wtorek, 23 maja 2017

HYDROLAT Z MIĘTY PIEPRZOWEJ - KEJ

Witajcie! Dziś kilka słów na temat Hydrolatu z mięty pieprzowej, firmy Kej.
Hydrolaty, to inaczej wody kwiatowe lub wody roślinne, to produkty pozyskiwane na drodze destylacji z para wodna aromatycznych części roślin. Zawierają cenne substancje roślinne rozpuszczalne w wodzie oraz niewielkie ilości olejków eterycznych. Hydrolaty są delikatniejsze, niż same olejki eteryczne, dlatego można je stosować bezpośrednio na skórę.


Hydrolat z mięty pieprzowej ma działanie odświeżające i tonizujące, bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy oraz głowy, ma działanie ściągające ogranicza błyszczenie skóry poprzez regulację wydzielania sebum, delikatnie rozjaśnia koloryt skóry, zmniejsza podrażnienia, jako tonik bardzo dobrze przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji, bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze. Doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Produkt otrzymywany z upraw ekologicznych certyfikowanych przez ICEA. Zapach hydrolatu z mięty pieprzowej będzie odpowiadał również mężczyznom.
Hydrolat stosować jako:
-tonik do twarzy -mgiełkę do ciała i włosów -dodatek do maseczek np. z glinki



Opakowanie to plastikowa, ciemna buteleczka z atomizerem, która idealnie rozpyla delikatną mgiełkę.
Pojemność jego wynosi 100 ml. Na etykiecie która przyklejona jest do butelki, znajdziemy wszystkie potrzebne nam informacje na temat produktu, składu, sposobie przechowywania jak i dacie przydatności.



Sam hydrolat jest bezbarwną cieczą o delikatnym zapachu mięty. Produkt dobrze odświeża, odpręża, pobudza do życia oraz bardzo delikatnie tonizuje skórę. Stosuję na kilka sposobów jako: mgiełkę w upalne dni na twarz, włosy i ciało w celach odświeżających. Na twarzy nie pozostawia lepkiej warstwy, dzięki temu skóra jest gładka i miękka. Drugi sposób po depilacji, który bardzo fajnie łagodzi podrażnienia. I trzeci ostatni sposób, jako dodatek do maseczek glinkowych jak i innych proszkowych masek, który spisuje się idealnie. Kosmetyk nie spowodował u mnie żadnego uczulenia, podrażnienia czy innych nieprzyjemnych objawów. Cena wynosi 12,60 zł. Dostępność na stronce sklep Kej
Znacie? Stosujecie Hydrolaty?


18 komentarzy:

  1. Uwiebiam hydrolaty, z mięty jeszcze nie miałam. Cena fajna, skusze się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym hydrolacie, ale mam cerę mieszaną więc może by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jak najbardziej dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hydrolanty lubię ale z mięty nie miałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hydrolaty, ten tez super się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna cena i ciekawy produkt :D Lubię ostatnio zapach mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie ten produkt zaciekawił, przyznam się że 1 raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hydrolaty bardzo lubię, ale tej marki nie znam, zresztą miętowego nawet nie widziałam u innych marek, świetny pomysł - na lato, i po goleniu, wręcz idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze nic z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle zastosowań w jednym produkcie; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądzę, że u mnie sprawdziłby się idealnie po depilacji, mam skłonność do podrażnień :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię hydrolaty, ale w tej chwili mam kilka tradycyjnych toników do zużycia, więc nie kupuję ich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czy akurat ta wersja dla mnie ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego nie znam, ale pewnie sie na niego skuszę, ale póki co mam oczarowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam hydrolaty ♥ A ten z mięty pieprzowej brzmi super ! Kocham miętę, więc na pewno się na niego skuszę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Artikulli juaj është shumë e dobishme për të varfërit. Thank you so much.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń
  17. zaciekawiłaś mnie, choć nie przepadam za miętą

    OdpowiedzUsuń