sobota, 25 stycznia 2014

Pierre Rene-Peeling solny do rąk...

PEELING DO RĄK-MANICURE
 IN 30 SEC SEA SALT PEELING
Witam!!! 
Za oknami zimno, mroźno, pada śnieg??
Więc kochani dobrze się składa, bo chcę Wam przedstawić peeling do rąk, który pomoże nam zadbać o nasze piękne dłonie...zwłaszcza teraz w okresie zimowym:)
Od producenta:
Rewolucyjny preparat pielęgnujący i wygładzający skórę dłoni już po pierwszym 
zastosowaniu. Zawiera sól morską, odżywcze olejki z migdałów, orzeszków 
macadamia, pestek winogron, ekstrakt z pestek brzoskwiń, jojoby oraz wit. E.
Sposób użycia: 
wstrząsnąć buteleczką aby składniki się wymieszały, nałożyć niewielką ilość 
preparatu na dłonie, masować ręce przez 30 sekund, spłukać letnią wodą
Poj. 50 ml

Moja opinia:
Bardzo fajny peeling do rąk firmy Pierre Rene.
Zawiera sól morską, odżywcze olejki oraz witaminę E- "witamina młodości"  która prowadzi do opóźnienia procesu starzenia się skóry:).
Peeling jest w bardzo poręcznym, eleganckim opakowaniu.
Preparat dwufazowy po wymieszaniu dobrze się nakłada, jest tłusty,dzięki czemu wspaniale natłuszcza dłonie i skórki wokół paznokci (po wmasowaniu olejku nie zostawia tłustej powłoki). Gruboziarniste granulki z olejkiem, dobrze się ścierają nie podrażniając przy tym skóry.
Po umyciu rąk, peeling daje wspaniałe uczucie nawilżenia, dłonie są dobrze natłuszczone i bardzo gładkie.
Zapach bardzo przyjemny migdałowy, który utrzymuję się dość długo:)
.
Oceniam peeling Perre Rene na piąteczkę dla mnie jest idealny, zwłaszcza teraz na zimowy okres, kiedy skóra jest podatna na wysuszenie....
Jeżeli mamy mocno podrażnioną skórę lub popękaną - to nie polecam, gdyż będzie piekło (zawarta sól morska)...
POZDRAWIAM!!!


19 komentarzy:

  1. Ten peeling bardzo,bardzo pozytywnie mnie zaskoczył...małe opakowanie ale z wielką mocą dobroczynnego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze go nigdy nie używałam, najwyższa pora spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz go widzę,a zapowiada się być dobrym kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda fajnie ;)

    obserwuję i liczę na to samo
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. witam Cię serdecznie :) zapraszam do mnie może spodoba Ci się mój blog :)
    http://dobrapanidomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o proszę peeling do rąk , nie wiedziałam nawet że takie istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt i przydatna recenzja .
    ps. fajny blog więc dołączam do grona obserwujących ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak go gdzieś zobaczę to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam, ani nie widziałam , ale dzięki Tobie w końcu go poznałam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny blog :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam
    Z przyjemnością obserwuję.

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swój, który mi pasuje, ale jak się skończy to będę pamiętać o tym :)

    Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wygląda :) zapach też może być kuszący :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam go wcześniej nigdzie, ale wydaje się byc warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, nie spotkałam się z nim nigdy wcześniej. I jeszcze ten migdałowy zapach, uwielbiam migdały :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia, że ta firma ma też kosmetyki do pielęgnacji :) Może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt, jak tylko skończę swój peeling to poszukam tego....

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurde, to może być ciekawy produkt, pierwszy raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń