piątek, 19 stycznia 2018

NIVEA - WZMACNIAJĄCY MICELARNY SZAMPON DO WŁOSÓW

Witajcie! Ostatnio Nivea obdarowuje mnie bardzo często, co mnie bardzo cieszy.
Będąc przyjaciółką Nivea, mogę poznawać kolejne nowości, które znajdują się na drogeryjnych półkach.
Dziś przedstawię Wzmacniający Micelarny Szampon do włosów oraz Pomadkę Original Care. Zapraszam!


Wzmacniający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o lilię wodną: bardzo łagodnie oczyszcza nie podrażniając skóry głowy, wzmacnia włosy by były bardziej elastyczne, chroni naturalne pH skóry głowy. Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy.
Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników.
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Nymphaea Odorata Root Extract, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Glyceryl Gucoside, Panthenol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Propylene Glycol, Citronellol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Parfum.


Produkt dostajemy w przezroczystej i okrągłej butli z wygodnym aplikatorem typu 'press'. Jego pojemność wynosi 400 ml. Z tyłu butelki znajdziemy najważniejsze dla nas informacje co do składu i zastosowań.
Ogólnie wygląd jest prosty, a jednocześnie przyjemny dla oczu. Szampon posiada gęstą, bezbarwną konsystencję, która bez problemu rozprowadza się na włosach, tworząc lekką pianę. Zapach jest świeży, przyjemny, lekko kwiatowy.
Po umyciu, skóra głowy jest delikatnie oczyszczona z zanieczyszczeń. Nie podrażnia, nie wywołuje żadnego swędzenia, czy łupieżu. Sprawia, że włosy są miękkie, gładkie i lśniące. Oprócz tego szampon jest bardzo wydajny.
Produkt dostępny w Rossmannie w cenie 17,99 zł/ 400 ml.

Nivea Original Care pomadka do ust. Rozpieszczająca formuła z masłem shea i pantenolem zapewnia Twoim ustom 12-godzinną pielęgnację, pozostawiając je niezwykle miękkie i zapewniając im ochronę przed wysychaniem. Zapewnia długotrwałą ochronę, Zawiera masło shea i olejek jojoba. Chroni przed wpływem czynników zewnętrznych. Pielęgnuje skórę ust. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.
Skład: Cera Microcristallina, Octyldodecanol, Hydrogenated Polydecene, Cetyl Palmitate, Ricinus Communis Seed Oil, Myristyl Myristate, VP/Hexadecene Copolymer, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraisostearate, VP/Eicosene Copolymer, C20-40 Alkyl Stearate, Copernicia Cerifera Cera, Panthenol, Glyceryl Glucoside, Glycerin, Aqua, Cera Alba, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Citral, Parfum.


Jest to zwykła klasyczna pomadka Original Care, tylko zaprojektowana w sześciu pięknych, błyszczących, brokatowych opakowaniach. Moja jak widać jest w kolorze srebra. Konsystencja pomadki, jest zbita, twarda i bardzo dobrze sunie po ustach. Zapach delikatny, przyjemny, lekko cytrusowy. Jeśli chodzi o pielęgnację, spisuję się dobrze. Natłuszcza, nawilża i sprawia, że usta stają się miękkie i delikatne.
Idealnie nadaje się przy obecnych pogodach - mróz, wiatr. Olejek jojoba zapobiega wysuszeniu skóry ust, ładnie je nawilża i pielęgnuje. Cena około 8 zł. 

Pozdrawiam i życzę Wam spokojnego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Czaję się już jakiś czas na ten szampon ale jakoś zawsze mam zapas ;) pomadka ma przepiękne opakowanie <3 muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka ekstraaa się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zwykła, klasyczna pomadka Nivea, tylko opakowanie inne, nowe ;)

      Usuń
  3. Słyszałam o tym szamponie, ale jeszcze nie miałam okazji go używać

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się z tym szamponem polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję szamponu zieloną i moja skóra głowy się z nim nie polubiła :/ A pomadkę też mam, w fioletowym opakowaniu i właśnie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale tak bywa niestety, nie każdemu pasuje ;)

      Usuń
  6. Nie widziałam go jeszcze nigdzie w Uk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon mam w planach wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię markę Nivea, lecz tych kosmetyków jeszcze nie miałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym szamponie czytałam już wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szamponu micelarnego jeszcze nie miałam przyznać muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę wypróbować zarówno szampon jak i pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten szampon i nawet go lubię :) Ładnie domywa włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam bardzo ciekawa opinii o tym szamponie, widzę go często w Ross ale obawiałam się, że nieco mi przesuszy włosy ;/ a pomadki z Nivea jak zawsze na plus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz sama się przekonać, bo każde włosy inaczej reagują ;)

      Usuń