czwartek, 22 marca 2018

YANKEE CANDLE - ALL IS BRIGHT

Witajcie! Dziś postanowiłam troszkę ocieplić mój klimat pomieszczenia, bo niby za oknami świeci słonko, to na zewnątrz strasznie jest zimno.
Zapach All Is Bright co prawda jest ze świątecznej linii zapachowej, ale sprawdziłam i śmiało mogę napisać, że nie ma wiele wspólnego z korzennymi kompozycjami, dlatego idealnie sprawdzi się w chłodne dni.
Zapraszam na recenzję!


Sampler dostajemy w mlecznym odcieniu z uroczą etykietką migoczących światełek na czarnym tle.
Sam wygląd sprawia, że nie można przejść obok niego obojętnie. All is Bright to połączenie owoców cytrusowych, czuć nuty grejpfruta, czarnej porzeczki i pomarańczy z nutą ciepłego piżma. Jest to zapach bardzo ciepły, przyjemny, otulający, a jednocześnie świeży. Nie jest zbyt słodki, ani mdły.
Aromat jest delikatny, ale wyczuwalny (w formie wosku, jest mocniejszy). Idealnie sprawdzi się w małych pomieszczeniach. Dla tych co potrzebują większej mocy, wystarczy odciąć kawałek samplera i wrzucić do kominka, wtedy zapach jest o wiele bardziej wyczuwalny. Jak wspomniałam idealny na chłodne dni. Z powodzeniem rozgrzeje domową atmosferę. Udana kompozycja.


All Is Bright jak i inne zapachy samplerów znajdziecie na stronie goodies.pl w cenie 11 zł.

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. jak nie jest za słodki i pachnie cytrusami to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam z tej firmy wosk i nie mogę się juz doczekać kiedy go użyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę go powąchać na sucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm ciekawy.. ale nie skusiłam się na niego jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że by mi się spodobał. Lubię otulające ale nieprzesłodzone zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę miała okazję to sobie go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. All is Bright to jeden z tych zapachów , które muszę poznać, uwielbiam gdy w nutach występuje piżmo

    OdpowiedzUsuń
  8. Też o nim pisałam :) Przyjemny zapaszek

    OdpowiedzUsuń
  9. chce mieć u siebie w domku tak izapaszek

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną ma nazwę :) Ja czasami te świeczki kroję na kawałki i traktuje jak typowe woski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś wielkim fanem wosków nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki kominek :D Ale zapachu niestety nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń