czwartek, 22 lutego 2018

YANKEE CANDLE - VANILLA LIME

Witajcie! Dziś będzie pachnąco, bo przedstawię wosk z owocowej linii Yankee Candle z serii Classic.
Mowa będzie o zapachu Vanilla Lime. Znacie? Jeżeli nie, to zapraszam dalej...


Najpyszniejsze, najbardziej wykwintne, doskonale skomponowane i uzupełnione dodatkiem ciemnych ziarenek – lody waniliowe idealne, stworzone ręką mistrza i kuszące słodyczą niezależnie od pogody i temperatury.
Pyszny pucharek z kilkoma gałkami waniliowych słodkości szczodrze polany polewą z aromatyzowanej cytrynowym sokiem, białej czekolady – esencja słodyczy w najdoskonalszej postaci i hołd dla prostoty. A przy okazji – cudowny aromat zamknięty w naturalnym wosku, którego zapach intryguje, orzeźwia, pobudza i stymuluje lepiej, niż lodowa rolada waniliowo-cytrynowa!- opis ze stronki goodies.pl


Wosk dostajemy w limonkowym kolorze, z kuszącym i apetycznym obrazkiem -owocowy pucharek z lodami.
Nazwa ta idealnie odzwierciedla zapach wosku. Jest to zapach, słodko - kwaśny. Słodka wanilia zmieszana z sokiem z cierpkiej limonki. Aromat ten jest delikatny, orzeźwiający, świeży i nie drażniący.
Dla mnie wanilia i limonka, to idealne połączenie, które odpręża i uspokaja. Bardzo dobrze rozchodzi się po mieszkaniu i dość długo utrzymuje się w nim. Wystarczy malutki kawałeczek, aby wypełnić pomieszczenie przyjemnym aromatem. Zapach idealny na każdą porę roku!


Vanilla Lime jak i inne zapachy, znajdziecie na stronie goodies.pl, w cenie 9 zł.

Lubicie połączenie wanilii z limonką?
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. To musi być przyjemny zapach ❤

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wosk wspominam średnio, ale w dużej świecy ten zapach całkiem mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę go kupić. Uwielbiam takie świeże, cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten zapach, przyjemny ale nie planuję do niego wracać

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam co do niego mieszkane uczucia, ale odpalam go od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skończyły mi się wszystkie zapachy wosków :( Muszę koniecznie coś nowego zamówić, bo uwielbiam jak pokój i dom pachną nimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie dziwne połączenie, aleeee jak gdzieś zobaczę to powącham

    OdpowiedzUsuń
  8. Waniliowe aromaty mogą być, ostatnio palę sporo wosków z ich dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiedziałabym sobie w cytrusach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie połączenie zapachowe lubię i chyba byłabym zadowolona z niego

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach ładny, ale dla mnie letniak:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie, powiedziałabym nawet, że ... dziwne - cytrusy rezerwuję zawsze na lato, wanilię na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach limonki, ale zapach wanilii kojarzy mi się trochę mdło, dlatego jestem ciekawy tego duetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś lubiłam, teraz nie mogę znieść
    na starość gust mi się zmienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że by mi przypadł do gustu ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń