czwartek, 27 lipca 2017

NO-SCAR, KREM Z MASY PERŁOWEJ

Witajcie! Dziś przedstawię Krem z Masy Perłowej marki NOSCAR, który stosuję już dość sporo czasu. Czy faktycznie, tak jak pisze producent, działa na blizny? Tego dowiecie się czytając dalej.


Formuła kremu NoScar® została opracowana dla osób, które mają problem z bliznami. Jest na tyle uniwersalna, że działa na blizny różnego pochodzenia: powstałe w wyniku urazu mechanicznego i po oparzeniach, a także blizny potrądzikowe i rozstępy. W składzie kremu znalazły się składniki zarówno stosowane tradycyjnie w tego rodzaju formulacjach, takie jak masa perłowa, kwas hialuronowy oraz alantoina, jak i nowoczesne odkrycie w kosmetologii - komórki macierzyste.


Masa perłowa przyspiesza efekt wygładzenia blizn oraz uelastyczniania i rozjaśniania skóry. Kwas hialuronowy reguluje gospodarkę wodną skóry i ma działanie wygładzające. Dzięki niemu skóra zyskuje młody wygląd, jest gładka, jędrna i napięta. Komórki macierzyste z wąkrotki azjatyckiej (Centella asiatica) zmniejszają aktywność enzymu hialuronidazy, zapobiegając degradacji kwasu hialuronowego, i poprawiają zdolność skóry do regeneracji.


Produkt znajduje się z plastikowym, białym i estetycznym słoiczku o pojemności 30 ml. Dodatkowo po odkręceniu produktu, znajdziemy wieczko zabezpieczające. Całość zapakowana jest w kartonik, na którym znajdziemy najważniejsze informacje na temat produktu.
Konsystencja jest lekka, taki delikatny mus, który jest w kolorze perłowym. Jest również delikatny i dobrze się rozprowadza. Krem należy wmasować kilka minut, co zresztą zaleca producent, aż wszystko ładnie wchłonie. Nie zostawia wyczuwalnej warstwy na skórze. Zapach przyjemny, delikatny.



Jeżeli chodzi o działanie, to u mnie ten produkt nie do końca się sprawdził. Nie do końca, ponieważ po niespełna dwóch miesiącach codziennego smarowania blizna jest dalej widoczna, może jedynie została lekko rozjaśniona. Smarowałam głównie w jednym punkcie -na nodze. Mam bliznę po oparzeniu i kilka blizn po komarach, więc myślałam, że produkt da temu radę. Zresztą zobaczcie i oceńcie sami.



Cena kremu wynosi około 26 zł/ 30 ml. Jest też również dostępna w większej pojemności 50 ml/ około 41 zł.
Znacie ten kremik? Pomógł Wam na blizny ? Piszcie, jestem ciekawa!

24 komentarze:

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale fakt że tylko lekko rozjaśnia blizny, to dla mnie trochę za mało, by chcieć po niego sięgnąć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie używałam, ale moja siostra go sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie produkty z masy perłowej są dobre na blizny :) oczywiście najlepiej używać na te świeże, wtedy można uzyskać lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeże miałam po komarach i lipa, tylko je lekko rozjaśniło ;)

      Usuń
  4. U mnie się super sprawdził na świeżej bliźnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że kiedyś był często reklamowany w TV. Nigdy go jednak nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w aptece pani go polecała na przebarwienia jednak nie wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam blizny, ale ten produkt mnie jakoś nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie efekt słabo widoczny, kiedyś chyba ktoś mi polecał ten krem, ale ostatecznie z braku kasy nie kupiłam i jak teraz patrzę to faktycznie różnica nieznaczna.

    Ja mam niestety blizny na całych nogach i borykam się z tym odkąd właściwie pamiętam i do końca nic mi nie pomaga nawet leki i maści od dermatologów. Już nie wiem co robić, a szkoda mi marnować kasę na niepewne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety jak widać, efekty słabe :( Ale wiadomo na każdego inaczej działa ;)
      Też szukam czegoś dobrego na blizny, ale ciężko coś znaleźć.

      Usuń
    2. U mnie dzialal Iwostin, ale kosztuje ok 50zl i szybko sie konczy, ale to tylko jesli chodzi o blizny, bo z ranami ciagle nie.moge sobie poradzic, a skoro robia sie nowe to blizny to tylko walka z wiatrakami. :(

      Usuń
    3. z Iwostin miałam na blizny i rozstępy po porodzie, mało co pomogło :( Ogólnie ciężko jest się ich pozbyć :/

      Usuń
  9. Moja mama stosowała ten krem na bliznę pod zabiegu i efekty były bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o takim kremie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Masa perłowa, jak to przyjemnie i kusząco brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. widać, ale jak dla mnie efekt słabiutki, no ale, dobre i to :D

      Usuń
  13. Kiedyś o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na zdjęciach wygląda na prawie niewidoczny efekt:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Słaby efekt kremu. Polecam Cepan na blizny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Silikon ma bardzo dobre działanie na blizny, ja po cc używałam takich plastrów silikonowych przez jakieś 2 miesiące, może ciut dłużej, nawet nie pamietam. Blizna po nich znacznie zbladła, zmniejszyła się. Nic nie swędziało, ładnie się wszystko zagoiło.

    OdpowiedzUsuń