poniedziałek, 29 września 2014

Fresh home,pachnące świeczki,świece....

Witam!!
Dziś kochani przedstawię Wam parę produktów firmy PartyLite
Pierwszym z nich jest - pachnący odświeżacz powietrza FRESH HOME!!!
Od producenta:
 Zapachy neutralizujące nieprzyjemną woń usuwają niemiłe zapachy gospodarstwa domowego dzięki technologii testowanej w laboratoriach.
Dostępne w czterech zapachach:
Szczęśliwy pupil -kwiatowe przyjazne zwierzętom domowym.
Greener Grass-Ziołowe i leśne idealne do pokoju dziennego.
Brighter Days -Owoce i cytrusy czynią cuda w kuchni.
Bluer Skies-Świeże i orzeźwiające w sam raz do łazienki.
Bardzo zgrabna,plastikowa buteleczka z atomizerem.
Zapach bardzo przyjemny z nutką świeżości i odrobinką cytrusów,w sam raz do łazienki.Wystarczy 2 razy psik psik i zapach mamy bardzo ładny.W mojej malutkiej łazience utrzymuje się do 1-2 godz.Bardzo wydajny!Cena 59 zł.
skład:
Kolejnymi pachnącymi świeczkami są wyspiarskie sny:)
Musująca świeżość do każdego pomieszczenia!Wdychaj czyste, rześkie nuty zainspirowane morzem i świeżym powietrzem.
Czas palenia 4-6 godz.każda.
Zestaw świeczek Tealight 12 szt.
Cena: 28zł.
Włoskie wybrzeże -wygrzewaj się w cieple śródziemnomorskiej bryzy, płynącej wzdłuż wybrzeża, mieszającej świeże nuty z zapachem kwiatów.

Kolejna  świeca w szkle - Orchidea
Czas palenia 40-60 godz.
Cena:65zł.
Hawajski  hibiskus
Wkład ScentPlus 9-częściowy wkład 
cena:39 zł.
Ten zapach jest cudowny.
Tropikalna przygoda dla zmysłów w której bogate kwiatowe nuty hawajskich wysp mieszają się z soczystymi owocami.
Świeczki to piękne dekoracje wnętrz.W blasku świec wnętrza stają się piękniejsze.Ja pale sporadycznie, choć mogłabym codziennie(najczęściej zapalam w jesienno- zimowe wieczory).Ocieplają klimat i maja swój urok, a do tego pięknie pachną.Ja uwielbiam jak pali się mnóstwo świec, a jak u Was?Lubicie świece, świeczki, woski ??
Zapraszam na:
Facebook oraz Strona producenta

24 komentarze:

  1. Uwielbiam gdy zapach unosi się w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Wkład 9-częściowy fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też trochę zazdroszczę ;) kuszące zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pachnące swieczki, mam zały zapas w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świece,świecuszki,woski,kominki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam świece i woski na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te psik psiki to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. o tealighty uwielbiam, zawsze miałam wielkie zapasy ich :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba mam u siebie taką małą świeczkę! :D :D
    Wosk bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wszystko wygląda, ale mój wzrok przyciągnął kominek :) gdzie taki można dostać ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kominek kupiłam na allegro za o.k 19zł.

      Usuń
  11. Fajne zapaszki, ale trochę drogie... Kominek świetny :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam zapach orchidei..bardzo polubiłam, myślę,że ten różowy wkład do kominka i mnie skusiłby zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale luksusowe produkty, wyglądają niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mają te świeczki, woski itp., ale ceny powalają ...

    OdpowiedzUsuń