wtorek, 19 września 2017

YANKEE CANDLE - SWEET APPLE - SAMPLER

Witajcie! Za oknami powoli zbliża się jesień, więc pewnie wszystkie maniaczki wosków, świeczek czy samplerków odpalają swoje zapasy. Ja powiem szczerzę, że przez cały rok palę woski czy świeczki, bo uwielbiam to -taki nałóg mój. Dzisiaj przygotowałam dla Was sampler  z serii Classic o zapachu słodkiego, soczystego jabłka czyli Sweet Apple marki Yankee Candle. Zapraszam!


Wakacje pod gruszą nie muszą być nudne! Wprost przeciwnie, bo – jeśli tylko damy się uwieść sielskim przyjemnościom – odkryjemy w nich masę fantastycznych atrakcji, które (być może) przegonią w rankingu urlopy spędzane pod egzotycznymi palmami. O tym, że sielski wypoczynek ma w sobie „to coś” przekonują nas zapachowi czarodzieje z Yankee Candle, którzy specjalnie na zbliżający się sezon letni przygotowali niesamowicie owocową i bardzo „naszą” pokusę. W wosku Sweet Apple znajdziemy całą słodycz anielskiego sadu. Sok wyciśnięty z dojrzałych, własnoręcznie zerwanych z drzewa jabłek nie ma sobie równych. Jego smak orzeźwia i przywodzi na myśl wakacyjne wspomnienia, a uroczy, zamknięty w tej wyjątkowej tarteletce zapach – pobudza do działania, koi nerwy i nastraja pozytywną energią.- opis ze strony goodies.pl


Sweet Apple to zapach owocowy. Pachnie niczym innym jak słodkimi jabłkami. Jest delikatny, ale wyczuwalny. Idealnie sprawdzi się w małych pomieszczeniach. Dla tych co potrzebują większą moc, wystarczy odciąć kawałek i wrzucić do kominka. Ja zawsze tak robię. Wrzucam do kominka, jak widzę, że została mi niecała połówka samplera.
Zapach świetny na jesień i zimę, otula podczas chłodnych dni i wprowadza domową atmosferę.
Czas palenia to około 15 h.

Jeśli lubicie słodkie, delikatne, ale nie mdłe zapachy to na pewno polubicie go.
Sweet apple jak i inne zapachy samplerów znajdziecie na stronie goodies.pl w cenie 11 zł.

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. miałam wosk o tym zapachu i nie do końca był mój

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym się z nim polubić skoro nie jest mdły :)_

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt intensywny aromat :) Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłby mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że moglibyśmy się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ciekawy zapaszek, jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie jabłka, ale nie ich zapach w perfumach, więc ten wosk chyba nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zapachy, więc pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jabłka lubię pod każdą postacią, więc na pewno skuszę się na ten zapach. Pewnie wybiorę go w formie wosku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wosk podejrzewam, że będzie bardziej intensywniejszy. Jak wypróbujesz daj znać ;)

      Usuń
  10. miałam kiedyś w wosku (i t nie raz) i miło wspominam kiedyś pewnie wrócę do tego zapachu

    OdpowiedzUsuń