piątek, 15 grudnia 2017

JACQUES BATTINI - VENTUS SPHERE

Witajcie! Dziś przedstawię nową serię zapachów Jacques Battini o nazwie Sphere, co oznacza kulę ziemską. Aktualnie na rynku są trzy wersje: Flos, Ignis i Ventus. Ja poznałam tą ostatnią wersję, czyli Ventus, co symbolizuje wiatr. Nie przedłużając zapraszam na recenzję.


Nuty głowy : granat, yuzu
Nuty serca: lotos, piwonia, malina, mangolia
Nuta bazy: bursztyn, piżmo, mahoń


Flakonik ładny, okrągły, ozdobiony małym kryształkiem Swarovskiego. Pojemność 60 ml. Atomizer dozuje odpowiednią ilość perfum i się nie zacina, działa bez problemu. Całość zapakowana jest w biały kartonik.
Ventus Sphere to zapach piękny, delikatny, kobiecy, czysty i świeży. Dla mnie idealny! Owocowe i kwiatowe nuty tworzą tu niezwykłą harmonię z delikatnymi, słodkimi, aromatami, dzięki czemu perfumy nie są ciężkie czy mdłe. Idealne  połączenie składników sprawia, że chce się go nosić od samego rana. Nadaje się na każdą okazję i porę. Zapach wyczuwam dobre kilka godzin.
Cena 65 zł, dostępność Hebe oraz na stronce Jacques Battini

Znacie ten zapaszek? Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Zupełnie nie kojarzę zapachów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenie nut zapachowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że zapach by mi sie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki, muszę obwąchać koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten brylancik na flakonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym powąchała i sprwdziłą czy by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziesz mieć możliwość, koniecznie powąchaj ;)

      Usuń
  8. Lubię takie delikatne zapachy, a flakonik wyjątkowo trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piwonia, granat i malina.. te składniki do mnie przemawiają :-D

    OdpowiedzUsuń