje metabolizm skóry. D-pantenol (Prowitamina B5) regeneruje, nawilża i wygładza skórę, a olej z róży górskiej, dzięki wysokiej zawartości witaminy A oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych (głównie kwas linolowy oraz kwas linolenowy), posiada silne właściwości regenerujące, zmiękczające, wygładzające i nawilżające.
Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Octyldodecanol, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Illite, PEG-100 Stearate, Glycerin, Rosa Canina Fruit Oil, Titanium Dioxide, Panthenol, Limnanthes Alba Seed Oil, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Squalane, Polysorbate 60, Colloidal Gold, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Butylene Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Sorbitan Isostearate, Citric Acid, Sorbic Acid, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Potassium Sorbate, Methylparaben, Propylparaben.


Krem normalizujący SPF 10 skutecznie pielęgnuje skórę mieszaną, tłustą w strefie T (czoło, nos, broda) i często przesuszoną na policzkach. Przywraca równowagę między przetłuszczającymi i przesuszającymi się partiami skóry oraz zapewnia optymalny poziom nawilżenia w obu strefach. Redukuje nadmiar sebum, chroni przed przesuszeniem i poprawia ogólny wygląd. Konsystencja nie obciąża skóry a krem doskonale się wchłania. Skóra jest aksamitnie gładka i matowa oraz odzyskuje naturalny, zdrowy koloryt. Polecany osobom w każdym wieku. Egzopolisacharyd pozyskiwany z planktonu morskiego u wybrzeży Bretanii, wchłania na zasadzie gąbki produkowane sebum i nie absorbuje wody, co powoduje dodatkowe nawilżenie suchych partii skóry. FitoVIT complex (wyciąg z mydlnicy, skórki cytrynowej, łopianu, szałwii, bluszczu, rukwi wodnej, morszczynu, kasztanowca, drożdży oraz witamin z grupy B) oczyszcza i nawilża skórę, redukuje wydzielanie sebum oraz przywraca równowagę w mikroflorze skóry.
Skład: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Propylene Glycol, Isopropyl Palmitate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Glycerin, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, C12-15 Alkyl Benzoate, Isododecane, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Polymethyl Methacrylate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Sorbitan Oleate, Adipic Acid/Neopentyl Glycol Crosspolymer, Dimethicone, VP/VA Copolymer, Hydroxypropyl Methylcellulose, Amodimethicone, Niacinamide, Faex Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Ammonium Glycyrrhizate, Zinc Gluconate, Caffeine, Biotin, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Citrus Limon Peel Extract, Hedera Helix Extract, Saponaria Officinalis Leaf/Root Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Saccharide Isomerate, Carbomer, Panthenol, Triethanolamine, Decylene Glycol, Allantoin, o-Cymen-5-ol, Phenoxyethanol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Disodium EDTA.


Krem korygujący z kwasami AHA i PHA pielęgnuje skórę mieszaną, tłustą w strefie T (czoło, nos, broda) i często przesuszoną na policzkach. Przywraca równowagę między przetłuszczającymi i przesuszającymi się partiami skóry oraz zapewnia optymalny poziom nawilżenia w obu strefach. Zmniejsza widoczność niedoskonałości, poprawia wygląd i kondycję skóry - staje się ona aksamitnie gładka i rozjaśniona. Polecany dla osób w każdym wieku. Dzięki połączeniu kwasu laktobionowego i migdałowego krem (pH 3,5 – 4,5) delikatnie złuszcza martwy naskórek, ogranicza powstawanie zaskórników i redukuje wydzielanie sebum w strefie T. Intensywnie nawilża, stymuluje produkcję kwasu hialuronowego oraz wzmacnia mechanizmy naprawcze.
Skład:Aqua, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Mandelic Acid, Ceteareth-20, Octyldodecanol, Cyclomethicone, Polyacrylate Crosspolymer-6, Lactobionic Acid, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Decylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA.


Kosmetyki zamknięto w miętowych, miękkich i poręcznych tubkach o pojemnościach 50 ml oraz 125 ml. Szata graficzna ładna, na pewno przykuwa oko. Dodatkowo kremy zostały zamknięte w kartonowych pudełkach, na których znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie. Peeling ma postać bezbarwnego żelu. Zapach jest charakterystyczny dla kwasów. Produkt nakładamy na wilgotną twarz i delikatnie masujemy. Podczas masowania po kilku sekundach, pod palcami czujemy złuszczanie, jak to prawidłowo nazwał producent "gumkowaniem". Jest to stary, zrogowaciały naskórek, który wręcz osypuje się z twarzy. Działa ekspresowo i jest bardzo delikatny. Nie powoduje podrażnień, ani zaczerwienienia skóry. Cera jest po nim gładka i miła w dotyku, oczyszczona, wygładzona i rozjaśniona.
Glinka dobrze myje i oczyszcza skórę, usuwa resztki makijażu i zanieczyszczeń. Glinka ma postać gęstego kremu o zabarwieniu pomarańczowym. Można stosować ją także jako maskę oczyszczającą. Należy nałożyć ją wtedy na 15 minut i dopiero spłukać. W ten sposób stosować należy ją 2 razy w tygodniu. Efekt oczyszczenia jest wtedy jeszcze bardziej odczuwalny i wyrazisty. Zapach jest delikatny, lekko ziołowy.
Kremy na dzień/noc dostajemy w identycznych tubkach i są w tej samej barwie -białej, różnią się konsystencją jak i zapachem (krem na noc bardziej jest intensywniejszy). Krem normalizujący na dzień jest bardziej gęściejszy i szybko się wchłania do matu, natomiast krem na noc, jest rzadszy, wchłania się pomału i pozostawia na skórze delikatna powłoczkę. Działanie: Cera po kremie na dzień jest ładnie zmatowiona, nie błyszczy, nie przetłuszcza się tak szybko. Pory są odblokowane, a skóra miła w dotyku. Krem fajnie współpracuje z makijażem delikatnie przedłużając jego trwałość. Krem posiada filtr przeciwsłoneczny SPF 10. Krem korygujący na noc działa na skórę wygładzająco i pielęgnująco. Dobrze nawilża, zmniejsza widoczność niedoskonałości, poprawia wygląd i kondycje skóry. Cera po aplikacji jest gładka i ładnie rozjaśniona.


Jestem z tej serii bardzo zadowolona i dobrze mi się jej używa. Efekty są widoczne już po kilku dniach. Skóra staje się gładka, rozjaśniona, mniej się przetłuszcza, wygląda zdrowo. Odpowiednie dla wegan. Dostępność sklep internetowy marki Flos-lek.

Znacie serię Balance T-zone? Spisała się u Was?

31 komentarzy:

  1. mimo, że moja skóra jest normalna w str suchej to uwielbiam tą serię, rewelacyjnie sprawdzają się u nie wszystkie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam skłonności do przesuszeń, ale seria ciekawi i tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej serii czytałam już naprawdę sporo dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam ten zestaw, zwłaszcza peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mojej cery mieszanej byłby ten zestaw w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muksze koneicznie wypróbować, coś dla mnie. Moja cera pewnie by się ucieszyłą

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że jakaś nowość i to do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam, ale bardzo mnie nią zaciekawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym przetestowała krem z kwasami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. narobiłaś mi ochotę na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej linii ciekawi mnie tylko peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam cerę mieszaną i pewnie by się linia u mnie spraqwdzila.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna z tej linii mam ochotę na peeling, będę musiała wkońcu go kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej serii nie znam ale lubię testować nowe kosmetyki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kosmetyki Floslek znam niestety słabo, lubię ich świetlikowy żel pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie kosmetyki sprawdziły się rewelacyjne zwłaszcza peeling i krem na dzień

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta linia u mnie sprawdza się doskonale - a peeling pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej linii. Może dlatego, że ma kiepskie składniki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam całą tę serię i również jestem z niej bardzo zadowolona :) Wszystkie kosmetyki świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda ze nie mam latwego dostepu do tej linii, idealnie by wpisala sie w potrzeby mojej skory :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawa seria, ten peeling mnie mocno zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tą serię kremy mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią widziałabym tę serię u siebie. Zaciekawiła mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta seria i chętnie kupię ją do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że marka Floslek prężnie się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ich produkty, choć tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Skusiłabym sie na glinkę myjącą, ciekawa jestem jej bardzo!

    OdpowiedzUsuń